2011年11月21日 星期一

白內障晶片手術 – 右眼

今日係媽咪手術日,今次係做埋右眼。原本媽咪想話約十一月,但因為呢排又要忙住Ambrose幼稚園面試開放日等等,好多個星期六都唔得閒。要做手術嘅話,其實最好就到星期五做,星期六要覆診都唔使請多日假!但奈何又無時間,媽咪又話唔想太凍先黎做手術,左度右度,就埋老公放假,好辛苦先度到今日去同媽咪做手術,請假就請假啦!


 


不過真係唔啱時間,度完一輪搵左今日,我又病到死,但因為已經無咩時間,唔想媽咪失望,病住好想改期都要死撐住去,唯有尋日搵左奶奶幫手睇住Ambrose,我就睇醫生大覺瞓至掂!尋日睇醫生先攪笑,醫生一聽完我話狂打乞次又周身骨痛同疑似發燒之後,佢眉都皺埋問我,你究竟係咩人黎架,係邊個星球住架,點解可以唔係呢樣病就果樣病架,一d抵抗力都無,係咪工作地方定屋企有問題,個醫生真係好激動,好好笑!最後醫生話要寫日假俾我,要我好好休息,我話唔使喇,佢話你抖吓啦,你係休息唔夠先至成日病嘅,然後我唯有同醫生講我攞左兩日大假放,所以唔使寫病假俾我喇!咁樣俾醫生話同埋醫生咁堅持寫病假俾我都係第一次,哈哈!


 


今次同媽咪做手術,重諗住好似上次咁等好耐,之前姑娘都話一點黎可能要等到三點,點知今次真係好快,未夠一點去到,三點已經返到媽咪屋企!今次媽咪都無上次咁緊張,起碼無話一返到去就要瞓响度,唔敢做呢樣唔敢做果樣,哈哈!


 


三點幾返到自己屋企,老公原本話咁早去睇戲,不過因為明天一早又要同媽咪覆診,要自己搭車,我驚我病又要等咁耐好辛苦,所以都係唔去睇戲,留响屋企大覺瞓,養足精神快d好番,明天再出去!


沒有留言:

張貼留言