2010年10月17日 星期日

天水圍嘉湖海逸酒店

之前聽Ellen講天水圍嘉湖海逸酒店有個幾大嘅playroom,又有泳池,一方面幾想同老公二人世界去住吓relax吓,另一方面又想帶Ambrose去玩,順便又可以試吓究竟Ambrose係跟人瞓定跟地方瞓!一直都係得個諗字,因為之前奶奶乳房原位癌要等睇report,好多野都hold住左唔敢四圍去玩,前兩日佢睇左報告知道係零期cancer,雖然都係cancer,不過係不幸中嘅大幸,大家都叫做鬆一口氣,見公司有住房優惠,老公就話不如星期六入去住返晚啦!咁啱Ambrose星期日又唔使上playgroup唔使一早撲出去,咁我即刻行動去book房喇!


可能奶奶見book間房咁平,佢又走去問姑仔去唔去,想話兩家人去熱鬧d喎!原本都有諗住仿效Ellen日頭同個仔玩完之後送返個仔俾奶奶湊,然後同老公入返去酒店二人世界,relax一下,最重要係可以好舒服咁瞓到第二日,諗起都正!不過而家奶奶叫埋姑仔,都無得咩二人世界喇!諗住佢之前病等睇報告大家都好down咁,咁佢想一齊去我咪無出聲,黎個family gathering,大家去散吓心囉!至好彩嘅係我地公眾假期入住,前一日我臨急去book多間房都重有房!


兩家人gathering,我地都係揸車入天水圍,真係唔可以睇少去一晚酒店要帶嘅野,重要係屯門同天水圍好似好近咁!我地一抽二袋咁入去check in,無belt boy,自己推住bb車載貨,都幾誇張,都無法,一共三個小朋友,想少野都幾難!


Checkin之後我地好快入左房放低d野準備出發去玩!間房真係唔錯,一入去左手邊係廁所,好大吓!右手邊係衣櫃門隱藏雪櫃加小廚房(有洗手盤同煮食爐),行入少少係個小偏廳,有沙發同茶几,同埋小餐台連椅,再入少少就係張大床!估唔到咁平價錢有咁大間房!Ambrose有足夠地方走動,唔會迫夾!


放低野之後我地是但食左少少野,把握時間去樓下遊樂場同playroom玩喇!不過下午時份室外遊樂場都幾曬,奶奶同姑仔都怕曬,係咁叫入室內玩!其實小朋友曬一陣我覺得無咩所謂,成日都係冷氣地方行街,甚少哂太陽出一身汗,難得兩家人去玩,成個遊樂場又只係得我地,我其實唔想咁快入playroom,不過都無計!落去攞左個入playroompassword就入去玩!同出面一樣,無人去架!得我地玩!間房其實都叫幾大,全房都舖左軟膠地墊,好安全!裡面其實設施簡單,有兩個玩具屋仔,有兩個帳蓬連隧道加波波,有個滑梯鞦韆架,有張mini氣墊板球台,另有一個洞洞帳蓬可以俾小朋友掉波波入洞!其實唔叫多野玩,可能自己都有滑梯同帳蓬隧道,所以唔覺果果度d設施好吸引!不過可能果度大,又有表姐一齊玩,成間房都幾colourful,牆上又油左d唔同圖案,Ambrose入到去同表姐一齊大叫,好似好好玩咁,又行左又行右,又爬又跑!


玩左一陣都快五點鐘,我地book左六點半buffet dinner,為免d小朋友夜晚食野先扭眼瞓,我地玩到咁上下就湊哂上去瞓覺先!點知Ambrose唔肯瞓,抱佢上床佢又走落床,又喊到好利害,我地重諗唔通要返屋企?!見佢重有成九個字先夠鐘食粥,但係咁扭我地唯有餵粥仔,佢又肯食,點知就係坐响沙發食食吓釣魚!終於都瞓左覺喇!抱佢上床瞓左陣,爹爹起身咳左兩聲佢就開眼,聽到爹爹入左廁所沖涼佢又“吉”起上半身去周圍望,又再撻番落床再瞓,隔一陣佢又開眼,又再望吓個廁所,又再撻番個頭落張床瞓......如是者幾次,到爹爹出左黎行埋去睇吓佢,佢竟然成個人坐左起身!前後瞓左响床都無九個字!


