2010年7月23日 星期五

2010年書展

好多年無去書展喇!我諗自從大學以黎都無去過。書,我鍾意睇,亦都鍾意買,不過當每次搬屋都要搬果一箱二箱書嘅時侯,我開始發現,原來d書只係睇完一次就會被放入書櫃,直到永遠!好少書我會得閒無事又攞番出黎再睇,記憶中只係大肚放病假嘅時候成日無所事事先會摷出黎睇吓!而隨住我年紀越黎越大,買嘅書又越黎越多,書櫃都迫滿左嘅時侯,我決定唔會再買書,盡量!!!


自從有Ambrose之後,屋企又多左d育兒雜誌同育兒書,加上Ambrose好多嘅日用品如棉花、濕紙巾、尿片等同埋一d已經唔啱著嘅衫仔,真係需要好多地方,佢嘅野已經進佔左原本屬於我嘅書櫃同爹爹嘅衣櫃,而我一路又幫Ambrose買同訂左唔少書同教材,因為未啱時候用,好多都只係放落床下底,令到原本已經好滿嘅床下底、書櫃、衣櫃真係塞無可再塞,爹爹不斷要倉庫翻先可以巧妙地收埋越黎越多嘅bb野!養一個小朋友真係唔簡單,Ambrose嘅日用品、書、衫、玩具真係多到三房嘅屋都嫌唔夠大,我覺得好需要一間雜物房!


話唔買書架!都無諗過要去書展架!不過老公話想去,見書展又响我公司隔離,星期五書展又開到午夜十二點,都係忍唔住要去一轉。唔諗果d迫爆嘅書櫃、衣櫃同床下底喇,攞早一個鐘頭放工出血去!!!


收工四點八左右,直接由地下行去會展,好近!見一邊斜路人頭湧湧排住上,我一早買左飛,見隊尾都唔知响邊,又無理由已經差唔多到門口都唔行去走回頭路搵隊尾排架,我就响另一條斜路上,人地係走先行果邊我就逆流而上,哈哈!結果,好好彩,無人制止我,我目標係童書,我一行左入去已經直接上三樓,五點鐘我已經企左响兒童館,好爽!


一個人沿住每條巷行,開頭都有少少悶,覺得d書平時書局都有,唔太特別,書局做折都係差唔多價錢,真係無謂要而家托番去!之前又見baby kindom有媽咪買左d書好吸引,我又見唔到有,所以我行得好小心,幾乎所有巷所有檔口都有望,要行到去場中近左面先開始有我心儀嘅書,我至開始覺得入黎係無錯架!最開心都係見到好多big book,立體書同pop up book,因為果d平時書店唔多又貴,我去到見到都睇左好耐,睇完左邊睇右邊再行番過左邊,不過到最後都無買到!唔係d書唔好,只係佢定哂一百蚊三本呀,一百八十蚊三本咁,好多時,唔同價錢嘅書我只係有 一兩 本啱,根本搵唔夠同一價錢嘅書黎買,好可惜!而big book係好吸引,不過真係好難諗可以放响屋企邊度至得,太大喇,書櫃又入唔到,最後都係放棄!


之後見有一間賣書嘅,都有少少文儀用品,有d木造好colourful嘅英文字母貼,之前响天地圖書見一個要十八蚊,要砌哂Ambrose個名真係好貴,唔捨得買。竟然响呢度又見番,重要四折,一個七個二,平好多!二話不說就開始執,超開心!


一路再行,終於見到心儀嘅磁石書,立體書,一本一本明碼實價,唔使左砌右砌幾多本,而老公又差唔多到,我就開始選定目標,買買買!


其實今次都唔係放左好多血,一來童書好多都係厚紙板書多,買左好幾本之後已經好重,抽住行好辛苦,二來可能平時我已經有買唔同嘅書同教材,我真係唔敢買太多,無地方擺,有排都未用得果d,即使又平又靚我都係留番出年先喇!


入書展其實都有個目標,好想親身試吓之前上網睇中東西圖書嘅Ipen,之前Ellen買左,我去佢屋企睇過,不過佢又未開枝Ipen,都唔係好知大概點樣。上次去DWE Playgroup見到新嘅Mickey點讀筆,見Ambrose好似幾鍾意,又覺得如果出街可以攞枝筆攞書仔或咭仔點住聽吓都唔錯,不過DWE果枝又太貴,所以好想睇吓東西枝筆,平平地買套starter kit,可以有song cardstory card,再大少少買埋phonics kid,都唔錯丫,phonics kid可以用埋枝Ipen,所以如果點都要買phonics kid,枝Ipen真係一定要買!不過老公又覺得呢一套又係教英文,而佢唔鍾意story cardsong card,又覺得再買教材應該買普通話,佢都有佢嘅道理嘅!我地都有睇到之前有朋友買左嘅一套普通話教材,之前買重係十送一,十一個家長share十套價錢,果個價重平過書展,雖然老公都好鍾意,又覺得套教材又有枝點讀筆又有字咭,絕對乎合我話攞出街嘅要求,又可以學多樣語言,最重要係呢套唔使睇碟,我地都應該schedule到時間同Ambrose玩呢套教材!不過我地唔想太衝動,都係諗吓先,無即時買喇!


行到成十一點,又累又餓d野又重,都係時侯走喇!今日出血係$649.4!!!



沒有留言:

張貼留言