2010年7月26日 星期一

智慧寶寶

星期五去完書展,親身睇過套普通話教材「智慧寶寶」,果時聽左幾張咭嘅發音,再問左價錢同有咩送就走左喇!返到去其實都無點同老公討論太多,買或唔買,好或唔好,好似又將佢擺埋左一邊咁!今朝早老公無啦啦話想買,我就話想咪買囉,又唔使睇碟,應該都可以安排到時間同個仔玩呢套教材嘅,何況我覺得呢套教材只係我地DWE分期嘅一期價錢,相比之下都係有限錢,又可以學吓我地唔識嘅普通話,真係唔貴。老公就話再問吓個sales會有咩送先再決定啦!我一直都唔為意,重覺得今次唔買,下次到bb展都有機會買,再唔係都有個sales電話,幾時想買都得,反正書展無平,都係一樣價,再唔係可能之後又會有d唔同嘅普通話教材更加好都未定,好似未係好急住買咁。點知晏晝老公打黎,佢話已經confirm左個sales我地落單,佢重要人送哂兩樣贈品俾我地先肯買,真係好利害!因為唔想再迫入去展館入面,而我返工地方都只係會展附近,老公要求個sales等我收工直接出黎我公司樓下簽單,就係咁簡單,我地終於買左套智慧寶寶普通話系列喇!

一星期之後先會送貨,到時就會有枝點讀筆玩,真係好期待!睇黎,真係要再執一執屋企至得喇,實在太多教材教具,要organise一下至得!

沒有留言:

張貼留言