2010年10月28日 星期四

台北四日三夜  - DAY 2

人肉鬧鐘仔Ambrose去到台北,勞碌左一日早左瞓,第二朝都一樣係七點鬆d起身飲奶奶,究竟點解佢可以日日都準時咁起身呢?!真係好神奇!可能之前一晚都叫早瞓,加上張床又大,Ambrose又攰到瞓得好定(雖然兩邊床都有位落床,我都好驚Ambrose半夜典典吓碌左落床),我都瞓得幾舒服,所以一早起身要沖奶,都ok啦!起左身攪埋臭臭,煲埋粥仔,老公先起身,見未過早餐時間,又落埋去食免費早餐。台灣人都比較熱情,見我地只係搣少少白麵包俾Ambrose食,個侍應無啦啦攞左一碟餅乾同糖俾Ambrose食,又有橙汁。對於Ambrose黎講,呢d真係無咩食過,因為我通常都只俾bb餅乾同零食Ambrose食,對於不知名嘅野食,無介定係bb食品嘅野食,我都好有戒心,不過對於人地一番好意,我地都係勉強俾左少少Ambrose食自己食埋去就算喇!食完早餐返上房,唔知係胃氣攻心定早起身,好眼瞓,忍唔住上床瞓一陣,老公就帶埋Ambrose落樓下行吓同飲杯咖啡,我就昏昏沉沉瞓著左,哈哈!


瞓瞓吓有人入黎想清潔間房,大家都唔知有人,真係嚇左一跳!雖然都繼續瞓番,都已經醒左好多!十一點幾左右,老公同Ambrose返埋黎,佢話出面重係濕同落雨,唔想去動物園喎,好失望,不過落雨去自己都辛苦,所以都係算啦!唯有寄望明天啦!今日,決定近近地去101,順便行埋果邊間誠品旗艦店!


打的直接去101,首先都係行吓果度樓下嘅商店先,見Ambrose瞓左,我地都爭取時間去食左野先,順便等佢醒左之後先上101!食完野Ambrose都未起身,果度又無咩野行,全部都係名店,唯有向外走,行吓附近嘅商圈。點知行行吓入左間NET嘅時裝店,呢間野都有少少似香港嘅H&MZara,大大間,d衫唔係話好貴,見有d恤衫同線外套都幾啱返工,迫左老公入去試身室試吓,一試件恤衫又出奇啱身,事關佢人高但又唔大隻,好多時買衫,就到個身啱,隻袖又短,就到袖長個身又太大件唔fit,成日都買唔到衫!試左一件fit,就自然想再試多幾件啦,左挑右選加上試身,都攪左一段時間,Ambrose都起埋身喇!最好笑嘅係Ambrose成日見到爹爹入左試身室又關門又開門出黎又關門,間試身室度門唔係到地,大概應該係離地半尺左右,Ambrose忍唔住成個人扒左响地去“莊”爹爹,有幾次重差d攝埋入去間房度,真係唔知好嬲定好笑!爹爹响呢間野都攪左好耐,總算有收獲,而我,都唔輸蝕,一路好似捉雞仔捉Ambrose,一路幫眼爹爹試衫,一路自己都選左幾件唔使試嘅!


