2009年8月31日 星期一

小b覆診

八月二十五日,小b要返瑪麗覆診,我哋都有d擔心!

 

去到瑪麗,等左好耐都未叫名見姑娘,奶奶又講左好多次其他人遲過我哋都入左去,我都忟忟哋,咁我都無辦法架,迫住走去問個姐姐囉,後黎佢話因為入面有三個姑娘,我哋個file喺其中一個姑娘度排緊隊,果個姑娘睇緊前面果d耐左,所以我哋咪未到,其他人遲過我哋黎但入得去係因為佢哋睇個姑娘唔係我哋果個,同埋佢哋之前嘅b都快喎,即係話我哋去左Mcdonald咁,排正一條隊之前個人麻麻煩煩攪好耐都唔得囉!又會咁排法都有,點解唔係排銀行隊,真係唔efficient同唔公平呀!

 

b終於入到去,姑娘又叫我除哂佢d衫同片做檢查同磅重,點知小b原來poopoo左,我同佢換片嘅時候又無啦啦vivi,攪到我一手都係,重要整到姑娘個位濕哂,幾唔好意思!

 

姑娘同佢check左手腳,又磅左重,由於收水關係,小b比出世時輕左30g左右,姑娘話正常,之後小b要抽血驗黃疸同鈣,因為係即時知報告,所以要响醫院度等,話要成個幾兩個鐘咁耐喎!不過最尾個報告返黎係pass,好開心!

 

之前做左情緒問卷,姑娘同我傾偈,知道我餵人奶有問題,佢叫我今日黎睇我餵人奶嘅姿勢啱唔啱。其實已經响選擇人奶同奶粉之間拉鋸左好幾日,都唔知繼續人奶好定奶粉好,人奶梗係好啦,不過小b同我都一定要suffer一段時間先可以適應到,一來我都唔知係咪真係捱到周圍嘅壓力,二來唔知小b可唔可以同我捱過呢段時間;奶粉係無人奶咁好,不過人人都話好多人都係飲奶粉大架啦,咪又係無咩野!見到小b飲奶粉好似舒服d,又好瞓d,都唔知邊樣先至係對佢最好!有時又覺得屋企人又唔係好support我餵人奶,老公又叫我夜晚或者小b扭緊嘅時候唔好試餵人奶,免得佢忟哂,佢成日話佢support我餵人奶,不過佢咁講我又唔覺係真,始終越俾得多奶粉佢食,成功餵人奶就越低,而且又有邊個b肚饑嘅時候唔扭呢?所以,餵人奶就係要狠心少少,同俾多d耐性,而我覺得無人認同我同支持我呢種諗法!

 

去瑪麗之前我都偏向放棄人奶,但係去到姑娘又教我同睇我餵,都無咩問題,佢重讚我姿勢啱哂做得好,小b又出奇合作無唔耐煩,姑娘就更加鼓勵繼續餵人奶,突然間我又覺得人奶又work喎,又覺得好有希望!不過現實係當我返左屋企,架部又無醫院擺得咁好,小b又唔知點解好忟,我又餵到痛哂累哂,心力交瘁,好無奈,我都好想俾d時間捱過呢段適應期,但係身邊嘅人又可以同我一樣咩?無人會出聲反對我餵人奶,但係一d好微細嘅說話、態度都會令我覺得根本無人想我繼續落去!小b出世都有六磅三,雖然體型唔大粒,但總算ok啦,但係d人成日都話佢細細粒,攪到好似係我陀佢陀得唔好咁,胎盤前置要開刀,又要早d出世,我都超唔想,咁嘅磅數,比上不足,比下有餘,我好唔鐘意人話佢細粒話佢輕,又話我點解唔自己生,好似我好自私同俾唔夠奶佢食,攪到小b好似好可憐咁!小b喊又或者忟可以有好多原因,我好唔鐘意人一見佢喊就話佢個樣好肚餓,咁又係唔係話緊我呢?又好似我開刀傷口會痛,餵奶又周身痛,無咩時間休息,不過我响醫院一個人一腳踢都捱到啦,我覺得自己得架喎,老公又會話唔想我咁辛苦,我覺得做人父母梗係辛苦架啦,想小b好辛苦少少都無所謂,點解唔明白我呢,係唔想我辛苦就應該支持我,有時都唔知係佢唔想我辛苦多d定係唔想小b辛苦多d!臨臨種種都令我好唔開心,究竟我應唔應該堅持落去呢?

沒有留言:

張貼留言