2009年8月30日 星期日

出世篇

Ambrose出世喇!因為胎教嘅關係,我哋一早已經幫小b改左英文名,方便叫佢!

 

自從响手術室同Ambrose分開左,到我出返去復甦區再到病房,我都無再見到佢,聽人講啱啱出世最好係盡快跟返媽咪同食人奶,所以好奇怪醫院點解咁耐都無俾返Ambrose我,我問姑娘,佢哋又話未有咁快,我有d擔心,陣間會唔會俾錯個bb我!

 

到左差唔多十一點幾十二點,Ambrose返黎喇,不過我下半身都未有返知覺,姑娘都係抱俾我喟人奶,之後就推返Ambrose去育嬰室。之後嘅果一日,差唔多兩個鐘至三個鐘左右,姑娘都抱Ambrose俾我,就連半夜時段都一樣!總之,唔係瞓覺就係俾人叫醒餵奶,再唔係就係姑娘黎check血壓體溫,我果一日真係累到死,全日都矇矇矓矓咁過。

 

第二朝早,見到人有早餐食自己無,真係幾sad,雖然吊緊鹽水都唔覺好肚餓,不過好似好耐無野落肚,真係好想食野,姑娘話等醫生同麻醉師睇完我先知可唔可以食野喎!同埋如無意外都要落床,諗到落床就驚痛喇!

 

眼見其他人都可以食野,我等左好耐都未得,到成十點醫生黎睇我,好大力禁我個肚,重話子宮收縮得幾好,嘩!禁吓就知,好神奇呀,不過真係好痛,話哂都係傷口,使唔使咁大力呀!之後姑娘話我食得野,問我要粥定粥水,我諗都無諗就話粥,佢都忍唔住笑,梗係要粥啦,重粥水?唔好喇啩?!

 

食完粥,姑娘幫我拆哂d喉之後就要我起身落床坐,有個嬸嬸幫我落床,不過真係好艱辛,首先係由平瞓要sit up起上半身先,床上有個吊環可以用手借力,不過真係要好用力先起到上半身,坐定左响床上再轉側落床,呢吓好難,傷口又痛,轉身都驚好痛,就住就住,雙腳落地果吓感覺d內臟全部聚番哂落黎咁,傷口當然痛啦,不過都忍到,床隔離有張椅子,一落床就坐落去,嬸嬸讚我叻,可以自己坐到!姑娘叫我第一次去厠所要叫人陪我,驚我暈低,不過姑娘話d麻醉藥過左同拆左尿喉之後好自然有急嘅感覺,叫我唔好急住行去厠所,因為好多人就係咁,好辛苦行到去厠所但係去唔到,又要好辛苦行返床等過,所以姑娘話坐耐d先,我好聽話坐左好耐,同埋搏命飲水,咁咪可以確定有vivi囉!到我真係好急要去厠所,行去厠所嘅路程唔太遠,不過對於啱啱開完刀落床嘅我黎講真係遠左d,唔行都重可以,一行真係扯扯痛!姑娘有個量杯要我去量有幾多vivi,我都唔知點解要咁煩,後來量左出黎有成600ml,嬸嬸就同個姑娘講話佢個patient(即係我!!)好叻,600mlpass左喎,原來第一次vivi都係一個考驗!

 