買完一大袋野又行返轉頭去101,去到買飛先發現每人都要港幣一百元,兩個人都要二百元上一上去,真係好貴吓!不過見一場黎到,又專登等埋Ambrose醒左先上去,都照買飛啦!我地又有特別優待,唔使排隊直上。其實上101係上89樓,只係佢架lift會响幾十秒間上到去咁解!我地入到架lift,好黑!架lift一開動,天花就有點點光閃閃吓,好似星星咁,Ambrose又係好新奇咁望住,不過因為咁短時間直上89樓,耳仔都塞埋,吞左幾次口水先無野,我諗緊Ambrose有無野呢?見佢無咩異樣,都無野掛!出左lift,其實咪又係果d咩咩塔咁一大幅玻璃窗同埋入錢望遠鏡,真係一眼睇哂!而因為落雨,其實望出去都唔清,白蒙蒙灰沉沉咁,真係無咩好睇,自從以前上過東京鐡塔,已經覺得無咩特別,早兩年去日本係咁易上完大阪唔知咩塔之後,老公都話唔再上其他塔,今次去埋101,我發誓我以後都唔會再上呢類嘅塔,真係嘥錢嘥時間,不過今次就當係Ambrose第一次上咁高嘅塔,咁諗會舒服d!我地知道88樓重有一層可以行,又係特別待遇,一大條蛇餅,我地唔使排,一有lift就即入,真係好好!香港邊度有d咁好嘅野架?人地見你帶住個bb分分鍾都重嫌你麻煩,街d人唔同你爭路行都已經偷笑喇!台灣呢d文化真係好好!落到去88樓,原來係d咩珊瑚石展品,悶到嘔!睇完展品就係果d專劏人嘅商品counter,全部都係果d咩珊瑚石飾品,完全無興趣去睇!好失望,真係唔知上黎做咩,走埋去問吓工作人員有無果d玻璃地俾人睇到下面,係無嘅,走得!再一次有特別待遇,唔使排隊直接搭lift走,全程上左去都無半個鐘呀!


離開101,即刻去我最想去嘅誠品,我一直都覺得台灣書種類又多,又平,真係好好,之前有上網訂書運返香港,今次黎到自然想睇吓有咩啱Ambrose啦!同埋我地一直都係搭的士點到點,根本都無搭過捷運,又無行經咩書局,聽聞台灣有地下書店街,真係無機會去到,誠品叫做最後希望喇!誠品旗艦店成幢唔記得有幾多層,都唔係全部賣書,有d樓層係賣精品時裝,兒童書藉時裝精品响其中一層,我地一馬當先上到去,靜英英!一入門口都係賣細路仔衫,有一間toy land,其實101都有一間,我地都行左,再行入少少,竟然有一間店舖係賣動物公仔,係真實動物公仔,大人手咁大隻,好靚,重有好多唔同動物,真係認真製作,我見到都好興奮,何況Ambrose真係勁鍾意動物,佢見到已經顛左!我特登睇佢第一隻會攞起邊隻動物,不過都估到,佢係攞後面果排嘅馬!因為屋企已經有好幾隻真實動物公仔,不過有d種類係無嘅,所以雖然有d貴,但都諗住會買佢第一隻攞起嘅公仔,而好彩係屋企真係無馬!Ambrosed公仔搬黎搬去,好開心,好興奮,雖然我覺得無咩野,不過又驚個sales嫌我地,我都有叫Ambrose唔好攪,其實點叫佢唔攪丫!最後佢玩左一大餐,我地都係決定買隻馬同長頸鹿!好開心!好開心!


行完動物店,見前面有間賣精品玩具店門口放左套點讀筆教材,有台仔有椅子,我抱起Ambrose坐上去點讀套英文教材。奈何果枝點讀筆係有線連住喇叭機,加上唔知係壞壞地定無電,成日玩玩吓熄左。Ambrose其實都好鍾意聽書,部機一熄佢就要我開番聽,我連續開左好多次之後真係頂唔住部機,好想放棄,又摷吓套教材嘅櫃筒仔,有d唔同嘅書同咭,幾得意,而Ambrose見我摷佢又摷埋一份,最後都係靠爹爹抱走佢!都好想睇吓套野係幾錢,見有哂成set櫃又幾得意,不過玩左咁耐都無人出黎sell我,又無價錢牌,算罷啦!


