2010年7月31日 星期六

爬行比賽

原來想同Ambrose報爬行比賽都好難!之前有好幾個爬行比賽舉行,不過Ambrose又未識爬,到佢識爬嘅時候,又無爬行比賽。Ambrose已經十一個半月,先黎有一個爬行比賽,好彩佢重未識行,唔係真係爬爬吓企左起身都唔知點算!因為要就番同月份bb一齊爬,雖然我要求 八月一日 爬,但大會都派左 七月三十一日 俾我,我見呢個可能係Ambrose人生嘅唯一一次嘅爬行比賽,就算果日上完playgroup要趕過去都在所不計。


爬行比賽之前Ambrose要上playgroup,佢果朝九點起左身,之後搭車佢都無瞓過,上到playgroup其實佢隻眼都細哂,表現不在狀態。平時上playgroup Ambrose都好少喊,係有一次佢眼瞓豬重俾人抆頭髮喊左幾聲就停左,佢其實都幾enjoyplaygroup,我估!今堂playgroup佢又係眼瞓,加上玩彩虹布,我地唔俾佢爬開一定要佢玩,佢又喊幾聲,真係可想而知佢有幾累!我都好擔心佢上完堂趕過去愉景新城未必會瞓,因為表姐都响車度,佢一定唔願瞓!


好好彩,佢上車同表姐玩左一陣,佢就開始瞓著左,表姐都係,真係超級好彩!因為車程唔耐,兩個小朋友响中途先開始瞓,去到泊車嘅時候都係瞓左一陣。見未夠鐘報到,我地停左車之後由佢地瞓多一陣先,老公落車出去行吓,表姐幾乎係同一時間就醒左,只係等Ambrose而已。到差唔多夠鐘去報到嘅時候,只聽見Ambrose發開口夢,講左一句外星話,之後再半句,咁就醒左,笑死我!


一行人去報到。好快已經夠鐘入去standby熱身。因為只可用一樣野黎引bb,我攞左個殺手間,就係上鏈蟲蟲。呢條蟲一出,Ambrose一定會起動去追,係百發百中咁濟,只係亦有機會佢唔係追住條蟲,佢係會同條蟲相反方向速逃,咁就弊傢伙喇!不過因為我日日返去都會同佢一齊周屋爬,所以第二殺手間就係我自己喇,我一爬,佢一定會跟住追我,哈哈!熱身時間我攞左條蟲出黎,果然,Ambrose一見條蟲行,佢就起勢去追,真係超快,唔係講笑,連計分員都忍唔住話佢好快,我見佢無因為瞓得少而唔願郁,真係放心哂!不過為免佢爬得太攰到比賽會失準,我收左條蟲,然後俾佢自由發揮一下。


熱身一排司儀終於行出黎叫我地standby响指定地方,我抱起Ambrose去到起點,佢不斷掙扎要落地爬,我就不斷拑實佢唔俾佢落,果兩個司儀,唉,真係俾佢地激死,我好辛苦咁拑實Ambrose,佢地原來有成抽野要講,講極都唔完,我又要一手拑住Ambrose,一手又要準備同條蟲上鏈,上左鏈嘅蟲又要定住佢唔好郁,真係好難攪,我就不斷大叫講完未呀,雖然好無禮貌,唔知佢地聽唔聽到,不過我真係投降啦,再唔開始Ambrose可能扭落地落唔到發脾氣喊,到時一開始就坐左响度唔肯郁係咁喊真係好掃興架麻!


終於司儀話開始,我即掉條蟲落地。可能條蟲上左鏈定住左好耐都無放度,一放落地都唔多郁,Ambrose啱啱扭完一放佢响地條蟲又唔多郁佢又唔大反應。不過我係咁拍張地墊同震吓條蟲,唔使幾秒佢郁番,Ambrose都一如平時咁起動追,真係好快,簡直係一枝箭咁衝左出去。我自己無周圍望,不過都見到係Ambrose一馬當先去終點,而司儀都講緊七號仔(我地條賽道係七線)一馬當先差唔多到終點喇!點知Ambrose就响離終點差一步嘅地方停左落黎,望實响終點坐左响度嘅計分姐姐唔郁,真係俾佢笑死!因為前面已經有個計分姐姐坐响度,老公又响果度錄影緊,我唔可以帶頭爬住引Ambrose行埋果步,唯有掉左我部Iphone出黎引佢,不過佢都係無動於衷,只係自己望夠喇就爬多兩步過埋終點,時間係十七秒,不過已經 三甲 不入,只係排第五,唉!真係好失望,不過亦都好好笑!


我同呀仔講第時大個唔好成日掛住望女仔呀,同埋要望都要棟d質數高d先麻!


沒有留言:

張貼留言