2009年7月26日 星期日

飯聚

今日同Ball仔,Gigi and Bonnie飯聚,好罕有地約左响星期日嘅lunch time,無法啦,四個人,時間係難就d,呢次真係應該係臨生前最後見面喇!我諗之後嘅日子我會太累,想出街都難喇!

 

去到Pokka Café坐低左,佢哋都未到,咪睇吓餐牌先囉,嘩,望落d野食好鬼吸引,最衰我妊娠糖尿啦,好多野都睇得唔食得,尤其是飯,食得果五匙,叫左都食得少少,嘥哂!反反覆覆咁睇個餐牌,我決定生完一定要黎刷一餐,以彌補我今日有得睇無得食之恨!哈哈!

 

佢三個終於都到,重要叫左果d我好想食嘅野,我?我最尾叫左肥牛烏冬,係失色d架喇,無計!大肚其間,我都見過佢三個,Ball仔同Gigi 應該係五、六月時見過,Bonnie就七月見兩次,之前個肚都未係好大,今次見面都差唔多三十五週,個肚大左好多,Ball仔竟然話唔認得我!我都唔係肥好多啫,真係俾佢激死!

 

今日都係輕輕鬆鬆坐吓,食吓野,傾吓偈咁,大肚婆係坐唔得耐,之後老公就接我走喇!再見到佢哋嘅時候都生左,唔知到時重可唔可以咁悠閒咁同佢哋食飯呢?

沒有留言:

張貼留言