2009年8月5日 星期三

36 week

今日已經係36week喇!重有兩個禮拜就同小b相見,心情都好忐忑!一方面唔捨得佢離開我個肚,以後都feel唔到佢响我個肚入面郁黎郁去,貢黎貢去;另一方面,諗起個肚唔使再咁重,瞓覺可以平瞓同轉身自如d,又真係好吸引!心情忐忑都重有好多原因,例如開刀會係全身麻醉定半身麻醉呢?手術會唔會順利呢?會唔會大出血止唔到呢?做完手術幾時可以睇到小b呢?小b唔知幾重出世呢?佢會唔會健健康康呢?做完手術落床係咪真係好痛嘅呢?幾時可以出院?奶奶會唔會搬左黎住?會唔會俾佢搶左小b?坐月又會唔會悶到爆呢?好多好多野諗,不過都唔諗得咁多,都唔到我控制咁!

 

今日係出院第一日,尋晚打八號風球前出左院返屋企,估唔到瞓醒就打完風,得番一號風球,老公返左工,得我一個人,佢千叮萬囑叫我唔好出街,不過我話食野都要落街架,醫生都話唔好唔郁,血管會塞喎,所以佢都俾我落樓下最近嘅茶餐廳食野,遠少少都唔得!不過其實我都行唔得遠,個肚都好聚,重邊有心情周圍去搵食?有得食就算啦!而家都有d心野野想行街架,不過真係一陣就累,一個人又驚突然作動,重有兩個禮拜就生,有咩好買?都係乖乖哋過埋呢兩個禮拜,生左之後先去shop番夠本啦,生完又要買番少少衫過渡吓架麻,嘻嘻!等我呢排得閒諗吓生左之後買d咩獎勵吓自己至得!

 

老公打俾我,話瑪麗幫我約左期去陀機做24小時心電圖,瑪麗搵唔到我搵佢喎!原本以為又要入院,點知原來唔使,十一號返瑪麗裝機,十二號再返去拆機就得!不過一定要十號贊育覆診嘅時候攞番張slip先得喎!SHIT!!!重諗住唔去贊育覆診,而家一定要去啦!麻鬼煩,咁咪即係下個禮拜一二三都要出去囉,做咩俾人出院喎,撲黎撲去,又辛苦又危險!小b要聽話住多兩個禮拜先好有動靜呀!

 

今日都係响屋企食、瞓同上網,好悠閒,希望我咁抖法,小b可以出世重磅少少啦!

沒有留言:

張貼留言