2012年2月9日 星期四

Homemade紀子元肉蜜糖

呢樽野望落似唔似辣椒醬呢?


 


早兩晚,奶奶無啦啦走出黎叫我幫佢抄低d野,原來佢啱啱聽到收音機講自製紀子元肉蜜糖,整好放雪櫃,每晚可以“不”一匙出黎開水飲,對於眼乾,皮膚乾重有唔知咩野好好架喎!


 


不過由於奶奶一聽見我話要摷番部攪拌機出黎,唔知係咪怕麻煩我,佢就耍手擰頭又話算,但又見佢買哂材料返黎架喎!所以我估佢係唔好意思叫我幫佢多過真係唔想整!其實做法都幾簡單,所以今晚即刻試整喇!


 


做法:元肉紀子各 一兩 ,用攪拌機打碎,再拌以同等份量清水烹煮至杰身,熄火待涼,再加同等份量蜜糖攪勻,放入玻璃樽待冷卻後即可存於雪櫃中。


 


今次用左蜜勞卡抗氧化蜂蜜,第一次試做,真係叫揼本,衰左就慘喇!好彩試飲過,又幾好味喎!平時就咁沖蜜糖水俾Ambrose飲,佢都唔吼,飲一啖就俾番我,今次佢見我整黎整去已經勁問我做咩,到整好左之後我就俾左d佢飲,佢飲完我再俾埋我果半杯佢飲,佢都照單全收。等我試多幾次Ambrose飲唔飲先,如果佢肯飲,一星期整一樽都唔係好花時間啫,飲蜜糖聽講對氣管同敏感都好,抵抗力都好d,一直都想Ambrose飲架喇,奈何佢唔肯飲,而家Homemade紀子元肉蜜糖,如果佢真係肯飲就好喇,加左紀子元肉,重更加好添呀!



沒有留言:

張貼留言