2010年7月9日 星期五

十個半月成長記錄

原本諗住有好多Ambrose嘅第一次都會寫blog,但係原來湊住個仔都唔係幾得閒,佢有好多嘅第一次都唔知幾時發生左...時間一過左又好難記番大概幾時,重諗住一個月做一次記錄都好啦,點知上次九個月成長之後,一去而家已經十個半月喇....呢個呀媽真係抵打,我再唔寫之後又唔記得架喇!


九個月嘅Ambrose食粥都係麻麻地,打仗咁,餐餐都俾麻麻話,我地放工返到去麻麻都會投訴,好勞氣吓!我都無辦法,自己好辛苦整定唔同食材俾麻麻第二日煲,試左唔同嘅野,大家都好心灰意冷,認定佢唔鍾意粥仔鍾意同大人一樣食飯,重諗住睇吓點捱過呢個時期快d俾飯仔佢就好喇!大概九個半月左右,忽然有日老公問麻麻Ambrose食粥食成點,好似好耐都無聽佢有投訴,以為佢已經無咁好氣日日投訴啦,原來Ambrose唔知幾時又得喇,麻麻唔提可能驚佢小氣!我就好開心啦,因為姑娘話最好九個月就代到一餐,我以為呢個target會做唔到,成日好擔心一歲返去打針俾姑娘鬧,而家唔使怕喇!見Ambrose食一餐都得,唔知點解好快又同佢轉兩餐粥,又得喎!真係安樂哂~~~


九個月嘅時侯Ambrose只係識蟲仔“冷”地,但係真係好快,九個半月左右已經係爬行自如,四肢落地周圍去,又爬又坐,不亦樂乎!最記得五月尾上完第一堂playgroup落堂果陣,人人都係度換片,佢就周圍去“莊”人,又攪人地d濕紙巾!


具體幾時識做d咩真係唔記得太多,如果有mark calendar可能都大概寫得番出黎,真係好可惜!直至今日為止,Ambrose十個半月大,大致有以下嘅進程:  


一、                飲水依然係天一半地一半,俾個飲管杯佢啜,係啜到但係唔吞,流番出黎一身都係!而家同佢轉左個就咁飲嘅學習杯,依然係一路飲一路漏。用匙餵水佢都肯飲,再用飲管杯裝茶或果汁,佢都會流番出黎,真係無佢符!


二、                俾奶樽佢自己揸住飲奶,其實好早已經識,touchwood佢無抗拒要人揸先肯飲!我地會整佢上半身瞓响大人個枕頭度,俾枝奶佢自己揸住飲。近日都唔知係基於整蠱佢定訓練佢,就咁俾枝奶佢睇佢識唔識自己舉高揸住飲或者瞓低飲,結果係唔識!佢重好攪笑咁揸住枝奶係咁啜,奶又唔上佢又望吓個樽,同佢講話瞓低飲佢又一味唔聽起勢啜,我地就會輕輕推佢落個枕頭度,佢實係大字型瞓响度嘆奶架!


三、                可以快速扶物企起身,重可以打橫行到幾步,重有可以上一級仔個櫃去攞櫃面嘅野,不過就唔係好識落番黎!有時甚至可以單獨唔扶物企幾秒!


四、                爬行速度好快,兩隻手好大力“啪啪”聲咁爬,唔知以為佢跑緊,好攪笑!


五、                而家唔止見唔到人識去廚房搵人,其他房佢都會入去莊,直到搵到人為止!佢重識得打開門摷門後面d野出黎玩(好多時係佢嘅片片/褲仔儲備)!一有人出門口佢會趕去,驚死唔預佢咁,有時重會喊哂,可能驚我地走左去唔理佢呀!


六、                好鍾意拍手,fing手,跪响度“un”成個人,一攞玩具就係咁fing ,重要係一攞一定係兩隻手都攞然後將兩樣野拍拍拍,拍到有哂聲,呢d唔知係咪叫節奏感?!最近佢重識玩搖鼓,好開心咁用手拍嚮佢!


七、                識同人揮手say hellobye,尤其是日日都見嘅樓下看更,叫佢一定做!錫錫一時時做到,不過佢都唔係用咀,係成個頭挨埋你個頭度,哈哈,係咁上下啦!


八、                好多野講,好多怪叫,佢講果d音係好難學到,有d似西班牙法文果d捲舌音,好奇怪!我開始認真諗係咪應該俾佢上其他語言嘅playgroup,可能佢有天份,哈哈!不過從未聽過佢“媽”過,開始有d失望,因為佢好似都識叫爺爺喇....


九、                鍾意玩水!我地抱佢去洗手盆洗手洗腳,佢而家識得我地未開水龍頭已經遞手去個水龍頭底接水!同佢去游水眼瞓都醒哂,用一個圈水泡都唔驚,重識“long”隻手上水泡度,有時重會瞓吓水,好爽!


十、                時常越級挑戰比佢大嘅小朋友,搶野玩,重係好大力搶,會識得一路搶一路大叫“唔”!有時要攞佢手上玩具走佢唔肯俾,重會發忟咁一路“唔”一路將個玩具收去自己身後!


十一、        瞓醒如果重食住個咀同佢講俾,佢會吐出黎俾番我地!但係有時佢响大床玩,佢會專登爬去床尾烏個頭望地下再吐個咀落地,如果佢有奶咀蓋,佢更加會爬埋去床尾用手掉落地,然後一味望,再想伸長隻手去拾,不過當然佢隻手係拾唔到啦!佢坐high chair都開始鍾意掉野落地,好似好好玩咁!唔知佢係咪學緊因果同距離嘅關係呢?


十二、        開始同我爭枕頭!半夜會自己喊醒或唔喊企左起身用手拍人要過黎同我地瞓,只要一放左响我地中間唔使五秒就瞓番!到五點幾六點左右開始個頭“lui”埋我已經摺左一半嘅枕頭,務求頂走我,自己獨瞓個枕頭!好似係由十個月左右佢開始鍾意將大半身趴响我地個枕頭度瞓,成舊壽司果塊刺身咁,重瞓得特別“lum”,重要係鍾意我個枕頭多過老公果個,你話係咪激死?!


十三、        開始自己打開櫃筒攞哂d野出黎又走左去!連貼响個櫃門嘅安全鎖佢都抆得爛!!!


十四、        近一個星期發覺佢摷d書呀玩具出黎之餘,有時都會揭書喇!見佢好似揭得比以前好左少少,我就試吓俾本Mickey厚紙板書佢引佢揭,見佢有興趣,不過厚紙板書又重左少少,佢捧起去自己身上到真係揭到都幾花氣力,我就諗起有d厚厚林林唔同嘅書仔,即刻擺哂出黎任佢揭,唔理佢點揭,打斜又好倒轉又好,務求佢有興趣得閒揭多d訓練吓手指力,我相信佢如果自己揭到少少書,佢係會有興趣揭黎睇嘅!


十五、        打喊露大大聲,好似大人咁,好好笑!有時佢自己好大聲打完喊露,自己都忍唔住笑左出黎!  


真係要寫進程果時,又唔係好記得有咩喇,下次一定記起d咩寫低好d.....


1 則留言:

  1. wah, very detail ahhh...any photo to see? Good if you can attach photo and describe!

    回覆刪除