2010年7月31日 星期六

Dr Poon Playgroup – 第八堂

終於到最後一堂喇!因為今堂上完之後要趕去愉景新城參加爬行比賽,所以爹爹都係要掉假黎車我地趕兩場。九點鐘已經起左身,今次我決意要落樓下食早餐,所有野都ready好,但係就反而奶奶返黎之後拖慢哂出唔到門口,加上又要去接埋個姨甥女去睇比賽,結果又係攪到好趕咁出發,重要俾奶奶埋怨話早知買返上屋企食就唔使咁趕,真係諗起都嬲呀!原本我就唔使咁趕架,我夠想安安樂樂食餐早餐啦!


今日出奇暢順出到去,十一點已經去到,重好好彩有標位,我地坐左一陣落車入標再上Dr Poon度。今日最後一堂先最準時返學,同d同學仔响樓下電梯大堂相遇嘅感覺非常好!


今堂一開始都係講解父母用咩態度去湊子女,一路聽bb可以有一地書玩同睇,花左大概十分鐘時間去講,之後就Dr Poon就話今堂玩激d,佢攞左一張好大嘅彩虹布出黎,佢叫我地擺bb上去熱身先,佢話每次介紹一隻新遊戲俾bb都要循序漸進咁俾佢地熟習先。可能因為地墊已經係彩色,果塊彩虹布又係咁彩色,擺左响塊地墊上,叫bb坐埋上去,其實真係唔多起眼!我地唯有用彩虹布同Ambrosepeekaboo,又捽塊布令佢有聲黎吸引Ambrose,不過佢都無咩興趣爬走左。佢走左去個櫃度扶住企,又fing又拍不知幾開心,我地捉番佢埋去佢又係咁爬走,重引埋個靚女同佢一齊去扶櫃,好攪笑!之後Dr Poon要我地幫手舉高塊彩虹布俾bb坐入去,成塊布就响頭頂,有bb好開心“岳”高頭係咁望,有bb坐左响度唔郁又無太大反應,有bb又不感興趣想爬走,Ambrose就係其一。Dr Poon教我地係咁揚塊彩虹布,有時會coverbb個頭,有時又舉番高,全場只有一個bbenjoy坐响中間好開心係咁望,其他果d就一黎已經唔肯埋去喊到淒涼豬咁,一係入左去無太大反應,一係就爬黎爬去見佢唔到咁!可能Ambrose太眼瞓,佢無平日咁自在,又呆哂咁,佢都唔係幾有興趣玩,成日爬去扶櫃,我地捉佢佢又走,Dr Poon話佢個樣有d崩緊好緊張咁,我唔知Ambrose係咪真係好緊張,定真係好眼瞓頂唔順所以無哂表情無哂興趣,真係唔知佢係邊樣!不過佢唔玩彩虹布我地都由佢喇,反正其他bb都唔係咁enjoy,我地由佢自由發揮!


玩彩虹布都玩左幾耐,之後就派左一塊盒蓋,上面貼左d唔同pattern嘅彩色膠紙,係俾bb用手搣番出黎,訓練手指仔嘅。不過Ambrose都做唔到,佢只係好著眼要食塊蓋,佢無incentive去搣番d貼紙出黎,我地唯有同佢搣左出黎之後貼响佢身上面,咁佢就識去搣喇,不過貼左响塊面果塊佢一直都無去搣,唔知佢知唔知有野响塊面度,唔通佢要見到果d至知,見唔到就唔知?!玩左一陣貼字Ambrose都依然無去搣盒蓋果d膠紙,真係唔明!之後我地將d貼紙痴上牆,等Ambrose爬過去再伸手去搣,呢個佢都肯做,不過如果貼得太高佢又會好易放棄,然後佢又會唔記得左d膠紙,一路扶住幅牆打橫行,俾佢笑死!


再之後就係之前幾堂都玩過嘅坐櫈仔,睇吓bb識唔識自己坐落去企番身,不過佢地嘅櫈仔係偏高,bb好難坐,呢個問題佢地都知,到而家都未買到矮d嘅櫈仔,所以我地都係抱Ambrose上去坐,然後佢坐一陣又會想企起身或仆前落地爬爬喇!其實我地屋企個地櫃係有一級,Ambrose好耐之前都已經識行埋去坐,同而家會成日行左上去落唔番黎,我諗佢係識自己坐架喇,只係有時唔啱高度做唔到無辦法啦!玩坐櫈仔嘅時侯Dr Poon都有提到potty training,佢話歲半可以開始訓練,而家都可以俾potty坐,等bb習慣坐,知道有potty呢樣野先。我重諗緊幾時potty training,如果真係歲半時訓練,到時又冬天,好難攪咁!同埋又唔知應該買個potty俾佢自己去坐好,定還是買小童廁所板,定時定侯抱佢上去坐好,potty trainingpart都令我有d煩惱!


玩完坐櫈仔又係時候say goodbye喇!Ambrose今堂攞左佢人生第一張畢業證書,嘻嘻!同埋一定要寫低嘅係Ambrose好叻,一堂都無缺席過,上足哂,好抵錫!


沒有留言:

張貼留言