2009年8月8日 星期六

BB展

今日老公自己一個人去左會展嘅BB展!之前forum嘅人成日話d野點平點平,我都好想去趁熱鬧,不過知道响八月攪,我一早都預自己去唔到,點知而家真係病假,邊度都無得去!

 

老公自己一個去,都幾悶,我諗!買野係女人天性,重要係掃平野喎,佢點會識丫!我之前諗住佢唔會去,自己都唔去得,所以都無咩做過research買咩,只係mark低左幾個counterd興趣咁,點知老公個friend去完話值得去,佢又話去,咁唯有叫佢去我mark低左嘅counter睇吓啦!

 

我响屋企就等佢電話匯報,哈哈!不過佢話好多人好迫,我都無要佢一定去哂指定嘅counter,好難嘅,要周圍搵,順住行見到就算喇!不過好彩,都俾佢去到買Grobag睡袋嘅counter,因為我好想買多個睡袋俾小b替換吓,好開心!重買左乾棉同沖涼泡泡,其實都買左架喇,不過抵麻,買多少少囉!之後我上網睇吓forum嘅人講咩野抵,抄低哂,諗住叫老公target oriented去買,點知佢聽唔到電話,到佢搵我嘅時候,佢已經走左!男人就係咁架啦,無咩耐性shopping,重要咁多人!到佢返黎嘅時候,我終於都明佢唔係無耐性,而係太辛苦喇,我見佢揹住一大袋野,好重好重,咁嘅身世真係好難响果度行嘅!

 

一大袋野,好多都係samples同無咩用嘅leaflets!早知就唔叫佢買乾棉同沖涼泡泡啦,"呀呀咋咋",一早去到買左攞住黎行,好煩架麻,橫掂都有,睇吓買吓其他野重好啦!

 

不過今次老公都算叻架喇!佢重自己買左兩條靚靚毛巾包被仔,抵讚!

沒有留言:

張貼留言