2010年10月27日 星期三

台北四日三夜  - DAY 1

終於,台北之旅真係成事喇!但因為時間太急,我都無做咩資料搜集,同埋諗住一定要去動物園,四日三夜已經有一日係動物園,切頭切尾之後,又帶住Ambrose,真係唔使諗住日日去遠嘅地方,所以都覺得唔使點計劃,一切都係去到見步行步,隨心啦!同朋友借左本台北旅遊書,咁就出發!


十月二十七日,出發喇!我地選左搭早機,八點三就起飛,之前果晚執行李,都唔知點解執極都重有野要執,攪到好夜,又怕唔知醒起身,又瞓唔得好,起身果下係六點,個天勁黑,真係唔想起身!Ambrose瞓到好林,我地起身梳洗佢都無郁過,重諗住佢會有少少醒,咁就可以順便餵埋枝奶放返响屋企,結果係我地開定左枝奶帶埋出去。Ambrose重瞓緊,衫都無換到,我地一手用被包住佢抱佢直接上車。上左車一陣佢就醒左,都唔知咩事咁,點解醒左唔係响張床而係响架車度?!哈哈!猶豫左一陣佢就喊奶喇,即刻俾佢飲埋再攬實佢,可能Ambrose都未瞓醒,定一定咁俾我攬住無反抗,亦都無四圍爬。七點鐘到左T2泊好車,我地先同Ambrose換衫,成個少爺咁!由T2行番去T1都幾遠吓,都唔知揸車係咪好d,不過可以由屋企一落樓即上車,唔使又攞行李又抱仔去搭車,係方便左少少!七點四去到T 1c heck in,原本重以為自己都有d早可以去嘆個早餐,點知原來要七點十去到登機閘口!半個鐘頭究竟可唔可以黎個快食再入埋閘呢?好似有少少抆水,推住Ambrose都係唔好咁趕頭趕命喇,唯有入左閘之後再睇吓有咩買上機食啦!一路行一路望,又唔覺有咩野食買,搭埋無人駕駛,行到去登機閘口,咩都無買到,都已經係七點九喇,真係時間啱到無人有,以為自己已經預左時間,點知好似咩都係啱啱趕得切咁!推住bb有度好,就係可以唔使排隊直接行去first class閘口,响閘口收埋車之後我地上左機安頓喇!空姐特別攞條bb安全帶俾我地扣好AmbroseAmbrose可能早起有少少累,佢無咩反抗。好快,飛機起飛喇!真係超順利呀!


起左飛無耐就派餐,都好,有三文治食吓,好肚餓呀!Ambrose有野食就開始精神,佢都食埋一份!平時窗口位一定係我坐,今次因為Ambrose同爹爹坐,我都要讓位喇!Ambrose望吓機外,好似有d新奇咁,不過外面光線好強,我拉番個窗唔想俾佢望得太耐,Ambrose又要我拉番上去,係都要望!香港去台北只係個幾鐘,真係快,我地第一次帶住Ambrose搭飛機,台灣真係不二之選。當Ambrose食完野又無得落地行有少少扭嘅時候,望吓個螢光幕都只係十五分鐘之後降落,有望見“家鄉”嘅感覺,哈哈!我地都早有準備,隨身行李帶左黃金俠、動物書同埋智慧寶寶動物咭,由最輕巧嘅黃金俠先,玩左一陣都係麻麻地,再攞埋動物書,呢本書真係一本好書,好就好在Ambrose鍾意睇鍾意叫人讀俾佢聽,可以睇好耐唔換其他野都得!睇左一陣,Ambrose捽眼捽面好眼瞓咁,俾個咀攬住佢,豬左!


原本以為我地架bb車推到閘口先上機,理應落機時都會在閘口俾番我地,因為連book機票個agent都係咁講,點知我地落左機,d空姐話架車跟行李要在行李果邊收番,頂!咁有咩意思喎,Ambrose又瞓左覺,响最需要bb車嘅時候先話無!老公唯有頂硬上抱住Ambrose我就周圍望有無行李車推番隨身行李囉!去到攞行李,真係見我地架bb車,安頓好Ambrose就過關喇!基本上Ambrose係瞓住入境,哈哈!


