2010年10月29日 星期五

台北四日三夜  - DAY 3

唔知係咪之前果日行左好耐,又食到飽飽就瞓覺,今朝Ambrose飲完奶奶之後又瞓番,結果我地一家三口瞓到早餐時間過左先起身,真係難以置信!去旅行去到我地咁鍾意瞓都有嘅?!遲左起身真係幾大件事,即刻彈起身整粥仔俾Ambrose,如果唔係真係唔使旨意出到街呀!之前一晚食得太飽,所以我同爹爹都無食野,諗住攪掂哂出去嘅時候先再睇吓食咩喇!


爹爹睇左出面嘅天氣,佢話無雨,似乎都可以去動物園喎,咁我地就執埋野出發!因為木柵動物園正正在捷運唔知咩線嘅終站,係比較遠嘅一個地方,打的都唔知要幾錢,所以我話要搭捷運去,唔好貪方便嘥哂d錢喇!


可能今日星期五唔係番工時間,捷運都無咩人,幾舒服!去到台北車站轉線搭嘅捷運好似細架d咁,架bb車一入車箱,幾乎無位咁濟,架車都好似地鐡咁打對面有兩排椅子,不過捷運打對面得黎中間應該係企唔到人,所以我地都係企左响門口附近。不過我地又體驗到台灣人嘅好文化,當我地迫迫地企左响度嘅時候,有人讓位俾我地坐,重要係一讓讓左兩個位,真係令人好感動呀!香港都好少有咁嘅待遇呀,甚至係我試過大住個肚搭巴士由中環返屯門無位坐,企足一程車都無人讓位俾我坐,講緊係成車人得我一個人企,唔係要迫住企果隻!香港人,唉!


由飯店去到木柵動物園計埋行去車站同轉線都係一個小時左右,都幾快,亦都慶幸無走去搭的士!一出車站閘口幾乎係半室外地方,好凍!動物園站真係動物園站,佢嘅牆身都油左好多唔同動物,好colourfulAmbrose一見到就行黎行去,條條柱都睇吓掂吓捱吓,不亦樂乎,到最後當然係爹爹抱走佢啦!由車站去到動物園入口係非常近,唔知係咪我地平日去,果度又好似有少少荒蕪,個動物園門口好大又一個人都無,驟眼睇重以為關左門,行近d先見到有兩個細細地嘅賣票counter。買完票,爹爹問知唔知幾多錢,我梗係唔知啦,原來成人都只係十鬆d蚊,Ambrose唔使錢,即係廿幾蚊入動物園,重平過去海洋公園呀,我地不期然又再為左尋日二百蚊上101肉赤呀!


朝早我地無食野,黎到動物園已經肚餓,環顧四周都唔似有野食,唯有入園望吓有咩食啦,。一入園門口附近有麥當勞同便利店,嘩,原來有好多唔知中學定小學生响度午餐。我地入左便利店望有咩野食,真係無咩好食,再望吓個地圖,似乎我地都只係可以選擇麥當勞,唉,麥當勞就麥當勞啦,排長龍都要食架!爹爹抱左Ambrose入紀念品店行,又係好多動物,同我地响誠品果間動物店係一樣,而呢度就再多d動物毛公仔,我就梗係負責去買麥當勞啦!排吓排吓至發現呢間麥當勞只係賣雞嘅食物,就連漢堡飽呢dclassic嘅野都無得賣,對於唔食雞又肚餓嘅我真係一個好大打擊!


快快趣趣食埋野,望吓個地圖,原來可以搭一架小火車入園中心,唔使行餐死!我地拿拿林推Ambrose去個站度等車,眼見Ambrosed呆滯,都知佢眼瞓,真係大件事呀!等左一陣有車喇,架車係一卡一卡,好似dwe入面架circus train咁,都幾得意!我地見Ambrose可能隨時會豬左,都不斷同佢講野,唔想佢到左先黎瞓,咁就真係嘥哂!


