2010年10月13日 星期三

財不可露眼

Ambrose戴住條金鏈仔真係好得意好靚,不過我地發覺好多人(陌生人)撩Ambrose玩嘅時候都有留意到,佢地成日都會係咁講條金鏈仔靚,又話俾我好唔好,我地聽落去就真係唔多受落喇,雖然都知道應該係講吓,但邊個又可以保證會唔會周圍有d壞人打Ambrose主意架?!財不可露眼係真架!為左Ambrose嘅安全,我地都係將條金鏈仔除低左,不過又好衰咁會問Ambrose靚靚呢,佢就會伸手去摸條手鏈,當佢發現無左就會“哦”咁叫,好好笑!


為左唔好俾Ambrose咁失落,我今日走左去買左條銀鏈仔俾佢,咁佢唔使無左靚靚喇!


 


沒有留言:

張貼留言