2010年10月20日 星期三

智慧寶寶 - 兩個半月進度

八月初買左智慧寶寶,頭一日就同Ambrose睇身體部位字咭,見佢都幾有耐心睇,好開心!不過呢個情形佢都只係維持左幾日,我地已經發覺佢唔鍾意睇,一攞出黎佢就顧住搶筆,再唔係就唔睇你點字,搶埋張咭打開入面睇圖,同佢睇幾張咭真係好似打仗咁!有時候就算我好成功咁無比佢搶到d咭或筆,亦都唔見得佢真係有望到張咭,真係好氣餒,有d似之前同佢碌dwe字咭咁,唔通又要好似上次咁同佢搏鬥一段時間先可以正經咁睇?更嚴重嘅係,佢已經去到一個地步係我地攞d咭出黎叫佢引佢一齊睇,佢係可以無反應走左去,完全無興趣咁!相比起同期我地買嘅fun with words果枝mickey筆,可以睇得出佢係鍾意mickey筆唔鍾意智慧寶寶喇!真係好失望!可能我地對dwe都有好嘅評價,而且dwe真係內容豐富好多,好多野都好配合,唔似得智慧寶寶主要得d咭,公仔唔吸引,又真係好難怪Ambrose無興趣,我地都無咩心機同佢用呢套教材!而好彩嘅係Ambrose都鍾意聽歌仔,我偶然都會點讀d字之後比佢聽枝筆唯一一隻歌仔,務求唔睇字咭,聽吓都好過無啦!不過聽得一排,Ambrose連首歌仔都無咩興趣,自己就更加放棄用套教材!兩個幾月以黎,都重係開頭抽出黎果十張字咭無轉過!

今個月,唔知點解無啦啦又有人同Ambrose攞住枝筆點讀,不過係點讀海報而唔係字咭。唔知係咪因為Ambrose終於都識得揸住枝筆知道邊度點落去先有聲(佢之前係將成枝筆打橫拍埋去d字咭同海報度以為咁樣會有聲),加上自己可以行黎行去,自己可以任意行埋去點牆上嘅海報而有滿足感,又唔知係咪佢對於動物有濃厚興趣而海報其中一張係動物,點讀動物時會有果種動物嘅叫聲令佢好有興趣,見佢好鍾意攞住枝筆周圍點,好開心!我地靈機一觸將原本佢唔睇嘅身體部位字咭抽走,抽出動物字咭俾佢自由點讀。果然,佢真係好鍾意睇!一口氣睇十幾廿張都得,真係驚喜!而家有時佢都會手指指,指住個放智慧寶寶筆嘅櫃筒,好似係叫我地攞俾佢玩咁!有時佢又會係咁抆起攝埋一邊嘅海報出黎,咁我地都會知佢想要筆!有時佢攞住枝智慧寶寶筆黎點普通海報又或者dwe海報,佢暫時都未係好分到邊枝筆點邊d海報,不過對於現有嘅進展,我都好滿意,起碼佢開始有興趣去玩,唔會走左去!我相信任何野只要以興趣行先,係唔難再發展落去!希望Ambrose繼續對呢套教材有興趣,唔好浪費就好喇!

1 則留言:

  1. 咁就好了. 真係好開心呀! Ambrose真係好鍾意動物喎! 唉! 我個囡現在都係無咩興趣, 我都係自己起到自己點來讀架咋! 希望佢聽到d啦!
    [版主回覆11/12/2010 17:38:00]佢識講咁多野...唔緊要啦....呀仔咩都唔識....點吓自學都好麻...

    回覆刪除