2011年11月25日 星期五

衰人

平時搭村巴返工,我都慣性一係坐窗口位,一係就坐三人座果邊嘅中間位。有人話中間位咁迫,唔鍾意坐,但我又唔係咁諗,坐走廊位係鬆d,不過d人一路上車一路撞住你入,真係麻麻地囉,重要開車後會比較“浪”,瞓著左又容易d“西”出去,我一上車就瞓,所以唔會坐走廊位!可能我細粒啦,就算坐中間位都唔算好迫!


 


不過有d人真係好乞人憎囉,明明自己坐住三人位嘅走廊位,到我行埋去叫佢唔該借借想話坐入去中間位度,佢果時先至一個唔該自己坐埋去中間位度,俾個暖座你坐,有無諗過人地感受架???如果一早要坐中間位,做咩唔一早坐入去先喎,係要等人地要坐先至自己坐入去,分明就係睇左係咩人坐落黎,先至決家自己坐邊個位啦,呢d人真係好自私囉!正一衰人!通常我first priority都係搵左兩個女人坐嘅三人位先架麻,見有就一定行左埋去先,你一個唔該坐左我個中間位要我坐走廊位,咁一早知道嘅話我唔行埋去啦,行返轉頭又無左d中間位坐喇,真係好想鬧佢囉!俾著自己早上車都唔會坐住走廊位等人黎先坐中間位啦,唔明呢d衰人咩心態!而家又唔係乞你個位,我都有俾錢架!!!


沒有留言:

張貼留言