2009年7月31日 星期五

大肚相 II

終於都攞左大肚相返黎喇!我哋都無選,全部要哂!不過都無Ellen Law咁多,佢有成百一張,我得七十幾張,有d失望啦,大家都係俾一樣價錢,佢就多我幾十張相!老公話個攝影師話我哋“斬”眼多,所以cut左好多,我自己覺得唔係,影果日都唔係影得耐,最尾套衫重影得好少,可能男人都係無咁好心機,聽Ellen Law講之前佢個女攝影師有耐性d,教擺postd咁,不過算啦,七十幾張都好!老公自己出去攞相,其實都係digital相,送多條link可以上網睇相,不過佢哋只係擺左部份相去條link度,唔係全部,而且係佢哋求其選d相擺入去,都唔係問我哋想擺邊d,所以個網上videod相都唔係我哋精選!不過話時話,睇完d相係比我想像中靚,我好滿意!



沒有留言:

張貼留言