2010年7月24日 星期六

Dr Poon Playgroup – 第七堂

呢個禮拜又係打過風,重黑雨埋,但係都好好彩到上playgroup嘅時候又出番太陽,重要係勁曬果隻!我地今次叫有少少進步,老公可以去到買腸粉燒賣上黎食埋早餐先出發。不過唔知點解,九點起身都只係可以食到少少野,執埋d野出得門口又已經係十點半!今日我地上完堂重要留响尖沙咀一排,等個網友下午上Dr Poon嘅時候攞之前我搭佢訂嘅帳篷隧道組合,因為時間都有少少吊腳,我地今日極需要一個標位,咁樣我地唔使揸住架車兩頭走,最多都係响附近hea住等。講都唔信,我地前一個禮拜已經好好彩有標位,今日我地都有得泊標位,真係好開心!


今日上堂都係遲左幾分鐘,上到去Auntie May已經講緊say no嘅問題,雖然話所有野都要正面教bb,但係有時都可以同佢say no,不過因為呢一part我重响度執緊野都無好好聽到佢講咩,都係等佢sendnotes黎先再睇番至得!


一黎又係大動作,今次都幾激!兩個人打對面企,一個打橫抱住bb然後由心口碌佢落去再由對面果個接住又再碌番過對面,有d似玩波浪咁,不過係攬住bbAmbrose開頭都好似有少少驚架,一來佢一向唔鍾意我地打橫抱佢好耐架喇,二來碌落去其實有少少離心,第一次佢未知係咁玩又會驚碌左落地咁,唔係好肯俾我地碌,不過碌多幾次就知好野,玩到笑哂!我地碌左一陣又係好累,停左睇吓其他人,重玩緊,哈哈!我地通常都係最快停果個!


之後Dr Poon攞左好多地墊出黎,叠住唔同高度俾bb爬或者行,Ambrose只係識爬,d地墊全部都係mickey,一開始佢已經發動摩打周圍爬。雖然Auntie May話由高爬向低係俾佢有平衡感同唔知咩野,不過我又覺得佢叠d墊高低差距唔太大,都係果 一兩 寸咁上下差距,唔太大分別,而Ambrose爬方面係好好,基本上果d墊實在太easy,佢平時响大人床有哂被有哂枕頭都爬到,呢d真係同响平地爬一樣咁無難度,我地就由佢自己發揮任佢爬,都無跟住去陪佢喇!


再之後Dr Poon派左一個扭蓋嘅水樽仔同一兜長通粉,見到都大概知係做咩啦。都係俾個樽bb睇吓佢識唔識扭開個樽,答案係梗係唔識啦!之後示範開俾bb睇,俾佢再試,都唔得,我放棄喇!呢個簡直係越級挑戰!之後教bb逐條長通粉放入個水樽仔度,訓練手眼協調。之但係Ambrose從來都唔會擺野,叫佢擺野入盒佢都唔會擺,重要撥亂佢掃林哂d野先安樂!今次都無突破,又係將兜長通粉摷哂出黎,倒哂出黎,叫佢擺入去個樽度佢又擺入個口度。Dr Poon話如果bb放入口可以教佢呢d粉係未煮熟,係唔食得,俾佢區分生同熟喎,不過Ambrose依然係食食食,我制止佢,佢都有少少發脾氣咁。Dr Poon離遠都見到Ambrose食通粉,佢都有出聲話唔食得,唉,呢個仔都唔知幾時先識唔好樣樣野放入口!其實如果對比番頭幾堂,Ambrose而家都叫食少左喇,起碼佢無食個樽同個兜先。無論我地點示範點教Ambrose,佢都唔擺野入樽,都算啦,佢重要我不斷執番d通粉入兜/樽,佢同我不斷又倒又撥又掃,務求要d粉走哂出黎至安落!再望吓其他bb,好多都幾定咁入緊樽,就算唔係都無bb食囉,係Ambrose呢方面發展得慢定係佢太有求知慾呢?唔食過唔知道過咩味係唔安樂?擺野同放野而家係佢最弱嘅一環,真係未見過佢做到,應該話未見過佢有動機去做,只係好熱衷摷哂d野出黎後走左去。有對父母都安慰我話之前佢仔仔都唔得,係屋企同佢成日玩最近先得喎。我唔係無同Ambrose玩,不過真係從來無成功過,我繼而問佢仔仔幾大,原來佢仔仔係一歲,唔知Ambrose一歲嘅時候,又會唔會有進步,可以擺/放到野呢?


今堂好似無咩做過野又到唱good bye song嘅時侯喇!下一堂會係最尾嘅一堂,之後就到九月尾開班嘅幼潛喇,今次好好彩抽到,重要係星期日嘅尖沙咀,咁可以確保老公可以車我地去,唔使擔心落雨酷熱天氣又要推住bb車又要攞奶粉袋重要老遠行過去,真係太好喇!不過都係十一點咁早就上堂囉!


沒有留言:

張貼留言