Ambrose起左身,又未夠鐘食buffet,抱左佢去行吓附近商場,行左陣就去食buffet喇!


Dinner buffet係出乎意料地好,雖然食物種類又唔算勁多,都叫可以,食物都好味!我地都係第一次帶Ambrose去食buffet,原本以為實攪唔掂,好彩又ok喎!Ambrose重不停咁要食野,根本無停過,佢真係破哂戒食左好多唔同嘅野,連凍野都照食呀!我地話好抵,因為Ambrose係免費,佢都食番夠本呀!哈哈!


食完buffet原本想話行一陣商場,點知沿路行去班細路又掛住玩!一路行一路行左去玩地下一個個大石波波,行前又行後,一條唔太長嘅路,行左好耐都行唔到,眼見d店舖都關左門,我地咪唯有坐在路邊睇班細路玩!


玩左一陣我地都係決定不如上返酒店個室外遊樂場玩,又係慢慢行返酒店,好彩個室外遊樂場原來唔會關門,而且重有大燈照住好光猛!又係全場得我地玩,d細路爬上爬落玩個不亦樂乎,大人就都幾攰,要一路追住佢地驚佢地有危險整親,而Ambrose就更加,因為佢細粒好多野都上唔到去玩,要“eer”我地抱佢上去佢想玩嘅地方,真係攞命!


到咁上下,我地又要湊仔沖涼。原本Ambrose响沖涼方面都幾好,佢唔使用盤沖涼,係照淋花灑,我地可以煩少一樣野!點知間酒店個花灑係固定左响上面唔可以攞出黎,而水龍頭出水又矮左少少,好難叫Ambrose一直蹲在下面沖涼唔起身,所以我地都唯有開一缸熱水同Ambrose浸浴,所唔同嘅係,佢都係企起身咁浸浴囉!哈哈!不過其實都危險架,因為都驚佢“線”腳滑到浸親,不過真係無辦法之下嘅辦法,唯有兩個人一齊同佢沖,以防萬一囉!


沖完涼,心思思又走去隔離房探表姐,哈哈!真係好似去旅行咁,唔願瞓!原本Ambrose晚晚大概十點就瞓,就算唔係佢都會捽眼捽面表現眼瞓咁,今晚成十點幾佢竟然無,望落重好似一d攰都無咁!好神奇!姑丈同Ambrose用點讀筆睇書,Ambrose又肯跟住姑丈好正經咁睇喎,本書重唔係Ambrose係表姐架!睇左大概幾個字咁耐,Ambrose終於打第一個喊露,果時都成十一點喇,我地即刻返房沖奶俾佢瞓,佢飲埋枝奶就瞓左!真係好簡單,完全無扭,同下午唔知點解喊到拆哂天有好大分別!好彩唔使真係漏夜返屋企咋!


呢一晚我瞓得好舒服,一來張床大左,所以即使Ambrose都係半夜開始企左起身要爬黎同我地瞓,都唔會踢到我迫埋一邊迫住瞓,二來可能同酒店果塊遮光curtain係有關係,間房暗d真係好似瞓得好d咁!Ambrose係個人肉鬧鐘仔,即使間房暗過平時,佢依然係七點幾就起身要飲奶奶!唔會因為之前一晚夜左瞓就瞓晏d!真係嘥哂個咁正嘅curtain!好彩嘅係佢飲完奶奶都係瞓多陣,我地都可以瞓多陣同埋睇左少少戲先起身!


九點幾十點一家三口都起哂身,之前食buffet其實係食果時好飽,過後好快餓,所以我地一早起身已經好肚餓,打俾隔離房又重瞓緊覺,我地都係唔等佢地出左去食野先!天氣其實唔係好凍,不過又無話好熱好大太陽,見Ambrose流鼻水同咳又未好得哂,都係唔去游水,費時佢攝親又麻煩!所以都係出左去食個早餐行左一陣,等埋姑仔果邊食埋個早餐,我地又去左playroom玩多陣,點半鐘左右就check out喇!


沒有留言:

張貼留言