2010年7月3日 星期六

Dr Poon Playgroup – 第四堂

又係要同奶奶一齊湊Ambrose出尖沙咀上playgroup嘅星期六,又係同Ambrose一齊瞓晏左,一起身就要執野出去早餐都唔得閒叫上黎食,真係唔知點解堂堂都趕頭趕命咁!一落樓個保安已經同我地講啱啱上左酷熱天氣警告,oh my god!一望出去真係陽光普照,萬里無雲咁款,未行出去個人已經開始溶啦!推住bb車去西鐡站,沿路都無遮蔭,無食早餐,水都無滴,行到去西鐡站真係濕哂,又累又無力,奶奶都好慘架,佢為左大少唔好哂親,又驚落個bb車檔去遮太陽會焗親大少,佢都好大犧牲,一路擔住把遮追住我黎幫Ambrose遮太陽,真係大汗叠細汗呀!今次出去,我地決定搭西鐡去到柯士甸站直出行過去算數,唔好煩!


西鐡去到柯士甸站都好快,大概半個鐘左右,不過果時都已經成十一點,上堂十一點三,要推住bb行過去都真係唔夠時間,重要,Ambrose夠鐘食奶!!!我地响站裡面先沖好奶就繼續行,諗住到達左先飲。今次都叫好,西鐡站閘口夠濶出bb車,指示清楚,之不過原來Exit F又有分F1F2咁,我都有猶豫,不過都係估估吓出左,又有斜路推車,唔使好似上次咁搬樓梯,出到去都啱嘅,無花到太多時間搵出口都係萬幸喇!


不過出到去都好熱,真係熱到溶!好辛苦上到去Dr Poon度,濕哂!拿拿林坐好餵奶,好彩都有個bb又食緊奶,咁都無咁odd!而好彩Ambrose雖然都幾好奇望其他小朋友,係有d分心,不過佢都keep到佢平時飲奶速度,好快飲完就上堂喇!


因為之前兩個星期都係放假唔使上堂,今堂係假後第一堂。bb學野好快,兩個星期唔見,Dr Poon一開始就問我地呢兩個星期bb有咩進展,有咩叻!講真,我真係好難諗Ambrosed咩野,在於我黎講,我覺得佢好叻成日笑,不過,好似呢d又唔叫叻,叫鍾意笑,講出黎都有少少唔好意思!不過做人父母就係咁架啦,自己bb小小野都覺得佢叻架,只係我唔敢响咁多人面前話佢呢d叫叻囉!咁我咪話覺得Ambrose飲奶食野都touchwood叫叻囉,點知Dr Poon即刻已經好認同話佢飲奶好快,攪到我有d唔係幾好意思之餘又好開心,係架,Ambrose飲奶又乖又叻架,食粥暫時都好好,唔係認叻!哈哈!講到進步,我話Ambrose學識左掉野落地,哈哈!Dr Poon話呢d係叫有力量喎,真係正面到無野好講!


講完之後唱埋歌仔就開始玩喇。第一個遊戲係向外抱住bb,另一個人去追佢,其實自己响屋企都會玩呢個,Ambrose會玩到咯咯笑架,不過上堂玩呢個又真係幾累,因為當好累嘅時候重見其他人重玩緊,如果自己又停哂手,又好似唔知點,好似唔投入咁,但係,真係好累,未食早餐,水都無滴落肚,又酷熱天氣下推住Ambrose行過去上堂,一上到去又唔停,又要抖住佢個頭飲奶,手都軟埋,一黎又玩d咁刺激嘅活動,真係無命!


之後Dr Poon攞左好多波波出黎,然後又每人派左個筒仔,呢個遊戲係有幾個玩法嘅,一係用波波引bb爬,去追波波,呢個無難度;二係教bbd波波入筒度,呢個真係好難,Ambrose從來都唔肯聽指令放低佢手上面玩緊嘅玩具,真係無佢符;三係Ambrose自創嘅,係搶埋人個筒,一手一隻係咁拍,佢真係好有力量,個筒仔其實唔係好大,不過佢隻手仔又細,個筒又圓,一手攞一隻已經要好用力抓實,重要抓完攞黎拍拍拍,真係要俾個服字佢!响呢個遊戲裡面,我見到Ambrose唔知係咁啱定對藍色波波有少少情意結,佢有好幾次都係攞左藍色波波上手係咁fing,重要兩隻手都係藍色!


之後Dr Poon每人又派左一個小小嘅有蓋盒仔,裡面係兩舊砌埋左一齊嘅lego。首先都係用個盒搖到有聲去引bb爬埋黎搶個盒,之後睇佢識唔識自己開蓋。Ambrose都未開過蓋,所以佢唔識,我示範左一次俾佢睇,佢知道原來咁得意都搶番個盒,但係佢都開唔到!見佢好落力“meet”個蓋邊都唔得,佢又唔識轉去蓋邊有個位突出黎嘅拉橫度“meet”,咁Dr Poon話如果bb開唔到可以唔好蓋得咁實,俾少少位佢自己可以拉,我地都盡量去幫Ambrose去整鬆d,佢真係無咩耐性,初初開唔到佢就索性掉開唔玩,之後我地示範左幾次佢又有d興趣,我地又整鬆左,佢都一味唔study吓,起勢亂“meet”,真係激死,佢就係咁架喇,有d咩野一係就唔聽人教自己有自己做,一係就攪唔掂就走左去,都唔會望吓研究吓同睇你點做嘅,真係有d擔心第日大個讀書會唔會好難教!幾經辛苦佢先開到個盒蓋,講真,我覺得佢係撞彩開到,不過都要俾d鼓勵佢至得!Ambrose攞左個lego出黎,我地又示範左個lego原來係分得開嘅,再砌番俾佢,唔砌得好實,有少少鬆啦,今次佢自己抆得開,我地又再砌又再俾,佢都得,之後我地索性唔刻意砌鬆,真係砌完俾佢抆,佢一樣得,叻仔!開始諗原來我地都可以買大舊lego俾佢玩喇!Dr Poon再俾多兩舊lego我地砌落去,等Ambrose知道成舊野係可以分開幾舊嘅,都係示範左 一兩 次之後俾番佢,佢都大致可以抆番開一舊舊出黎,只係有時當佢兩隻手都有野揸住,佢會唔記得去抆,走左去係咁fing囉!呢個遊戲都幾好,起碼我真係無諗過咁早可以訓練佢開盒,真係無試過喎!而玩完呢個遊戲,我認同Dr PoonAmbrose好有力量,但我覺得佢手指唔夠靈活,運用得唔好,所以佢開黎開去都開唔到個盒,但一要抆開舊lego就一下攪掂。真係要好好訓練佢d手指至得喇!


玩完盒同legoDr Poon教可以教bb伸一隻手指出黎,再之後就係教點蟲蟲喇!都唔知Ambrose幾時識自己點蟲蟲呢?


唱埋歌仔又落堂喇!


沒有留言:

張貼留言