2010年7月10日 星期六

Dr Poon Playgroup – 第五堂

今個星期老公短週,YEAH~~~


今堂,我地破哂記錄。九點九我紮醒左,望吓個鐘,九點九?係,九點九!我無睇錯!我地一家三口又瞓過龍喇!!!即刻叫醒老公,佢成個人彈起左身,火速去刷牙洗面換衫,見到佢好累都要出動陪我地上堂,有一種歉疚,再一次覺得是否值得勞師動眾個個星期晨早仆出去上呢個唔知係咪真係有用真係好嘅playgroup,重要係唔平嘅!或者下次我應該挑個下午時間,大家都不用太辛苦!又一次餓住個肚飛出去上堂,因為太趕時間,老公都提議在山林道放低我地佢唔上去唔泊車喇,因為佢一放低我地又要兜去泊車又要行番過黎搵我地已經會遲黎,之後唔想我地一齊行去攞車又要預早行番過去兜番架車返黎,一來佢又頻撲,二來真係嘥泊車錢,一個鐘頭嘅堂(唔計我地遲到)無左頭無左尾真係唔太多時間剩!開頭我都好唔想,因為覺得難得Dr Poon容許父母一齊上堂真係唔好浪費囉,但係回頭一諗老公已經好辛苦喇,重要佢頻頻撲撲又真係好慘嘅,所以都係算啦!


可能係我太好心喇(嘩哈哈)!入到山林道就响上堂幢大廈附近,咁啱有車駛走,係標位呀!其實第一堂Dr Poon已經同我地講雖然山林道好多標位,但係呢d位係長期有車泊住,要响山林道泊到車難過登天,或者去幫襯果度嘅食肆,咁就有機會代客泊車泊到果度喇!所以揸車去果度上堂,泊車都幾遠吓!今日真係有運行,竟然俾我地泊到個標位,咁老公可以同我地一齊上堂啦!


上到去,我地已經係最遲果個喇,只見Dr Poon响度講緊bb發展同點教bbtips,未開始唱歌仔玩,我突然諗,唔通我次次遲到都未開始玩係因為堂堂一開始都有呢part講解?而我每次就係miss左呢一part講解,所以成日都覺得上去無咩大得著,次次都係玩完就算?!諗落又真係無一堂唔遲到咁濟喎!


唱完歌仔第一個遊戲係空中飛人,係要抱住bb盆骨位面向出,bb腰自然會挺起,然後父母互追,之後同其他bb互追!呢個遊戲可以訓練bb腰力,老公同我都覺得幾好,因為我地發覺Ambrose而家自己坐响度玩嘅時候,無以前坐得咁挺咁直,有時好似彎住條腰咁,我地都有擔心點解會咁,但係都可能要一歲返健康院時先可以問到喇!見呢個遊戲可以訓練腰力,而又見Ambrose真係挺直條腰玩,老公就話要响屋企玩多d先得喇!


之後Dr Poon叫我地企埋去側邊d櫈度,再俾個膠水樽我地去引bb由扶住櫈邊企去到蹲响度攞個樽,不過試左好多次,Ambrose都係一個屁股坐落地下度去攞個樽,佢唔蹲呀!我記得佢應該識架喎,不過始終覺得佢或者未係好熟未ready去做,由得佢啦!見其他bb都做到咁濟,又覺得無所謂喎,佢遲少少就會識啦!話哂佢係呢班尾二細架!有幾個bb重已經識行喇,佢地可以蹲响度攞地下嘅物件真係唔出奇!我地無迫Ambrose去做呢個動作,重俾佢自己玩個樽,見人地隔離個樽靚,佢又想打橫走去攞!Dr Poon可能見我地唔係引佢蹲而係由得佢玩樽,佢走埋黎想引Ambrose蹲低,不過Ambrose只係一個屁股得左落地就算,雖然Dr Poon好似好想Ambrose做到,但我自己就唔想太勉強囉!重有少少反感,覺得如果Ambrose係想玩個樽而唔跟我地指引去蹲低,既然已經試左幾次唔得而佢又唔係咁大動力去做呢個動作,咁咪由得佢去玩囉!


之後Dr Poon派左幾個環,要我地示範將d環套落手指度,然後俾bb自己放,呢個遊戲係訓練手眼協調。其實我地一早已經買左個圈圈柱俾Ambrose,一早已經教佢去將d圈放入柱度,不過無論我地點教,點幫佢一齊放入去再讚佢,Ambrose都只係一攞上手就食同fing,而家食少左,但係當你想捉住佢手同佢一齊放嘅話,佢會以為你想搶走佢玩具而大叫“唔”!所以當Dr Poon話要玩呢個遊戲,我都無抱希望,而事實係,Ambrose依然係唔放,你有你放,佢有佢fing同搶人地嘅圈圈!望吓其他bb,有d都可以做到,都有少少羨慕,不過我相信Ambrose現階段可能對物件興趣大過動作,所以希望滿足佢對物件嘅好奇之後佢會肯跟住做動作啦!Dr Poon話如果bb唔識放可以將d圈圈入bb手同腳度,睇bb識唔識自己整番出黎,佢話咁都可以令bb諗辦法同伸縮自己手腳令個圈出返黎,對佢地都有幫助,但係Ambrose見到個環,整兩下唔甩就由佢,真係唔會覺得唔舒服!睇佢平時vivipoo poo左都唔出聲唔投訴就知佢有幾唔mind,第日大個都係“呢啡”架喇!爹爹可能見呢堂無咩野做到又話悶喇!有時候我都會覺得悶,當人人都做緊同做到指定動作而我地係做唔到嘅時侯,我唔會不斷去迫Ambrose去做,而其他人又重做緊,咁我地停左落黎又無咩好做咁,不過始終個playgroup目的唔係俾我地玩,而係學一d可以幫到bb發展嘅遊戲,咁諗嘅話會好d,只要記住邊d有幫助而又做唔好,咁過一陣又响屋企玩番睇吓會唔會又得囉!


玩完圈圈後,大家就圍個大圈,玩返之前果個空中飛人,唔同嘅係今次聽住歌仔,去到某個位就大家會向圓中心行前,所有bb都會相遇,呢個都幾得意,好彩今堂爹爹有黎,唔係我諗Ambrose相遇唔到其他bb,因為佢一定已經俾我抱到“線”哂落個肚腩度,哈哈哈!!!


唱完歌仔又say bye bye喇!不過到今時今日,除左 一兩 個bb我係幾得個名之外,我都唔記得,真係好渣!


沒有留言:

張貼留言