2013年9月5日 星期四

K2學校生日會 (4y)

之前Ambrose的學校生日會,除左蛋糕之外,都無同佢預備其他野!第一年N班一開學就搞生日會,媽咪都無咩經驗,完全唔知發生咩事;第二年就有為Ambrose準備蛋糕!


今年係第三年,之前其他同學仔嘅生日會,真係收過唔少小禮物,所以今次到Ambrose,媽咪決定為佢準備d小禮物俾佢派,開心吓!

之前四歲生日會時,爹爹已經買左禮物袋,但唔啱用。今次學校生日會,就啱用喇!响反斗城見到有Lego名字牌,一pack有四個,細細地唔算好大,媽咪諗起之前Ambrose上興趣班時成日同其他人掉亂左袋,所以即時覺得呢個Lego名字牌好有用,掛响個袋度一定認到自己個袋啦!雖然唔知點解只有friends系列,但見顏色都有啱男仔同女仔,所以最後決定買Lego名字牌作為小禮物,夠哂實用!


响超市買左兩、三款零食放埋入禮物袋度,perfect
 
今晚就叫左Ambrose幫手入禮物袋,教左佢一袋入面應有d咩野之後,佢都有幫手係咁入,不過可能個袋口仲有個zip lock,佢好難至封到口,所以搞搞吓就變成媽咪入,佢負責去執每包嘅指定禮物同埋貼番自己個名字貼上禮物袋度!睇得出,Ambrose真係好開心!


到最後入好哂三十袋之後,Ambrose仲幫手將三十袋禮物入落個大袋度!原來入起哂一袋都幾重吓,好彩佢都係搭校巴,都係落車行去學校果程倫盡少少啫!

 

14 則留言:

  1. 我懷疑 blogspot覆留言, 對方係無收到通知.
    咁我係呢度覆多次你msg :

    你問點整個果"閱讀" ,

    打文章時, 上面個度咪有一行字型顏色大少既.
    係插入影片隔離有個白色既ICON.
    你只需係你想SET果個位度, 撳一下呢個ICON, 就出面一條BAR 咁.
    咁就係你SET 果個位喇., 我通常係SET 係第一張相下面, 你試試睇下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔...我收到email alert有留言呀,但個alert去左yahoo account唔係gmail account,我都唔係好明...哈哈...anyway...thank you...我下次試吓你個方法先...而家個版面成篇文章出哂.....好鬼死長...好肉酸呀!

      刪除
    2. 點解係Yahoo account,你開呢個blog唔係用gmail開嗎?

      唔緊要,你再編輯過,加番個條bar再更新就得,有時我出左文章發現漏左加,我再編輯過

      另行,啱啱發現,留言位置,係發佈既另一邊角落有個格仔可tick(通知我),
      係咪tick左至留言,咁就收到對方通話回覆左?

      刪除
    3. 我都唔知呀....開blog好似都係要gmail account先得架麻....
      留言我無見有格仔有得tick喎......

      by the way....做咩你咁夜唔瞓仲留言???

      刪除
    4. 嘻嘻, 因為半夜突然敏感發作, 成身好鬼痕, 所以頂唔順, 啪左粒藥, 又醒左瞓唔番, 咪CHECK下e-mail.

      係呀,而家tick 左通知我, 我就見到, 就算你响你自己個blog 既留言

      刪除
  2. 你準備左d 咩小禮物 ? 乜原來可以帶d 小禮物返去派比同學架 ?
    咁都幾好喎, 等家希1月係學校開生日會, 我又準備一下.
    咁係咪要知道班上有幾多同學, 同埋係咪要預先同老師講 ? 小禮物有無預埋老師一份 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我準備左lego名字吊牌,再加一枝mini珍寶珠,一個巨峰jelly粒同一條粟米脆條...全部入哂落個禮物袋.....之前有收過同學嘅文具套裝....
      我地學校有同學咁做...我估應該間間都可以吧..小朋友好開心可以派俾同學架.....我無問老師幾人...因為上年有三十人...所以諗住今年都係三十人...整左三十份...係連埋ambrose嘅...但最終唔知點解佢自己無份....好彩個Lego牌我有留左兩個俾佢...哈哈.....小禮物無預老師呀......唔通因為咁所以ambrose自己無????!

      刪除
    2. lego袋係點樣?個個一樣架?你係訂定响度度買,聽落個小禮物好吸引

      刪除
    3. 禮物係Lego名字吊牌,响反斗城買,一pack有四隻色,我分拆左出黎再入落個小袋度,再同其他零食入禮物袋....blog最底張相就係Lego牌呀.....掛住入袋無仔細影相....係爹爹求其影的......禮物袋係响置樂賣膠袋膠盒嘅舖頭買,唔係lego袋,普通有公仔嘅袋仔咋.......袋入面嘅零食個個一樣...係個名字牌唔同色....禮物袋我有粉藍粉紅同粉綠色....我將粉紅同紫紅色的名字牌入粉紅袋度,橙色綠色盡量入粉藍同粉綠禮物袋....諗住佢派俾男女嘅顏色會好少少....唔會男仔收粉紅色囉......

      刪除
    4. 哇~~ 原來個面牌咁大塊架.
      哦原來置樂都有個d 禮物袋買, 我之前仲走去淘添...哈哈

      刪除
    5. 個名牌唔係好大咋....只有3.2cm X 6.4 cm....我買一pack有四個細的...唔係買另一個行季牌...果隻就好大...哈哈....
      置樂果間禮物袋無款架...只有一兩款....爹爹之前搞生日會去開買餐具至買埋, 我見有zip lock...都啱攞番學校俾佢派...唔會倒哂 d野出黎..所以留黎學校生日會用....你淘都好..多d選擇=)

      刪除
    6. 我想問吓, 你PACK好番, 入面有無貼D 咩LABLE, 係代表Ambrose送既小禮物 ?

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除