玩完教材,再行入少少終於都係兒童書籍喇,一個箭步行左入去睇。首先睇Ellen搭我睇同買嘅兒歌dvd / cd,不過真係一d都唔吸引,明明係英文碟,個封面又係中文咁!想睇普通話兒歌,但又會混左一d台灣語,因為時間所限,我無再仔細睇,直入英文書,想睇有咩pop up書平,點知果度d英文書都幾貴,唔會平得香港好多,梗係唔想由台灣托番香港啦,又加上佢無點將d書分類,密密麻麻,一時間我都無太多時間去尋寶!再睇有一堆特價書,係幾平,不過應該係display到殘哂先做特價,原本都唔介意佢係display,反正Ambrose玩一排都會殘同埋過左某topic又會少睇,都係睇一排,不過當我想再摷吓睇吓時,一抽本書就無啦啦有隻野走出黎,嚇死我,走都走唔切啦!再睇有d早教玩具,好似幾好,不過杯套組我地本身有,又啱啱搭左Ellen團購左d玩具,功能又差唔多,又無收獲喇!再行入d就係早教書同字咭,不過都好失望,好多我响香港都見過,個價錢又同香港差唔多,真係無謂响度買丫!行左好耐,都無野啱,係有dset嘅書,幾平,百幾二百蚊有六至十本,同我上次上網買果dset set差唔多平,而家買就唔使運費囉,不過睇黎睇去又無啱心水嘅主題,亦無在上網買時咁多選擇,最後咩都無買到就走人!超失望!我懷疑d人成日話平書,係要响果d細細間書店又或者地下書店街度買囉!因為上網d人都係講台灣好多幼幼書架麻,我睇到果d都係香港都有,唔大分別,我相信應該有d係唔出國嘅書,係我去誠品太大路囉!行完兒童書再出番去會合爹爹,佢話佢忍唔住買埋河馬、乳牛同袋鼠俾Ambrose


好趕咁行完一輪,見天又黑,Ambrose又累,都係打的返酒店抖吓喇!


抖左一輪之後,我地又出發去士林夜市,當然老公都係prefer打的啦!去到夜市第一時間去買我至愛嘅蜂蜜白苦瓜汁啦!好味!Ambrose見到又要,係咁易都俾左少少佢飲,哈哈!諗住行去食野果邊買大塊雞扒,點知條龍長到嚇親,推住Ambrose又無理由真係當街排隊吹風架,最後都係放棄,直入裡面d店舖睇有咩野食。我地都算勁,人地個夜市都幾多人,我地重推住架bb車左穿右插,我地都幾經辛苦,左睇右睇有咩好食,又要睇吓架車入唔入到,最終都俾我地搵左一檔食蟹、柯仔煎、花枝湯同炒菜,其中柯仔煎係超難食,花枝湯同炒菜都ok,連Ambrose都要食炒菜呀!快快食完又行過,見到臭豆腐又坐左响度食,都幾好味,不過我地都唔餓,想話要一塊又無,結果係一碟,食完超飽呀!見已經飽左又行番出去shopping,好多人,又無咩好買咁,趁完熱鬧,重好早,最後老公竟然指住街邊切好嘅生果話不如試吓囉,我地試左梨,好甜,買左一包,行行吓我地先講開咁甜係咪加左糖水?!又行吓行吓,諗住難得出黎搵食,雖然好飽,都想再食吓野先走,結果去左一間專食杏汁嘅舖頭,叫左碗杏汁豆花,一心以為係杏汁豆腐花,好想食好耐架喇,點知黎到係一碗唔知咩水,白色,入面好多杏仁粒,食左一啖,好難食!我都唔鍾意食杏仁嘅,成碗都係杏仁粒粒,真係唔想再食第二啖,但就咁擺响度又好似好衰咁,都係格硬食左幾啖先放棄!食完野,見無咩地方想去,都係打的返飯店喇!


返到飯店,Ambrose可以自由行,佢好興奮,係咁通房行,笑騎騎!我地攞左今日嘅戰利品出黎俾Ambrose玩,佢重開心,係咁揸住d動物扮行,佢重攞埋本動物書出黎睇!最醒嘅係爹爹,佢竟然攞埋智慧寶寶嘅字咭出黎,抽起我地買左嘅動物出黎,打開字咭有圖果頁,攞埋隻動物擺响幅圖前面,用枝筆一點,有果隻動物叫聲,Ambrose睇到超high,係咁咯咯笑!呢幾隻動物雖然貴左d,見佢笑到咁,又成日揸住唔放,佢真係好鍾意,都叫值得嘅!


今晚,我地原本諗住又趁Ambrose瞓左去買番之前一晚食嘅宵夜(太好味),但係實在太飽喇,放棄左!出左成日街,好攰,攪埋d開奶水同浸米,又係時間瞓喇!


沒有留言:

張貼留言