2009年7月27日 星期一

私家覆診

今日又係私家覆診,今日係睇巫醫生,雖然佢貴d,我比較鍾意睇佢,因為佢細心d同真係好有耐性,好慶幸果時張醫生無得照結構,如果唔係我都唔會遇到巫醫生,睇完佢,我會安心d

 

老公今日無攞假,因為約左一點鐘,咁佢就偷偷哋早少少出黎陪我一齊見小b喇!上到醫生度登記都氣來氣喘,都係行左一小段路,真係唔知點解!首先係磅重,同啱啱十三號响贊育磅都只係重一磅,但同對上一次睇巫醫生(六月廿二日)就無重過,都唔奇怪嘅!去完驗vivi就量血壓,正常,心跳就137,都真係好快!不過通常姑娘都唔睇心跳,所以無講d咩!

 

坐左都半個鐘,到我喇!一坐低,巫醫生話我無重過,估唔到佢有留意,我話我跟dietian食野之後輕過,而家叫做重番之前輕左果d,巫醫生都無再講咩,因為食千八卡餐,正常都唔會重得去邊,唔再輕落去都算好,哈哈,可能我成日都偷食,所以都重番少少啦!之後同巫醫生講我抖唔到氣,佢話如果唔係瞓覺抖唔到氣而醒,基本上唔擔心,因為小b越來越大,係會頂住橫隔膜喎!盡量坐或企直個人會好d,我又唔多覺好d,不過都係果句,無計!而家咩野唔舒服都係正常嘅!

 

巫醫生好快就話睇小b先,都好,好耐無見喇!一照就見到佢個頭仔轉左落去,啱啱响胎盤上面,怪唔得咁聚啦!巫醫生好快就話小b好多頭髮,我哋就唔識睇,猛話係咩係咩?我就更加心花怒放啦,之前成日想小bd頭髮同黑d,聽人講食芝麻糊好,但市面上果d都有好多糖我都唔敢食,後尾終於買左盒諗住一次半次唔怕啦,最終驚驚哋食左會早產又唔敢食,而家聽到話小b好多頭髮,你話唔開心就假,哈哈!巫醫生見我哋唔識睇,又教我哋睇,話d一條條豎出黎飄飄吓果d就係頭髮,佢咁講完我哋就見到,嘩,真係好多好得意,希望到時出世唔好貨不對辦就好喇!

 

又係睇吓小b嘅頭仔、肚仔同大脾骨咁,巫醫生話小b肚仔大左d,我即刻諗起關唔關妊娠糖尿嘅事,巫醫生話梗係關啦,我真係好驚,係咪因為我唔乖所以小b肚仔大左呢,巫醫生叫我唔使擔心,正常bb嘅各部份生長速度都會唔同,正負兩星期都叫正常,所以而家唔可以話肚仔大左就係因為妊娠糖尿嘅影響,因為都有可能係小b咁啱肚仔大得快左,點都好,我都係唔可以咁放縱自己先得!

 

巫醫生話小b5半,都ok重,唔怪得我都成日要兜住個肚先行到啦!不過最近聽Ellen Law生完講起佢個b,之前一路睇醫生都係estimate佢個b足月出世會有7幾,最尾39週出世都只係早左一週,唔知點解出世得510,比之前estimate差咁多,所以我都有d擔心,因為小b要開刀出世更加會早,無咩時間比佢追番d磅數,如果又係差咁多,唔知點算!老公傻吓傻吓走去問巫醫生個磅數會唔會差好遠,巫醫生有少少尷尬咁話佢自己estimate嘅通常都正負10%,我心諗,老公咁問人,人哋唔通答你係呀會唔準架,咁倒米?!巫醫生都好好,次次去親都儘量shift4D睇小b,清楚d,今次見到小b都係咁上下,無開眼仔,巫醫生話咁嘅週數都重睇到小b好難得,因為可能會迫到遮哂,巫醫生笑小b鍾意影相,小b唔知係咪聽到,竟然偷笑,巫醫生捕捉到呢個畫面,真係好攪笑,好彩之前姑娘問要唔要DVD,我諗住小b大喇都睇唔到所以唔諗住嘥錢要,但老公堅持話要咋,如果唔係就無左呢個record喇!

 

由於好似就黎生得,我哋都問左好多問題,巫醫生都好有耐性答。最好笑係老公呢排叫我沖涼唔好沖咁耐,驚沖涼果時穿左水都唔知喎,佢問醫生穿水會唔會唔知,巫醫生都有講會知有水滲吓滲吓,不過佢重答得妙,佢話我個case係唔會穿水,因為我個胎盤已經block左個出口,唔會有水出到黎,又係喎,都無諗到會咁,都好,理少一樣先,即係我只要留意肚痛同出血就得喇!不過巫醫生問我有無俾醫生捉我住院等生,我話未覆診重未知。其實我睇forum都知胎盤前置去到三十幾週會俾醫生捉入醫院住等生,因為驚無啦啦大出血,趕唔切入醫院,大人同bb都危險,不過間間醫院都有唔同policy,我見贊育無咩點提,我又無理,諗住免疫。俾巫醫生一講,老公又狂問,巫醫生就話政府醫生通常唔敢take risk,所以都會好緊張要你入院,我聽到都驚三十一號覆診嘅時候俾人捉去瑪麗,坐監喎,好悶架!不過我都知咁樣應該係最安全!巫醫生見老公咁緊張驚政府唔叫我入院,重話我可以自己提出擔心出血要求早d入院等生,唉!咁咪即係自投羅網?!都唔知點好,入去安全d但又悶到死,一定又瞓得唔好,千八卡又走唔甩,無得偷食,無得上網,唉!

 

最尾我問巫醫生寫幾日假俾我抖,一來係唔舒服啦,二來自己都驚會出血,咁佢知我三十一號會覆診,所以佢都寫左四日假俾我,啱啱駁到政府覆診果日,我諗唔會一覆診就要我即日入院咁快啩,如果真係入院,我可能都係返埋三十一號下午,咁就攪笑喇,得番一個下午做handover?!巫醫生話我都唔使book返黎覆診,下次見到我應該生左喎!連佢都覺得我會入醫院住?!

沒有留言:

張貼留言