望吓地圖,終點站附近係非洲區,果度應該有齊哂Ambrose喜歡嘅動物,我地決定一落車先飛奔去果度睇左先,如果唔係Ambrose一瞓左,我地自己睇又好掃興啦!首先見到嘅係大象,有幾隻咁多,睇左一陣,又唔見佢地行近d,又無噴水,我地都係把握時間,影完相就行喇!之後係河馬,嘩,老實講,我自己都好似無見過真嘅河馬添呀!我地見到有好多隻河馬痴埋一齊瞓覺,都攪唔清果堆野有幾多隻,但有一隻唔瞓,行黎行去,原來真嘅河馬一d都唔得意,又肥又輪盡!再行就見到d好大隻嘅羚羊定羚牛,都無仔細睇佢前面嘅牌介紹喇,睇睇吓見有隻斑馬行左出黎,隻眼細細但又好精靈咁係咁望住我地影佢相,佢一路望唔郁,都幾攪笑!不過呢個動物園都幾奇怪,d動物只係用好矮嘅石牆同我地分隔住,我地真係可以好free咁去睇動物,但咁free,牆又唔高,點解d動物唔會誇過走出黎呢?佢地咁大隻,要誇咁矮嘅牆好似好易咁!之後有獅子,不過只見到一隻,重要係唔係好多毛鬆鬆果種,失望!之後見到有長頸鹿個頭露左出黎,不過搵極都唔似係响果度睇,因為實在太高圍牆喇,唔多似去啱地點欣賞咁,唔緊要,再行,見到犀牛、馬騮、好多唔同品種嘅動物。其中我地見到一隻好大嘅黑猩猩,佢行左埋去崖邊vivi,嘩,佢vivi同我地vivi真係差好遠,真係好似小橋流水,源源不絕,嘩哈哈!正當我地講緊小橋流水嘅時候就聽到旁邊有d唔知係幼稚園定小學生驚叫,原來隻黑猩猩一手兜住自己嘅booboo擺入口食呀!呢個時候,我地都差唔多行完一圈,差在未搵到長頸鹿真身,而Ambrose亦都攰到瞓左!


Ambrose一瞓著,咁啱我地就到左兩棲爬蟲動物館,我地話Ambrose真係醒,知道非洲區行完,一行爬蟲館就好知機去瞓覺,哈哈!雖然爬蟲館係唔及出面果d大型動物吸引,不過其實都幾好睇,如果有心機去睇埋d字,真係知好多野,我覺得呢度都好有教育意義!行左一輪,見到有個小食亭,忍唔住走埋去食番d野先繼續行。


雖然話去動物園係專for Ambrose而去,不過木柵真係好大同好多動物,即使大人去都唔會悶,Ambrose瞓覺期間我地都自得其樂!


再去左一陣,我地忽然見到有一堆馬,嘩,好開心呀,d馬都好活躍,跑黎跑去,唔係企哂响樹發呆架!Ambrose最鍾意嘅馬終於都出現喇,好神奇,呢個時候Ambrose明明瞓左無啦啦起左身喎!真係啱哂呀,佢竟然避過左悶悶地嘅爬蟲館,一起身又接住睇番佢嘅至愛動物,重要一開眼就見到馬,真係好喇!睇馬都睇左好一陣,因為有兩隻馬响度追逐,少見麻!


行行行,又見到斑馬,今次係去左斑馬竇喇,不過都係得一隻斑馬行出黎應酬我地,其他都入哂屋瞓覺!之後,好好彩,終於誤打誤撞去到去長頸鹿個竇,好清楚見到幾隻長頸鹿,正呀!重要有隻長頸鹿無啦啦拔足跑左幾步,大家都驚嘆長頸鹿跑呀,又真係幾難咁,條頸咁長,哈哈!


再行去左澳洲區同沙漠區,離遠見到袋鼠跳跳跳,又見到駝鳥,不過好似細隻左少少,同條頸有毛咁,同平時見到果d都有d唔同!之後有駱駝,單峰同雙峰


都有,單峰駱駝好似寒背禿頭咁,而雙峰就圍住個峰都有毛毛裙邊,都幾唔同!


睇到七七八八,中間有時會有d石造動物响條路度,Ambrose都好興奮,行黎行去,笑騎騎,佢又爬左上去隻龜同青蛙度當馬騎,又拍拍拍,好攪笑!本來都重有個樹熊館同熊貓館,我地都無入去睇喇,爹爹話唔明熊貓咁懶,懶到連交配都唔做而面臨絕種,點解要搵佢黎做國寶?哈哈,又幾有道理喎!重有個兒童動物園,其實只係將唔同動物細細隻果d擺埋一齊,真係叫做一次過睇哂咁多動物嘅bb版咁,不過果度實在唔知點解好臭,見既然都已經睇哂想睇嘅野,都係走人喇!


再下一站,係紀念品店,好多唔同動物公仔,Ambrosehigh,又攞呢隻又攞果隻行黎行去,好彩我地之前在誠品店買左河馬咋,呢度咁大間都無我地果隻河馬,真係好彩有買!行完紀念品店,都已不多四點九,動物園五點鐘關門,時間啱啱好!


出左動物園,見天色開始暗,天氣又凍相機又無哂memory,本身諗住搭埋貓空纜車上貓空,諗住去飲茶同買茶葉,真係好大掙扎。不過行吓行吓都去到纜車站,諗住都黎到,搭一搭都唔會好耐掛,反正Ambrose又醒左,俾佢感受吓搭纜車都好,就係咁,買飛去喇!


