2009年8月30日 星期日

出院篇

開刀第三日就出得院,估唔到咁快!床位一定好緊張!原來開刀同順產嘅床係唔同嘅,開刀瞓果張床係電動,禁個製就可以較高低,成張一齊高又得,只係背脊位高又得,好鬼方便,換片時較到最高咪唔使“烏”低得咁緊要囉!順產嘅床係人手落床較架,幾麻煩吓!出得院等埋Ambrose血報告都成八點幾,我哋响張床度等攪手續,d嬸嬸已經係咁望住我哋,俾d說話我哋聽,成日都話14號(我個床位)出得院未走呀,呢樣果樣,攪到我哋都唔係幾好意思,不過都唔關我哋事,鬼叫d手續要做咁耐咩!

 

依依不捨送左Ambrose上特別護理留院,見到佢瞓暖箱,唔使著衫衫,好似好舒服咁,都安心少少!係時候要走喇!感覺怪怪哋!老公安慰話當Ambrose去度假,响醫院凍左幾日,而家瞓暖箱,又有好味嘅奶粉,有姑娘貼身服侍喎!又當俾自己放吓假,抖足精神之後湊Ambrose囉!

 

可能响醫院成日都聽到bb嘅喊聲,離開左醫院,响架車度,响屋企,我都成日好似聽到bb喊聲,好奇怪!呢一晚,我好累,瞓返自己張床,有d陌生,不過張被好舒服,好輕好暖,醫院果d,好重,重到唔想轉身!陀住Ambrose嘅時候只可以打側瞓,成日都好恨生左之後舒舒服服打平瞓返,到生左之後第一日,麻醉未過,一路都打平瞓,到過左麻醉之後,又驚整到傷口,個肚d豬腩肉又鬆到死,一轉身成舊肉一齊聚埋一邊,好唔舒服,所以都寧願唔轉身!响醫院平瞓左兩晚,俾我恨到嘅時候又唔係咁“盞”!唔知果“pat”肉會唔會收同幾時會收呢?真係幾驚,因為真係好鬆,如果一路都係咁都唔知點算!

 

Ambrose第一晚唔响身邊,真係好掛住佢,越諗又越忍唔住喊,老公話第二日早d出去探Ambrose,我都要儲足energy準備佢出院!

 

好彩特別護理嘅探病時間係朝九晚八,中間醫生巡房同交更時段唔探得,其實真係好好,咁長時間俾人探!我哋十二點幾出到去,點知醫生未巡完房,要等,我哋幻想緊陣間可能Ambrose可以出院!等到一點,終於入得去睇佢,一行入去就問姑娘Ambrose出得院未,佢話未,聽朝重要抽血驗,心都沉埋!一點鐘係食奶時間,姑娘俾我哋自己餵,不過我都未試過餵樽,雞手鴨腳咁,好快我就叫老公餵喇,餵左成半個鐘都未食完,姑娘都頂我哋唔住,出手餵喇,佢好快手,掃風又快,我都乘機睇吓點做,學吓先!

 

Ambrose出唔到院,我同老公都唔太開心,又擔心佢第二朝又抽血,佢已經左右手背同左右腳踝都抽過哂,貼哂膠布,好陰公!第二朝又抽,如果唔pass真係有排捱!唔知係咪荷爾蒙有改變呢,成日唔知點解d眼淚好容易流出黎,成日都會忍唔住喊,雖然都知唔好,但係都會無原無故忍唔住喊出黎,呢一晚,我又喊喇!

 

第三日,我哋諗住晏少少去探Ambrose,避開醫生巡房同交更,同埋朝早Ambrose抽血要等報告,太早去都無用!呢兩日我都好緊張d電話響,因為如果Ambrose出得院係會電話通知架!朝早十一點幾,終於有電話到,通知我Ambrose出得院,重諗住仆出去接佢,姑娘叫我三點先出去接出院,一收線,我已經跑出去同老公講,大家都好開心!

 

呢一晚,我又喊!Ambrose食左兩日奶粉,返到黎想餵返人奶,佢好忟,但佢又肚餓,係咁扭,老爺奶奶同太女麻都係咁話Ambrose食唔飽,又係咁要等埋我餵完奶先食飯,最尾重敲埋門問得未,我真係好嬲好down

沒有留言:

張貼留言