2010年7月25日 星期日

飛吻 ~ 俾

唔知道發生咩事,好突然,Ambrose識得飛吻同俾野人喇!其實之前都有教飛吻,不過唔係成日教,反而教打娃娃教得重多。Ambrose打娃娃一係就打左落個口度就痴住左然後唔會再拍係咁自己娃娃娃;一係就會一路拍住個口但唔會講娃娃娃,我地都當佢識架喇!之不過飛吻真係無點教,係無啦啦今日同佢講佢真係做到打一下個咀再飛隻手出黎,只係佢重唔識鍚果吓有“卜”一聲,都合格啦!經過我地試驗左幾次,發覺呢個動作絕對唔係巧合,佢真係識!


再有就係叫佢俾野你,佢真係會俾喎!之前如果佢瞓醒左佢重食奶咀嘅話,我地會同佢講瞓醒左唔要咀喇,佢會吐番出黎俾我地,呢個係佢唯一叫做有意識俾番我地嘅野,其他玩具,從來都無試過你叫佢俾佢會俾囉。呢兩日Ambrose突然又識左,佢揸住玩具,有時我地唔叫,佢都會伸直隻手出黎,然後我地去攞嘅時候,佢係會放手俾嘅。亦都試過開聲叫佢俾,佢真係聽到之後遞俾你,當然我地唔會响佢玩到興高彩烈嘅時候問佢攞啦,一定唔肯!再回想番呢排佢會無啦啦無揸住野,45度角伸直隻手出黎,成個希特拉咁,唔知佢做咩架,而家見佢俾野我地嘅動作,係同呢個動作一樣,先覺得佢識得俾野人唔係我睇得咁突然,可能佢之前果d舉動就係自己練習緊,係我地唔為意啫!


呢兩日真係多第一次呀!


1 則留言:

  1. 咁咪好囉! 無白廢你既心機, 你都有心機教多d啦! Ambrose 叻叻! 下次出來帶埋佢出來同我個囡玩吓, 唔知佢肯唔肯飛吻呢?
    [版主回覆07/28/2010 10:33:00]係奶奶教得多d嘅,唔關我事,我叫公公婆婆教飛吻囉,不過佢地一星期至見Ambrose一次.....真係無咩點教飛吻....kekeke
    好呀....我呀仔都唔怕生保,一次唔得咪下次囉,一次生兩次熟架啦..

    回覆刪除