2010年10月3日 星期日

撼頭

頭先有單意外好好笑!


話說Ambrose都幾眼瞓吓,我諗住聽埋故事書就陪佢瞓,點知爹爹原來要換埋床單,而張被,佢就攞左出廳嘅地下準備換。我見Ambrose都無扭眼瞓,咁我就話不如一齊換啦,等Ambrose一齊參與吓麻!成張被舖左落廳嘅地下度,Ambrose見到好開心,爬在上面,然後,好似平時响張床咁,佢一個頭枕落張被上面!!!!但係平時果張係床,係軟嘅,今次係地磚!一聲好大聲嘅“卜”,Ambrose喊到回唔到氣呀!見到呢個情形,我地即刻攞枝奶出黎等佢唔好喊到咁悽涼,順手飲埋奶就瞓喇!


但係,呢個呀媽真係好衰囉,一路睇住Ambrose飲奶奶,一路諗番頭先Ambrose咁傻戇咁撼個頭落地,由笑變喊,雖然都心痛佢咁撼頭落地,但又忍唔住笑!真係好好笑呀!哈哈!


1 則留言:

  1. Poor Ambrose ah ... tho I find it funny too ... he is ok now?
    [版主回覆10/12/2010 00:01:00]哈哈,咪喊左一陣囉,一比餅餅就收聲啦......我地都摸唔到有無腫到,應該無咩野...不過越諗越好笑囉!

    回覆刪除