2012年2月13日 星期一

Pandora

之前上BK睇野,發覺好多人都講Pandora呢個牌子,再睇吓個價錢,真係唔明點解咁貴都有人買!有晚,同老公講起原來已經好少人响BK曬/講LVGucci,轉而係Chanel同埋Hermes,連一條Pandora手鏈都閒閒地要好幾千蚊,原來咁多人咁捨得買名牌!點解好似幾萬蚊一個袋都好似咁容易“帶”左佢返屋企!哈哈!當時,真係純粹討論,甚至乎,對於Pandora係咩黎,我完全唔知,只係知係手鏈!


 


點知,今晚老公趁Ambrose瞓左覺之後,無啦啦攞左袋野出黎送俾我,話係情人節禮物喎!估唔到重會有情人節禮物呀,真係好驚喜!佢重叫我估吓係咩黎,攞上手輕飄飄嘅一袋野,我隨便答係手鏈,心目中連少少idea係咩手鏈都無,咁就俾我估中左!原來老公買左條Pandora手鏈俾我!佢話條手鏈係有意思架喎!首先有個boy dangle charm,係代表Ambrose,而兩邊分別係dad charmmum charm,代表我同佢,一家三口!而老公知我一向都鍾意玻璃飾物,佢揀左兩粒唔同色嘅琉璃珠,紅色係我鍾意嘅顏色,綠色係Ambrose嘅幸運顏色!老公話每個人嘅Pandora都有story嘅,呢條鏈就象徵左我地一家三口!


 


講真,收到條鏈嘅時候雖然都覺得靚,不過又好似有d唔等使咁!不過聽完佢咁講之後,又見到佢咁用心咁去睇人地嘅分享先至走去買條鏈,重用左個幾鐘慢慢襯,重如數家珍咁同我講咩charms係咩意思,淨係呢份心思,已經好感動啦!條鏈戴左上手,越睇越鍾意呀!不過,問極佢都唔肯講買左幾錢!


 


突然間諗,原來女人都係鍾意人買埋d唔等使嘅野架喎!以前收到嘅禮物,有d真係好實際,但問心,話好鍾意咩,又唔係架喎!收到呢份禮物,一見到時就覺得唔多實際,重諗買咩買咩重抵重好啦,但又出乎意外地超鍾意!原來,女人都係口是心非,都係虛榮嘅!哈哈!



4 則留言:

  1. 好靚呀!
    又名牌手錶又名牌手鏈, 你老公真係好闊綽!
    [版主回覆02/17/2012 17:45:29]可能佢有日送你驚喜呢?我老公都係第一次咁有心思....之前都係佢問我想買咩,一齊去買架咋.....
    [winStep回覆02/17/2012 17:40:54]我老公只係幾年前買咗隻鑽石介指俾我之後就無再買lu...so bad!
    [版主回覆02/17/2012 17:19:42]thanks!佢可能夾埋以前無送果d一次過送啦....哈哈!

    回覆刪除
  2. 唔係貴重問題,係心意問題.你有個好錫你o既老公.
    [版主回覆02/20/2012 14:44:56]thanks!完全同意!

    回覆刪除
  3. 難得咁有心思...更難得你鍾意...千金難買心頭好...

    回覆刪除
  4. 你老公好sweet呀:) 有時都唔係錢唔錢既問題而係個份心意!!!

    回覆刪除