2009年8月11日 星期二

Holter

今日要返瑪麗攞部holter,呢部機係要陀住24小時錄住d心跳,睇吓心跳有無問題,快左慢左亂左....其實我都唔sure,哈哈!不嬲心跳都比其他人快架啦,細個嘅時候都係咁,我屋企住三樓,就連行樓梯返屋企都氣來氣喘,重試過收A-Level成績嘅時候喘到暈左,面同手都痺哂!所以細個有段時間都要長期食藥,等d心跳唔好咁快咁唔舒服!副作用係血壓會低!不過,細個好似嚴重d咁!可能覺得唔夠氣好似就黎死啦,所以越驚越喘啩?!大個左都無咩大問題,可能已經習慣左跳得快,同埋無時無刻都feel到心跳,所以都唔太困擾,而且睇過好多醫生,做過無數驗血同心電圖都無咩特別,以前份工個公司醫生幾好,寫紙俾我排政府心臟科,不過果時懶,都無排到,估唔到而家無啦啦又refer我去check,咪當了左件心事囉!

 

老公放半晝返黎接我出瑪麗,幾趕吓,約左兩點三,都遲左兩、三個字。等左無耐就叫我,姑娘拉埋d簾叫我坐低“嗱”高衫,佢幫我裝機。原本以為好簡單咁,點知佢足足貼左七大個圓貼响我身度,再“pak”番哂d線,七條線匯入去一個盒仔度,出番黎就變左一條粗少少嘅線,呢條線又駁住部機,部機就係負責錄心跳架喇,部機就好似公司嘅計數機嘅size咁上下,不過厚身d!嘩,去之前老公重諗住可能係一隻錶咁戴住,點知咁複雜!好彩我著左件短身tee,如果我著one-piece,咁條線咪要响裙底走番出黎,好異相喎!我果日件tee係圓領貼身架,果d大圓貼貼到上頸下少少,件tee個領都遮唔到,好核突,重要係個盒仔收响件衫裡面,件衫咁貼,我個肚又唔細,成個盒仔印哂出黎,勁肉酸囉!好心d姑娘之前講定著咩衫好啦!重有部機係唔離開得,今晚無得沖涼!同埋部機有個袋入住,必要時可以就咁斜揹,好似d手袋咁,不過個樣同d色加埋,成個的士司機或者呀伯咁,無咩必要我都只係會收番入自己手袋囉!陣間出到街咁怪相,又有條線响件衫走出黎,人哋唔知以為我駁住尿袋,真係好核突呀!夜晚瞓覺又唔知點算,轉身又唔知使唔使攞埋部機一齊轉,而家個肚又大又重轉身已經好煩,重要顧埋部機,重煩!

沒有留言:

張貼留言