2009年7月3日 星期五

輕左!!!

上個月廿三號見完營養師後,開始跟餐單食野,真係好唔慣!五匙飯真係一陣就無,出街食嘅份量又好難預,因為要食無糖乳酪,成日都要去搵黎買,下午茶要食水果,之前一晚又要整定第日帶返工,一日六餐真係幾忙!食左十日,餐餐食完都無飽嘅感覺,重成日都覺得肚餓!真係無陰公!人哋大肚就大哂,鍾意食咩就食咩,女皇嘅待遇,我就慘喇,食都無得食,我都唔係“為食”果d人,都只係想有時食吓鍾意食嘅野,想有飽嘅感覺,咁都唔得?!最慘有時餓到手都震埋,全身無力,個menu都唔理人嘅感受嘅,人哋要返工,唔係食完就瞓,唔使點有energy都得架麻!

 

今日返贊育例行檢查,比起兩個禮拜前,輕左磅半,即係由有左到而家只係重左十四磅!入到醫生房,都無咩講,又係例牌按肚、度肚、聽心跳。本來唸住走得,姑娘又叫我等陣,有另一醫生會黎睇我,我都唔知點解又會有多個醫生要睇我,咩我有事咩?唔知係咪睇我胎盤前置嘅問題呢?最慘係我上半身平瞓左响度,但雙腳就只係好似人哋坐左响度咁,上下半身成九十度咁响度等,扯住個肚好辛苦。等等吓個醫生話我輕左,我真係忍唔住話梗係啦,俾你日日跟餐食,食到手都震埋,想唔輕都好難啦!佢就唔出聲,我又繼續等,終於有個醫生黎到,話佢叫呀Ben喎,奇奇怪怪,我都唔想知佢叫咩,只係想知等佢黎嘅目的。點知,佢都只係按肚同度肚就走左,咩都無講,SHIT!!!都唔知做咩架,要我瞓得咁辛苦等你黎都係做埋d無聊野,嘥時間!!!

沒有留言:

張貼留言