2010年10月19日 星期二

十四個月成長記錄

對上一次寫成長記錄已經係十二個月嘅時候喇,我真係好懶!唔知點解,Ambrose過左一歲之後,佢突然間好似識聽你講野咁,有d野重唔知幾時識左,我覺得佢好似開始真係一個小朋友喇,唔係一個bb


唔記得佢幾時學識,不過直至今日為止,佢有以下進程:  


一、                之前用杯邊碗邊飲水或湯都可以,但飲管杯一直都唔肯飲,我本來都放棄左,多得Ellen叫我唔好放棄,我又攞番出黎,點知無啦啦又肯飲喎!不過佢都係要氹住飲而唔會自己主動攞起隻杯飲,同埋佢飲水飲到鬼死咁大聲,大聲大聲“殊”完之後會大聲丫大口“呀”一聲,好似好享受咁,真係俾佢笑死!見佢肯飲我地都無話佢咁飲無禮貌喇,等佢大少少習慣多d飲水先再糾正佢喇!


二、                已經轉左一歲奶粉,而且一日三粥喇!


三、                啱啱响十三個月前一兩日可以自己行幾步,從此開始佢步行生活,而家佢都可以行得幾耐吓,雖然有時都係會行行吓仆倒,不過佢自己都可以起番身,重要識得起番身之後拍吓對手d塵!


四、                可能佢而家唔肯坐high chair睇碟,有時放左佢落地佢又行到埋去個電視機睇,我地都成日要叫佢行返去沙發睇,唔知係咪因為咁,佢自己會面向前向後行,好攪笑!


五、                行路大致可以,但有梯級時都未係好識得提腳,上梯級都還可,落就麻麻地喇!要訓練吓至得!


六、                自己可以掉轉個人用腳仔落地,呢個動作都幾純熟,而家無論係沙發定大床咁高都可以做到,就連去酒店時佢唔熟架步都可以自己落床。暫時未試過失手!不過我地就煩喇,自從佢識自己落床,有時夜晚要瞓果時佢都會典典吓諗諗吓落左床行出廳玩,要捉雞仔捉佢返去瞓至得!


七、                識得點頭同擰頭!開初佢學點頭果時真係好好笑,因為點頭用嘅頸肌同擰頭唔同,擰頭就易好多,點頭就難d。最初佢點頭果時係成個身一齊點,好爆笑!


八、                幾個月時買左個彩虹柱入圈圈俾佢教佢玩,一直佢都當d圈圈係冬甩咁咬,叫極都唔識入柱。一歲之後無啦啦自己識得入,亦都會玩完又再倒出黎再玩過,令我相信有d野佢未到嘅話你要急都急唔黎!


九、                杯套組係有十個唔同大小嘅杯可以入埋一齊,又可以叠高佢做塔,係dwe玩具包埋嘅!之前成日同佢玩佢都會推跌哂,唔知幾時佢已經識得自己叠高做塔先推跌拍手掌,如果叠到唔夠高佢自己重會企埋起身叠,好感動呀!我覺得呢個係奶奶同朝早姨姨同dwe嘅功勞,因為自問我無教過佢去叠高架!


十、                識得自己行上條樓梯“sir”滑梯而唔係由滑梯就咁踩上去!


十一、        識得開哂我地嘅衣櫃、鞋櫃同書櫃嘅門,又開又關,不亦樂乎!


十二、        屋企有個地櫃有一級,高度幾矮,但就啱啱好可以俾Ambrose行埋去得個pat pat落去坐,唔知幾時佢自己已經將呢個當成佢嘅私家位,一話食野佢就自動自覺行埋去坐低食野,一話出街都會坐埋去等人同佢著鞋!著好鞋重會行埋去個門口度想開門,哈哈!


十三、        識得自己坐上去自己張沙發仔轉番正咁嘆住坐,之前都只係識爬上去,爬左上去都唔識擰番轉個身架!


十四、        識得聽到叫自己個名舉手,無論叫佢中文名又好英文名都好!


十五、        識分辨象、斑馬、魚、龜、馬、狗、長頸鹿、獅子、河馬、袋鼠,猴子、熊等動物。


十六、        識扁咀。


十七、        終於都識將d通粉入落個樽度!之前上playgroup有教做,Ambrose一直都唔肯做定唔識做,只會攪攪震甚至去食都唔擺入去,上幼潛唔知第幾堂又有要做,佢竟然做到,雖然好多小朋友可能一早都做到,但見到Ambrose無啦啦做到又肯做,真係好開心,亦再一次令我覺得每個小朋友發展真係有快有慢,如果佢係ready嘅,佢係總有一日做到俾你睇,如果佢根本未ready,你點谷佢都無用,亦令自己失望!


十八、        識得掉垃圾。


十九、        偶然都會識得自發收拾玩具,不過好奇怪,佢成日都會收完之後一次過又倒番哂出黎,如果唔自發收拾,爹爹俾指令佢都會收拾嘅!同埋上幼潛時佢都好肯收拾架喎!


其實好似過左一歲之後一陣突然間覺得Ambrose識得聽我地講野咁,而佢亦都有好多唔同嘅進程,有時真係好驚嘆點解佢會知會識,好得意,亦都開始唔係好記得佢重有d咩進程,我嘅小bb開始發展去做一個小朋友喇!我唔要求佢有咩叻有咩快識做到講到,但求佢身體健康,平平安安,一切都在應要識時要識就可以架喇!


 


沒有留言:

張貼留言