之前在香港check過台灣天氣,都係同香港咁上下,十八至二十二、三度,不過因為我地晨早出發好鬼凍,所以都著左好多衫!出到台灣機場買左國光號車票,出去搭車果下至發覺台灣都幾凍,原本著住嘅衫都無需要除。上左車,Ambrose就起身喇!真係唔瞓耐d,瞓埋程車咪好囉!不過因為早起,佢都夠鐘食粥仔,我地就响車入面餵粥仔,時間都快過好多!國光號去到台北車站,我地一落車過對面馬路上的士直去酒店。去到酒店都係十二點左右,好早!以為可以放低行李上酒店房抖吓,Ambrose可以活動吓,點知,個receptionist話要兩點先check in得!無得早,因為無房!天呀!竟然咁早機都唔記得左酒店check in問題!我同老公投訴點解同事個朋友身為agent幫我地book都唔為意又唔提我地,老公話佢知有呢個情況同過個agent講,agent話叫我地照去,佢同左酒店講,而家個receptionist話唔得,重要佢話個agent無比張check in單我地,呢個agent真係信唔過!好彩係佢俾我地擺低行李,我地無啦啦都唔知去得邊,咁就唯有推住Ambrose行出去搵吓捷運站熟悉吓附近環境啦!


一路行,都行左去台北車站附近間新光三越,我地未食野,又要搵地方食野!見有餐廳係樓上舖好似幾好咁,但奈何我地推住bb車,無lift不特止,樓梯窄窄長長咁,都上唔到去!在地面的店舖,又要望入去睇吓迫唔迫入唔入到bb車,位濶唔濶,Ambrose要擒台都唔會一吓掃哂d野落地,結果真係唔係好多選擇,想食地道野都幾難,搵到一間食西式野,地方叫濶落d,人唔多,都唔要求得太多,趁Ambrose又豬左,我地都要快d食,唔係真係無啖好食喇!


食完野行左陣已經開始又落微微雨,見差唔多夠鐘就打算返酒店check in,途經康是美,見到有Dr Wu sample set做緊特價,聽人講台灣買Dr Wu平,雖然未用過都好心動,為安全計,我都係買住一set sample試吓先再決定買唔買大裝喇!


我地book嘅酒店,其實應該話係旅館定飯店,都唔係好近捷運站,可能之前我地去台灣住過一間在西門町嘅飯店,一落樓行少少已經係車站,所以呢間飯店,推住bb車都要行成十五分鐘先到車站,係有少少遠!之前在網上看酒店地圖都唔覺,去到又要推車又落雨就份外覺得遠,我地係咁話個朋友介紹得唔好!我地已經講明有小朋友,最緊要間房大有空間同方便搭車架麻!所以checkin我地都期待間房係點,如果連間房都唔合格,返香港真係要咋型喇!


間飯店其實都係特色飯店,全幢得七層,裝修有d風格,好多特別公仔裝飾,好得意,至少Ambrose在飯店大堂嘅沙發上見到有幾隻bear bear,佢就係咁搬黎搬去,見地上有一座mickey公仔又揸住佢個鼻“un”身“un”勢,不亦樂乎咁行黎行去睇野,睇見佢都覺好笑!我地間房在頂樓,都唔錯,夠高!房門係桃紅色大大隻,好sharp!一入去,嘩,好大吓!原來同網上睇真係唔差得遠,重以為d相係取巧嘅添!間房係長方型,大床對面有張長型梳妝台,大床對外,個廳有一張長沙發同一張單座沙發,真係同屋企個廳有得fight呀!大床左手面係一行過嘅廁所,好大,同我屋企個廚房差唔多大添呀!幾個人入哂去一d都唔迫,換片重方便過响屋企,重要個廁所有暖風,同Ambrose換片沖涼唔怕凍親佢,真係好好!Ambrose一入房已經好開心行黎行去,真係好enjoy咁!見間房好ok,我地都開始accept到唔係太近捷運站嘅問題喇!哈哈!


因為之前真係無計劃行程,在飯店settle down之後,都幾攰,見又落雨,又唔知去邊,都有少少懶出去!哈哈!去旅行去到唔願郁都係第一次!最後我地休息夠就打的去左西門町行吓趁吓熱鬧,順便食埋飯!不過行行吓落雨,我地都唔敢放Ambrose落地行,又抱到攰,唯有用揹帶揹住行啦!順便擔遮都方便d!越行越大雨,見Ambrose又好悶好攰咁,都係打的返飯店喇!


果然,Ambrose可能早起,又有好多唔同野睇太新奇,今晚佢好早瞓,八點幾九點已經打哂喊露要瞓覺!雖然都驚佢早左瞓會半夜起身開party,不過見佢咁辛苦,都係瞓啦!


飯店街口轉右有間康是美,日頭响台北車站都有睇過d護膚品,但趕住返去check in都無仔細睇。趁Ambrose瞓左,我見咁近自己一個人走左落去睇野,哈哈,不知幾爽!不過因為驚老公擔心,我都唔敢睇好耐,是但買枝hand cream就走人!我返去之後,又到老公落去附近睇吓行吓順便買宵夜!終於都可以一嚐台灣街頭小食喇!呵呵!


食完宵夜,蒸埋奶樽,煲定水第二朝開奶,浸定第二日粥仔嘅米,係時候都要瞓覺喇!好鬼攰!


沒有留言:

張貼留言