2010年10月10日 星期日

逃學威牛

Ambrose今日幼潛playgroup第三堂,呢堂係其中一堂可以影相嘅,所以我都幾期待!但係我一紮醒已經係十點二,我即時彈起身去煲粥仔,諗住揸車去遲少少出門都趕得切,係趕d啫!所以我好努力攪好煲粥仔,諗住粥仔一得再執少少野,換埋衫就出得門口,Ambrose就更加可以上車先換衫啦!點知攪左一大餐都已經十點七,諗住入房睇吓佢兩仔爺醒左未,催佢地快d刷牙洗面換衫就出門。一入房,佢兩隻野瞓到豬咁,兩個都扒哂响度,個頭一個向左一個向右,完全係無比我整野d聲嘈醒,真係離哂譜呀!哄埋去望吓Ambrose,聽見佢有少少鼻鼾聲,摸吓佢又無反應(正常瞓左咁多摸吓佢會周身郁架麻),可能佢呢排咳要食藥個人都攰d,再望吓老公,佢重瞓到反哂身,我迫埋上床都無反應!見佢地咁攰,我都無叫醒佢地喇!雖然都有因為走左堂好忐忑不安,又肉赤無啦啦蝕左一堂,不過上playgroup都係為左個仔,見佢咁攰,都係為佢好休息吓,由佢啦!


十一點,老公同Ambrose都醒左!不過都無衝去返學喇,大人細路咁趕法都好辛苦架麻!


之但係起左身餵左粥之後,老公就話去街喇!就係咁我地又出發,去左旺角新世紀行,順便行左落去金魚街睇魚。原來金魚街除左有魚睇,重有龜啦,貓啦,狗啦,倉鼠啦,龍貓等等,都幾多唔同野睇,唔錯唔錯!Ambrose隔住玻璃見到有狗仔好似好興奮咁,好想用手拍塊玻璃,哈哈!


今日我地一家三口經過間影貼子相嘅舖頭,老公話不如我地去影貼子相,good idea!不過原來我地都好out吓,而家d貼子相又可以加野上去寫野上去,好多花神,同我地以前果d好唔同,價錢重同以前差好遠添!竟然一次要成六十蚊,超貴!我地呢d家庭照真係無咩要求,唔使咁fancy,但求有少少公仔之麻!搵勻全間舖,只有一部機收三十蚊,咁梗係呢部啦!


Ambrose人生第一次嘅貼子相,當然係無望鏡頭啦!佢重係咁要揸住貼子機果枝筆唔放,又想食,攪到我地又要顧住影相望鏡頭,又要控制佢唔好食,又要引佢望前面,都幾好笑!呢個呀媽out到影完相之後insert名落張相到,都只係insert到兩張其中一張,重要攪到時間倒數之前 一兩 秒好趕咁入好哂,印左出黎之後,先發覺Ambrose個名無左個“e”,可能係我不斷undo時唔小心delete左又唔知又趕唔切double check囉!


1 則留言:

  1. post 埋張貼紙相啦 ~~~~~~  ~~~~~~
    [版主回覆10/21/2010 14:33:00]呵呵.....好樣衰架....下次有靚d嘅相先post啦...kekeke

    回覆刪除