2011年11月26日 星期六

面試結果@根德園

呢間面試 時 老師話預三至四星期就有通知,媽咪上過網睇forum,有上年媽咪報料話月尾會有信,所以一直都不以為意,諗住月尾至月頭先有信!點知星期六爹爹下午响信箱見到封信,攞上樓俾媽咪,兩個人都想親自拆封信,大家都超緊張!緊張到媽咪完全無為意封信其實好薄,其實都應該知道無行,但真係太緊張,手都震埋咁拆信,睇左頭一行話因為今年好多人報,已經知道唔收Ambrose,好失望!呢間面試前其實我地都無咩信心,因為知道要唱歌,以Ambrose性格一定唔會,但佢又竟然做到,可能因為咁,爹爹媽咪覺得面試表現真係唔錯,機會又高番d,就係咁,由無咩expectation到有所期待,到收信話唔收,真係幾大打擊!


 


不過雖然唔收,Ambrose都入到waiting list,都叫好過收reject letter嘅!再上forum八吓,開頭諗住可能全部人唔收都係去waiting,點知原來有人真係收reject letter,咁入左waiting list都叫不幸之中嘅大幸,即係都重有機會嘅!報得根德園嘅家長相信同時都報左好多名校架喇,好似KMSC重有果d龍校,果d學校都未放榜,相信好多人都會留左根德園再等埋其他學校放榜至決定要邊間,咁可能樂觀d諗,過左交留位費deadline同埋出年五六月真係要交學費嘅時候,就會有位漏番出黎,waiting都重有希望!


 


暫時所報嘅幼稚園都差唔多見哂,只欠 十二月三日 嘅培正,幼稚園面試將正式告一段落,終於可以抖抖喇!


1 則留言:

  1. 超級佰厭仔Jason Chan2012年6月13日 上午10:05

    Sorry...因為份野本身在我舊公司部電腦到,我離職時忘記取回,it同事已經幫我delete曬我自己既私人野lu,我中英信都有寄嫁,但亞仔通告用英文區多,沒有付帶中文,所以本人覺得英文信是夠好呢:)英文都是搵朋友再幫我翻譯咋...中文就上網尋找再自己加d

    回覆刪除