落到床之後,原來係無人再理你!姑娘推返Ambrose俾我湊,餵奶、換片都係自己攪掂!第一次換片,條片邊度前同後都分唔到,彎住身响床邊換,傷口又痛,腰又痛,Ambrose又郁黎郁去,我都唔知點好,其他人又無話有問題咁,我都唔好意思叫姑娘幫!食人奶要食得好密,幾乎兩個鐘一次,之後Ambrose又會poopoo,又要換片,換片中途又會射vivi,啱啱先換左塊新嘅片,又整濕哂,vivi攪到我一手都係,又要行去厠所攞過d衫仔同Ambrose換,我一行開又好擔心佢會唔會跌落床,其實應該擺返佢去床仔,不過我太雞手鴨腳,唔識抱d咁軟林林嘅bb,所以都係盡量抱少d,安全d啩!朝早姑娘同Ambrose打左卡介苗,唔知係咪因為咁,Ambrose好扭計,幾乎一放低就喊,我真係好累,餵奶,換片,換衫,抱瞓跟住又好快又餵奶,換片,換衫,一個循環!成日就係咁湊佢,無停過,就連自己去厠所都唔得閒,嬸嬸派餐都無時間食,甚至乎我都唔記得自己係未洗過面刷過牙!一路到半夜,我累到忍唔住抱住Ambrose响床上坐住瞓,嬸嬸見到重鬧我好抱住佢瞓,佢怕我瞓著“線”左Ambrose落床都唔知喎!我咪話我唔抱佢會喊,個嬸嬸就話喊都唔可以抱上床,要我放返佢去床仔!我放低佢之後自己都忍唔住喊,好辛苦,好眼瞓!再夜d嘅時候,有個好人d嘅姑娘終於理吓我,佢見我無停過無瞓過,佢叫我餵完奶之後推Ambrose俾佢去育嬰室,咁我可以休息吓!攪掂哂之後推俾姑娘已經係半夜三點幾喇!我推左Ambrose俾姑娘之後先醒起自己都無刷牙沖身,又拿拿林走去厠所沖身刷牙瞓覺!瞓左一陣間又突然間凍醒,一醒就成個人震哂,連牙較都震埋,好凍好凍,好衰唔衰個救命鐘放左响床頭唔响身邊,我又起唔到身禁鐘叫人,震左一排都唔停,唯有大叫,都叫左好多聲先有人聽到,姑娘即刻幫我加被包住我,我先開始唔震!望吓個鐘,五點幾,Ambrose應該要食奶喇,不過我真係郁唔到,可能我啱啱做完手術又疲勞得濟,所以會咁啩!我心諗可能Ambrose未喊,如果佢喊得利害姑娘都會推返俾我啦,所以懷住不安嘅心情我照瞓喇!瞓到六點幾,呢個時間係bb沖涼嘅時間,bb嘅喊聲係交響樂,第一日聽覺得好得意,第二日聽又覺得好嘈!可能我好擔心Ambrose啦,覺得無理由隔咁耐都唔使食奶,忍唔住落床睇吓佢沖完涼未,快d接佢返黎至得!點知,唔睇由至可,一睇就見到所有bb排隊沖涼,個個bb俾人除左件衫仔,得塊被仔搭住,我搵左一陣就見到Ambrose,嘩,佢响育嬰室外,好似排最尾咁,我見到佢果時佢喊緊,兩隻手仔伸哂出黎,佢已經成日震吓震吓架啦,而家得張被仔,重要伸哂d手仔出黎,我見到都覺得凍啦,又過哂鐘食奶,好陰公呀!不過沖涼時間姑娘係唔俾接bb走,我唯有返床等啦!一路等一路聽到bb喊聲,心都痛埋!等到七點幾,姑娘終於俾返Ambrose我,我拿拿聲抱返佢食奶,我諗佢一定喊左好耐無人理,食奶嘅時候佢累到顧住瞓,好慘!

 

Ambrose瞓左,姑娘又係咁叫我聽講座,我都唔想行開,驚missAmbrose食奶時間,不過姑娘又係咁要我去聽,無辦法!朝早醫生黎睇過,話我可以出院,估唔到開刀都咁快趕人出院,不過我都唔想留,一個人响醫院湊仔,真係好辛苦,醫生話走得,我不知幾高興,不過佢話要再等兒科醫生睇埋Ambrose先知係咪真係走得!我第一時間打俾老公,大家都好開心,不過以我經驗,朝早話出得院都要下午先走得,更何況個兒科醫生唔知幾時黎睇Ambrose!我估要傍晚先真係走得!

 

去完講座返房諗住接返Ambrose,點知聽到姑娘講緊佢,話咩抽唔到血,我即刻問抽血做咩,佢話驗黃疸,我都嬲嬲哋架,我唔响度嘅時候捉左我個仔去抽血都有嘅,事前又無同我講!姑娘話抽唔到血,要俾Ambrose瞓陣暖箱平伏吓先喎,抽完先送返俾我喎!過左唔知幾耐,Ambrose返黎,我見到佢手背同腳踝都有膠布貼住,應該係抽血位,唉,真係陰公,响埋d無肉嘅位抽都有架!

 

三點幾,個兒科醫生先黎,不過原來佢要睇哂全部bb,姑娘提我要排隊,嘩,唔係啩,要排隊又唔早出聲!等到四點幾終於到我喇,醫生check嘅時候都好正常,不過因為之前老公同媽咪黎睇Ambrose嘅時候覺得佢成日都好震咁,問姑娘又叫我同醫生講,所以都順便問埋醫生,醫生問吓我咩情況下震呀,點震呀咁,佢又見到Ambrose真係震左d,佢就話要抽血驗血糖同鈣,我一聽到又要抽血,我話啱啱抽左一枝驗黃疸,佢話都要再抽,重要分開兩次抽,心都實埋!醫生又帶走Ambrose,好耐都唔俾返我,我聽到d姑娘講話好難抽,我諗佢哋講緊Ambrose,我响張床又忍唔住喊,又驚佢好痛,抽咁多次血,又驚佢有事,又驚佢同唔到我一齊出院要迫住食奶粉,又驚真係咁嘅話第日出院佢唔肯食返人奶,好多野驚!姑娘見到我喊又黎安慰我,我都有d唔好意思!

 

因為要等血嘅報告,我又唔可以走住,一路等呀等,探病時間六點鐘,老公到埋一齊等,姑娘知道我唔開心,所以一有血報告返就同我講Ambrose可以出院,我當堂開心哂!點知過左一陣之後姑娘又走黎同我講唔好意思,佢話醫生話都係要留院觀察吓!就係咁,我哋就送Ambrose上十樓特別護理再攪埋我嘅出院手續,八點幾先走得!

沒有留言:

張貼留言