2010年7月17日 星期六

Dr Poon Playgroup – 第六堂

前幾日一號風球,心諗打風playgroupcancel,想與唔想之間原來打唔成風,開始擔心打風唔成三日雨喇!今個禮拜又係我同奶奶兩個人推Ambrose出去上堂,如果真係落雨就好煩,我諗要放棄推車用揹帶先攪得掂呀!


有過之前成日瞓過龍嘅經驗,奶奶今次話佢會早少少打電話叫醒我起身,都好呀,我唔想次次趕到裙甩褲甩,好辛苦!結果,佢九點三叫醒我,我趁住Ambrose瞓緊,手快快刷牙洗面同執埋個奶粉袋喇!唔知點解,雖然早左起身,依然係叫唔切外賣早餐,依然係要攪到十點二先出到門口,今次好少少,我夾左一份三文治上車食!


由於又係咁遲先出到門口,再推住Ambrose去到西鐡站已經係十點半,搭到去柯士甸站已經係十一點喇!我响未到站之前已經沖定枝奶攤凍先,落左車,奶奶話不如飲埋先行,費時又係上到去先飲,不過我覺得反正都遲喇,不如辛苦d推埋上去先飲,起碼可以無miss咁多野丫麻!點知奶奶話咁不如俾枝奶Ambrose自己飲我地照推去,咁可以慳少少時間,我有d擔心佢會飲得辛苦同會易嘔架,不過奶奶又係話唔怕,咁我見咁趕,不如一試啦,結果係得嘅!當然啦,Ambrose第一次咁樣坐車仔一路推一路飲,我唔敢推得太急太快,同埋佢都有少少分心周圍望!不過佢都算叻仔喇,多得佢嘅合作,同埋好彩無落雨(事實重係熱到飛起添),我地趕到去都係啱啱開始講書!我地亦唔係最遲,嘻嘻!


開頭Auntie May講要俾bb自己做決定,自己選擇,唔好迫佢,一旦選擇左佢又唔想繼續,或者唔要開初選擇好嘅野又要你果d,我地唔可以俾佢,要佢完成左之後先可以再要其他,因為呢個係佢嘅選擇,佢要承擔責任,我地要鼓勵佢完成一樣才開始另一樣!我當然好認同,不過唔知實行係咪真係得囉,哈哈,加上其他人又係咪可以同我一致做法都係一個問題,不過我都會堅持嘅!


之後第一個遊戲係人手搖搖板呀!Dr Poon示範一次俾大家睇,首先係瞓低响地下,好似sit-up嘅姿態,將bb面向自己分腿坐在自己腳背上,然後撐起雙腳上下上下咁搖,bb雙手自然會抓實大人個膝蓋,就算唔係都會自然垂下,佢自己會balance番個人唔跌落黎!我睇完示範都忍唔住嘩嘩聲,因為真係好似好好玩,不過做果個真係好辛苦喎!我同奶奶分別都有嘗試用腳舉起Ambrose,不過真係唔得,係點撐都撐唔起,少少都唔得呀!Dr Poon叫如果腰有事就唔好勉強去做,佢之後又教話其實坐响椅子上做都係一樣可以搖到,而且易d撐起,我同奶奶又一鼓作氣去試,都係失敗!Dr Poon見到我地攪唔掂,佢走左過黎,佢幫Ambrose人手搖搖板,終於都有得玩喇,Ambrose都不知幾開心!呢d咁大動作嘅運動,無爹爹真係唔掂呀!望吓其他人,有d媽咪都做到,好利害呀!唔知點解好似次次去我都唔係好玩到呢d大動作咁,一係玩一陣又要抖,見其他人都唔係嘅,我真係好渣!


玩完呢個大動作,Dr Poon每人派左一個呼拉圈。呢個呼拉圈有幾個玩法,首先係bb企响呼拉圈入面,俾bb扶住個圈,一個人响前面引bb行前,另一個可以幫手抖住後面個呼拉圈等個圈唔好墮哂落地!我今次就係做前面果個,就啱Ambrose舒舒服服扶住個圈嘅高度,我响前面一路抖住個圈,一路向後“吞”,而Ambrose就不斷一步一步向前行,當佢不自覺行左兩三步之後,佢發現左自己行前左,佢自己都响度笑呀,好開心咁!Ambrose一路行行行,我一路“吞吞吞”,有時更加會轉方向,佢都ok喎。玩左一陣,Ambrose坐左响度休息,我地坐左一陣又想俾佢行過就諗住抱企佢啦,點知佢唔肯企。Dr Poon話佢可能累呀,唔好勉強佢再行,話bb呢個動作會好累,又要用手抓實個圈,又要用腳一步一步行,兼且要平衡身體,所以我見Ambrose唔企就算喇!呢個呼拉圈學行我覺得幾好,因為就算有學步車,我覺得bb一推,個車又有碌,好易一推就“線”左出去趴低咁,不過奶奶又話Ambrose識得“線”左出去拉番架車埋身喎,我就係覺得唔好攞,一推又“線”又要顧住拉番架車埋身,到佢拉番番黎佢已經累哂要坐,同埋學步車好難就到一步一步咁,如果用呼拉圈,所有野都係我地控制到,bb又唔使好用力又要拉前又要拉後架車!不過我唔急要Ambrose學行嘅,爬多d好呀,所以暫時唔會好刻意著力同佢/引佢行!


