2013年5月12日 星期日

創意畫班@第二十九堂(3y8m)



今個月有幾個比賽要去,搞到畫班又上唔到!望勻成個月,好辛苦至度到時間俾Ambrose補堂,盡量都唔想因為要比賽表演而唔上畫班,所以點都要擠d時間出黎補堂!



 



一早已經講左話轉純畫班,最主要係想Ambrosefocus學畫畫,始終畫畫媽咪唔多識畫又唔識教,俾人教好d,手工自己有時都可以同Ambrose做,都ok嘅!點知今堂返到去,見上一班同學仔全部都係做輕黏土母親節花花咭,都已覺得不妙。到Ambrose上堂前,由於之前本畫薄留左响畫室,媽咪借意同老師講Ambrose本畫薄留左响度,叫老師攞返出黎俾佢用。但老師就話今堂係做手工,媽咪即話Ambrose報嘅係純畫班,老師聽見之後又遲遲疑疑咁話都會用畫紙畫野,咁媽咪都無野講!呢個老師又要唔係平時嘅Miss Chan Chan



 



好啦,接放學時見到Ambrose攞住果張花花咭,真係幾嬲吓!已經講左係報純畫班,又話會用畫紙畫野云云,擺明係敷衍媽咪,出到黎咪又係做左手工!真係睇唔出邊度有用畫紙,或者係指張咭紙啦,但媽咪真係睇唔出,除左果少少草同桱 ,有邊度係要畫囉!仲要張咭朵花,只係一個輕黏土搓圓撳扁,再用d毛絨條屈花瓣,其餘就只係用膠水貼上去嘅眼睛同幾塊閃片,媽咪諗唔明,呢張咭點可能花一個鐘嘅時間去做呢?!



 



媽咪嬲,唔係覺得Ambrose整得唔靚,只係覺得,明明就係報左純畫班,但耐唔時都會有做手工,都算!媽咪嬲,更大原因係,呢個月嘅上堂時間真係度得好辛苦至就到上堂,如果一早知呢堂係做手工,媽咪點度都度過第二日囉!仲要俾個老師耍,話都會用畫紙畫野喎!同埋,明明見同學仔幾曰前响另一間分店上係畫媽咪同小朋友嘅畫,所以一早expect畫類似嘅畫,點知出黎係手工,落差真係幾大!



 



後記:表姐仔原來之前一日下午上堂,都係整呢張咭,但張咭內頁,就真係有張白色畫紙畫左公仔再貼上去,靚好多!而Ambrose呢張,入面只有I Love You,仲要明顯係老師寫上去架囉!




1 則留言:

  1. 我見有時miss chen都唔係度,新黎既姐姐感覺上好生手咁

    其實純畫班同綜合班max埋一齊上,佢地分到邊個學生淨畫畫嗎?
    我總覺得佢地係一致咁教
    [版主回覆05/22/2013 18:19:15]我都唔知有新老師。今次呢個係舊老師,平時教開油畫的。
    綜合同純畫mix一齊上,係得架!我本來唔知,有好幾次見點解有個女仔堂堂畫畫,我地手工佢都畫,仲以為佢補堂所以咁。係後來想轉純畫班,問個時間至知星期日果段時間都有純畫,但mix左綜合,咁我見其他時間我唔太啱,就照舊上囉。
    其實學生都唔多,我地又上左咁耐,有心望下個list都分到邊個上乜啦!如果佢地分唔到,就唔應該同我講呢個時段都係純畫班囉!

    回覆刪除