2010年10月30日 星期六

台北四日三夜  - DAY 4

今日兩點幾機返香港,係好似好早,不過有小朋友,驚飯店check out左之後又要顧行李又要顧小朋友,實際又得好少時間唔會去到邊度,咁不如早d搭飛機返香港,唔使煩!之前已經叫定飯店幫我地book車去機場,兩點幾機book左十一點半車。尋晚執番d行李都執左幾耐,今朝起身都趕得到免費早餐。食完早餐無野做又未夠鐘,不如參觀吓呢間飯店啦,黎左幾日,來來去去都係見到地下大堂其他地方都無點睇過!上左二樓見到原來有電腦用架,而VIP房似乎响呢一層,好大,而且好多唔同公仔!因為時間尚早,又驚嘈到其他人,相機memory又已滿,無得影相,我地索性出去兜個圈行吓!不過一早真係無野好睇,買左盒奶又返左酒店歇吓!


終於都到十一點半,可以去機場喇!原本以為book架車係私家車,因為上次去台灣,酒店幫我地book車去機場,佢地真係俾左架Benz我地,點知落到樓,都只不過係Picnic款嘅的士,有d失望!酒店去機場呢一程,唔知點解比想像中要耐,不過Ambrose瞓左覺,都叫舒服。搭左成個鐘的士到達機場,唔知點解呢度又同我上次黎嘅時候唔同,我記得上次去時成個機場都好似好落後,無野行無野食,而家呢度,一望埋去都光猛d同好多食肆!


Ambrose都重瞓緊,我地把握時間搵野食啦,我地食埋野,Ambrose正好起左身,重餵埋粥先行,時間較到啱啱好!見重有時間,都係同圍行吓,睇吓名店,無無聊聊咁,見到機場都有Dr Wu賣,不過係唔同set裝,點計都唔及我响康是美平,真係好彩臨尾果晚作最後衝刺咋!


行到咁上下,見有Hello Kitty育嬰室,好靚,入去換吓片之餘真係要影番d相留念!育嬰室入面重提供左唔同size嘅片片俾人任用,嘩,真係好好呀!台灣响育嬰嘅文化感覺上比香港好,好多時行街都會見到有育嬰室,重要係有哺乳室,幾體貼!尋日去動物園,沿路行都有好多育嬰室,又大又乾淨,唔會好似香港咁有時迫不得已搵唔到育嬰室要去洗手間換片!


去完個靚靚育嬰室,我地直接去左Hello Kitty候機室,睇書話果度有遊樂場架!而且我地班機嘅閘口正正响果度!重有大把時間,一於同Ambrose玩玩玩!


其實果個都唔算係遊樂場,只係成個場佈置到好靚,有Hello Kitty,一邊就係一個大型滑梯爬架,另一邊就係靜態d嘅台上玩具,要坐定定玩嘅!我同Ambrose梗係去玩滑梯啦,佢邊會坐定定丫!個場要除鞋入去玩,尚算乾淨,都幾多小朋友。Ambrose自己慢慢爬上滑梯玩,有時都會阻住後面嘅人,基本上玩滑梯Ambrose都幾熟悉,不過因為屋企條滑梯好短,街果d通常長dd,咁就要好小心扶住佢玩,驚佢中左出黎,所以全程我都好似捉雞仔咁捉住佢玩,一齊“sir”滑梯喇!玩到咁上下,都係時間落去侯機室度等上機。


一般帶住bb都可以跟first class一齊早少少登機,不過因為我地唔想咁快上機受困,諗住俾Ambrose行吓玩吓先,我地決定唔單止call first class唔上,重要等economic class上埋先開始上,呢個策略都唔錯,我地上機無耐,整埋bb嘅安全帶,好快已經準備起飛喇!


又係食野時間,點少得Ambrose丫?呢一程,比去程有少少難攪,真係要不停俾野食,不停講野,不停同佢玩至得,好彩嘅係,我地以為唔見左果本動物書,今朝又無啦啦搵番,呢本書真係唔可以唔見架!又係到差唔多落機Ambrose先瞓!本以為又要抱住Ambrose去行李帶度攞番架bb車,點知今次真係一落機就已經擺左出黎俾我地,實在太好喇!去到機場停車場攞車,嘩,架車好大塵呀,好快,真係好快,返到屋企喇!


沒有留言:

張貼留言