2013年5月10日 星期五

又發燒



尋日朝返工就已經有少少頭痛,無理!都唔知係咪食左碗石頭窩飯有問題,下午回到公司頭痛加重,食左粒頭痛藥之後,都唔覺止到痛,仲要開始覺得周身骨痛,都知道應該作發燒喇!好辛苦至捱到收工,本來要去接Ambrose學小提琴,真係頂唔住要打俾爹爹叫佢早少少收工去接放學!



 



好辛苦返到屋企即探熱,果然真係發燒!即時沖涼上床抖左陣,飯都唔想食,但都要起身食飯至可以再食藥!呢一晚,完全無能力行落床,d骨痛到連對腳踩在地上、洗手都覺得痛得要死!真係覺得自己病重,但又唔明點解咁突然?!



 



本來爹爹想我睇埋醫生至返屋企,但我真係唔得,要痴實張床至掂!所以都係第二日去睇醫生。醫生話係病毒感染,有可能會燒幾日,但其實我除左發燒,咩其他徵兆都無,醫生話應該d菌未落到腳,所以未有徵狀出現,可能之後就會出現的了!醫生俾左兩日假我,剛好接住星期六日,再連住星期一嘅年假,無啦啦又放五日假!



 



最奇怪嘅係之前食左退燒藥都唔退燒,睇完醫生就開始慢慢好,然後到夜晚已經好好多了,精神都開始回復過來,甚至,醫生話病毒會落腳某處,都無出現過,只係平白無事咁無啦啦發兩日燒!



 



諗起上個月又係無啦啦有日開完會,可能响conference room凍到,當晚返去又係即發燒,又係發左兩日咁上下,真係覺得好奇怪,好人好姐,無啦啦發燒發得咁密都有!



 



可能,工作真係太忙碌,我又夜瞓,身體開始發出警告了!根本就唔係病毒!我話似疲勞過度多d




沒有留言:

張貼留言