呼拉圈另一個玩法係棟高佢,要bb用腳“攬”過去,因為個圈棟高左都係矮過bb,所以bb“攪”過去除左用腳過,佢都要“dub”低個頭先過到!不過由於Ambrose係未識行,佢一定係扶野企,呢個遊戲佢當然玩唔到啦,真係顧得行又唔顧得“攬”,顧得“攬”都唔顧得個頭啦,所以我地無同佢試呢個!


之後就係要幾個家長幫手棟起d呼拉圈造成一條隊道俾bb爬過。不過我覺得其他家長都好自私咁囉,其實就無咩家長幫手扶起d呼拉圈,Dr Poon一人手執三個圈,我自己一手一個,奶奶第一時間俾左Ambrose爬完之後黎幫手扶圈,我以為其他人會等佢地bb爬完會有人過黎換吓人,點知唔覺有囉!我同奶奶都要扶圈,Ambrose就自己有自己响隧道尾坐住玩,我都只係可以遙望自己個仔!其他人就不斷又影相又引bb玩,有一刻都覺得有無攪錯呀!之後有個bb已經再爬第二次,我都見到喇,只係Dr Poon都忍唔住快過我講,我見第二轉都已經玩緊,我都走左去抱Ambrose再爬囉,基本上佢係唔會抗拒爬,再加上有玩具响前面,真係唔使十秒都爬完!果條隧道,嚴格黎講係變哂形啦,一個人揸三個係咁架喇,我真係唔明,點解d人真係唔會諗吓其他人,兩個人去上堂,都總可以有一個人去幫手攞圈丫,都唔係一定要你由頭攞到尾架,到你bb咪搵人頂你去同bb玩囉,咁你又唔幫手又係咁玩,我兩個人黎都要幫手,無人湊住個仔都係咁啦,真係好唔得呀!


玩完呢個之後,Dr Poon放左好多唔同大小唔同質感嘅積木出黎俾bb自由玩喇!其中有布有木有膠嘅,我發覺Ambrose唔玩大大件膠果隻積木,無興趣!然後布嘅正方體每個面都有唔同公仔可以睇,佢都無興趣!我只係見Ambrose不斷用手攞細件嘅木積木,攞左又掉,兩隻手不斷係咁掃d木積木,其他真係無咩點掂過,就算我俾佢,佢都係接左之後望 一兩 眼就掉左去,繼續好開心咁抓同掃果d木積木!我又諗,係咪又係時候可以引進積木同lego呢?但Ambrose已經有好多玩具喇,好似每樣玩具買番黎都係有佢嘅作用,不過so far又好似未有成績咁,未有outcome,有時真係好似呢樣可以train佢呢樣,果樣又可train佢果樣,好似永遠都有好多野要train,好多野都好似要買,會唔會多左d呢?重未計有時覺得好得意但係又未必有實際教育作用嘅玩具,再咁買法好似要再搬大d屋企先得喇!


玩左一陣積木,Dr Poon叫我地可以攞個大件嘅膠積木做base,再攞d細嘅積木俾bb放响上面,一來係學手眼協調,二來係創意,不過Ambrose係從來都唔肯放低手上玩具,成日教佢放,佢都唔肯放,一係就推倒哂d野,所以今次都唔例外,我地示範去放低小積木上個大積木度,佢睇左又唔放,轉頭重推跌哂我地放上去果d積木,真係激死!Auntie May走埋黎嘗試教佢放,結果都一樣,然後佢叫我地平日多d教佢放野俾野。佢真係有所不知,我地日日都幾乎有教,放圈圈落柱啦,放布公仔落布桶啦,放返d膠杯入大膠杯啦,放番佢响個櫃抆出黎果d好貴嘅CDDVD啦,無一次成功!唔係我地無教,係佢從來唔肯做,我地都無哂符呀!都係唯有等佢大少少會開始明同識架咋!


以為已經就快落堂,見下一班有家長到左喇!點知原來重有睇書呢part,今次係over run左少少!


Dr Poon攞左本好大好大嘅書出黎,一路唱歌仔一路做動作同埋指番本書,有bb坐定定唔去哄就咁遠距離望住本書睇你班人做咩,有bb有興趣爬埋去睇去望本書,有bb好活躍咁行埋去又摸又攪本書,而Ambrose都叫乖,佢只係見到本書之後爬埋少少,中近距離去睇,眼定定睇人地做咩,之後唱歌仔又跟住拍手掌又係咁“un”個身,好似好投入咁。唱完本書之後Dr Poon將本大書攤响地下整理摺番埋,呢個時候就有bb走埋去坐本書喇,因為本書係架巴士黎,Ambrose見人地一個屁股坐左响架巴士上面,佢都唔執輸,佢坐在响果個bb隔離,係咁易都坐住本書邊,真係要寫個服字俾佢呀!


唱埋bye bye歌,呢堂都過哂鐘先完,已經有 一兩 組下堂家長到左,個個又要整理bb同著鞋,都一片混亂,雖然係咁,我覺得呢堂真係好好玩呀!


沒有留言:

張貼留言