2010年7月20日 星期二

大聲講爸爸媽媽

今朝Ambrose响大人床顛黎顛去一排我地無人理佢,然後佢就成個背脊瞓左上我個枕頭上面,瞓响我同老公中間。我感覺到佢擰左個頭去老公果邊,之後聽到佢好清晰講爸爸,緊接係好清晰嘅媽媽,我即刻張開眼望Ambrose,佢竟然係望住我!老公係全程目睹呢個咁令人驚喜嘅過程,佢話Ambrose真係擰個頭同佢講爸爸再擰個頭同我講媽媽,真係好神奇呀!好可惜,呢d咁奇妙嘅情景黎得太突然,我地永遠都唔會知道幾時會發生而又夠時間攞部機出黎拍低!我要,我一定要寫低呢一件咁奇妙嘅事,如果唔係過多一兩年我諗我已經會唔記得左!


不過諗番轉頭,最神奇嘅係Ambrose唔係講我地平時叫開而佢又最早識發音嘅爹爹,亦唔係講我地平時叫開嘅媽咪!爸爸媽媽係我個幾兩個月之前做左中文字咭教佢然後一直到而家都重痴响個白板度俾佢日睇夜睇嘅字!唔通佢真係有聽到我教佢,只係到而家先識講番出黎?如果係真嘅,我真係要加倍努力,重拾製作字咭嘅動力,俾心機教Ambrose至得喇!


沒有留言:

張貼留言