入到去纜車站見無人搭,都心驚驚,我地成架bb車入個纜車車箱,個工作人員叫我地一人坐一邊,我個心都不知幾慌,不過都唔敢表露出黎,又唔敢亂郁。車箱臨關門一刻,爹爹問工作人員去到貓空要幾耐,一聽到成二十五分鐘,真係想大叫!咪即係搭左半程飛機囉!真係好後悔,Ambrose二十五分鐘可唔可能唔扭計唔郁呢?佢一郁架車會唔會搖搖吓呢?諗起都驚!再望埋上山,嘩,又斜又長,好得人驚,個車箱離地果刻真係成個心跳出黎!我知爹爹都有同樣擔心,不過既然都已經上左車,無法啦!我試圖不斷同Ambrose玩同睇動物書,一來將自己不安情緒分散,二來亦都要响Ambrose未扭計之前令佢平靜吓,唔係高空唔知幾尺佢一發顛都唔知點算呀!真係講到我口水都乾埋先到,總算舒一口氣,不過都重有回程要驚!天色黑得好快,我地上到去天都黑哂喇,一出站四圍都無咩野睇,係有幾間茶館,不過要上樓,我地推bb車又唔太方便。望吓水牌,指住去茶葉莊嘅路又黑又無人,又唔知要行幾耐,都有d卻步!爹爹話點解香港山頂都幾熱鬧,呢度一出黎真係可以咩都無?真係唔知點解,係咪我地夜上黎呢?見有個遊客counter,問吓要行入茶葉莊要幾耐,原來都要成十分鐘,雖然十分鐘又唔叫好耐,問題係天色已經黑哂,又凍又無人,靜英英咁推住bb車行十分鐘都真係好驚。就係咁,我地都係決定打道回府,又要再搭一轉纜車落山!呢一程,都唔易過,因為天黑,周圍又係d草叢,望出去都係黑漆漆,黑到有d令人心裡發毛,重要唔知點解唔見左本動物書,無左本書,係好難定住Ambrose。好彩,都無驚無險,安全著陸!


返左飯店歇一歇,換番走對濕襪,又出左飯店,行我地平日會行嘅相反方向,原來果度都好熱鬧,又有地道檔攤野食,我地都忍唔住就地坐低食左少少野,正!估唔到同Ambrose一齊都食到街邊野,哈哈!行吓行吓,又係食飯時間,諗住搵地方食野,點知又係唔係上樓或者好迫,一係就無咩人幫襯,兜黎兜去,都唔知食咩好,最尾都死死地氣入左間食台灣牛肉麵嘅餐館,都無人咁濟,不過係時候要食野,又費時再行去搵,照食啦!叫左兩碗麵、一碗酸辣湯、一碟炒菜同一碟餃,好味!食到好飽!不過個碗湯同我地心目中同飲開果d都唔同,都麻麻地好味!台灣人又係好熱情,我地無野俾Ambrose食,問左侍應要左杯水,將炒菜浸吓水過吓油先俾同Ambrose食,點知個侍應無啦啦攞左塊大大嘅炸蝦片俾Ambrose食,都真係唔知多唔多謝佢好,我地點炒菜都要隔油先俾同Ambrose食啦,佢竟然炸塊蝦片俾bb食,真係好攪笑!我地都勉強俾左少少蝦片Ambrose食就收埋左喇!


呢一晚,係我地响台北最後一晚喇!又諗緊我地咩手信都無買唔知點交代,食完飯時間唔太晏,精神又ok,即刻打的去西門町老天祿入貨去!買完老天祿,行多一陣想話去屈臣氏入埋Dr Wu,點知間屈臣氏又要上樓,而Ambrose好似又眼瞓,最後都係打的返飯店。重以為無機會入貨,點知飯店個女待應話街口間康是美收好晏,咁我地上左房,整左Ambrose瞓,我就衝左落去入貨喇!見有周年慶減價,買滿二千減三百,左挑右選,最終都買左四千幾新台幣護膚品,睇黎,未來一年我都可以唔使再買護膚品喇!


可能係最後入貨機會,我都攪左好耐先上房,嚇到爹爹死死吓!哈哈!我返去又輪到爹爹落街行吓買宵夜,無法啦,帶住個仔去旅行,唔多唔少都要分頭行事架喇!不過好慶幸,Ambrose去旅行呢幾日都同平時差唔多,作息定時,無因為去旅行而攪亂哂,更加令我覺得就算去旅行有好多地方想去都好,始終大原則都係唔好攪亂Ambrose生活規律。


沒有留言:

張貼留言