2010年7月18日 星期日

DWE Playgroup

買左套DWE返黎我諗都有成半年喇,除左開頭我地有唔明要搵個顧問問野,個顧問一路都無再聯絡我地。直至前幾日個顧問終於打黎睇吓Ambrose嘅情況,我相信我地已經捱過左一個極難攪嘅時期,而家開始睇書又好似有少少進步咁,都叫做有少少情況可以update吓,如果佢早個幾月打黎,我諗真係會同佢講攪唔掂囉!今次打黎除左updateAmbrose近況,佢原來係打黎叫我地今日去個playgroup,唔使錢嘅!主要係唱番Play Along嘅歌仔,我見佢平時嘅playgroup都成二百幾三百蚊一堂,佢話唔使錢,加上Ambrose都睇過哂Play Along,我覺得幾啱佢,咁梗係即刻話好啦!不過收左線之後老公就話邊有咁好人咁著數唔使錢上playgroup丫,一定係叫我地上去順便又sell吓野啦!不過始終都係覺得俾Ambrose上吓又無壞嘅,唔諗太多都係決定去喇!


上堂果度係响加拿芬廣場,見就近已經有西鐡站,我地決定唔揸車搭西鐡!


時間啱啱好上到去,都有幾多家長去喎,佢嘅playgroup好似限定十個家庭之內架,驟眼望都好似唔止,不過又係果句啦,唔使錢唔理咁多啦!我地除左鞋搵左個地方坐低個playgroup就開始喇!


其實好簡單,只係有個projector响個台仔度播番一d歌仔,只係有個外國人著左套好sharp同少少浮誇嘅衫,相信係要配合番disney而做嘅,佢一路帶領住唱歌仔。碟播完一次佢會停大左screen又再一齊唱,唱左好幾首之後,有d歌仔佢重有大foam board俾小朋友/家長揸住,例如首歌係有cat, hat, housechicken, cherries, bananas等等嘅歌詞就有呢d物件嘅大foam board,又問邊個小朋友想要,派俾小朋友,到唱到果件物件就舉起果個foam board,唱完之後要收返foam board,佢又會逐個收同叫小朋友say goodbye to果樣野,雖然其實好多小朋友都細到唔會自己去攞去舉同去還塊foam board,不過我覺得呢個playgroup簡單得黎又幾好,真人同我地去唱平日成日聽到嘅歌仔,又有活動教材,同埋個外國人全程都係用英文lead住個流程,唱完呢兩首歌又無啦啦話唱多次之前果首歌仔,真係幾互動,雖然都係果d歌仔,不過咁樣演繹對bb黎講應該都好有新鮮感啦!


大概唱左九個字至一個鐘,堂playgroup就完左,個外國人請d家長如果想,可以同佢影相,因為Ambrose夠鐘食奶,我地第一時間係餵奶!餵緊奶見有人派書仔就贈品,重要係我之前想要果本書仔,叫埋個朋友幫手去報名攞都話無哂攞唔到!老公即刻舉手問係咪派書,佢就派左一本我已經有嘅書仔俾我,我即刻問佢有無第二本,我已經有果本,我想要peekaboo果本,佢話無咩貨,不過好彩最尾佢都俾左一本我,超開心!


可能我地要餵奶未走啦,其他人都好快走哂,唔見佢地sell野喎!我地個顧問見我地未走就叫我睇吓佢地有套新嘅upgrade fun with words!可以試用果枝點讀筆,枝筆好靚,係Mickey頭,Ambrose一攞上手就笑哂,聽到枝筆播佢平時聽嘅歌仔,又係好開心咁搖搖“un un”,真係無佢收!套野upgrade都要成四千八,係好靚,Ambrose又好似好鍾意咁,不過幾貴囉!我地唔係無果套野,不過只係而家佢有埋點讀筆,點咭同書都有聲,而我地屋企果套已經淪為舊版,同樣嘅內容只係無點讀功能,如果要退哂set野俾佢地再俾番四千八蚊佢地,真係好唔抵呀!不過個顧問唔hard sell,都叫我地諗吓先,咁我地咪睇左陣就走喇,臨走個顧問又送左一套posters俾我地,雖然其中一張我地已經有,不過唔使錢唔會嫌多架,如果萬一俾Ambrose撕爛左都重有張spare丫麻!


上完呢個playgroup,令我更加想幫Ambrose搵一d係外國人講外語嘅playgroup,不論係真係想俾佢正經學外語又好,想俾佢玩遊戲得黎又聽多少少外語都好,我覺得反正都係要俾錢上playgroup,咁不如實際dd又可以訓練大小肌肉運動型嘅playgroup又順便可以聽英文/外語,俾多d唔同體驗佢,一舉兩得!或者都係時候可以選擇性地幫Ambrose報吓DWEplaygroup,睇吓會唔會令佢對套教材更加有興趣先!


2 則留言:

  1. 言語治療師加英文教師Carley2010年7月25日 上午11:37

    其實我覺得PLAYGROUP主要目的係比小朋友接觸多D其他小朋友,我都贊成PLAYGROUP玩多D郁動的野呀,因為三歲以下的小朋友應主要以發展身體肌肉和其他感官為主!

    回覆刪除