2010年10月3日 星期日

第一次去太空館

今日上完幼潛之後,帶左Ambrose去太空館會合表姐。今次係Ambrose第一次去太空館,雖然人很多,又沒有位去睇天象廳嘅節目,我地都係咁易買飛入場睇太空船展覽,文字多d都無所謂啦!其實都有d幾有趣嘅資料架!原來太空人在太空船要洗手係有特定嘅位洗,兩隻手穿左去中間個盒度,因為唔係咁嘅話,d水珠會周圍飛,好攪笑!重有好耐以前唔係搵真人上太空,而係搵猴子!果隻上太空嘅猴子,當年梗係無太空衣咁靚啦!隻猴子俾人固定左入個大盒度,眼位應該可望出去嘅,不過我一見到個盒,已經即刻覺得好似棺材,哈哈!諗起隻猴子咩都唔知,無啦啦俾人綁左入個大盒,郁唔到唔知咩事,只可睇野,都咪話唔驚囉!雖然話呢隻猴子健康返左黎重可正常生育,我覺得都幾變態咁!唔知佢上左太空,响個盒入面點食野呢?!個展覽有駕駛體驗,我都試左一次,不過無咩特別,係揸住個駕駛盤用力d,轉黎轉去唔知做咩!另外有個太空漫步,都叫吸引,不過大排長龍,我地都無排lur


Anyway,雖然個展覽其實唔太吸引,對於咁細嘅小朋友係悶少少,不過我覺得ok,睇吓知多d野,培養去多d呢類文化地方都唔錯丫!尖沙咀又多個消磨時間嘅好地方喇!


沒有留言:

張貼留言