2009年8月6日 星期四

對話

話說我無啦啦入左醫院又走番出黎,老公本來好開心可以安安樂樂等我生,但係一出院又愁爆,怕我一作動趕唔切喎,都無計,唯有叫我唔好返工响屋企安全d

 

一响屋企,奶奶自不然就得閒黎監察我,兩個人你眼望我眼,我都係成日貢入房上網,唔係响屋企有咩好做喎!


有一日,我哋嘅對話:

 

奶奶:「你成日上網唔累架?唔使瞓吓架咩?」

我:「唔累呀!邊瞓到咁多!上網無咁悶!」

(果日我成十一點先起身,二點幾好早咋喎!你估我係豬咩?!)

 

奶奶:「你肚唔肚餓呀?」

我:「唔餓喎!」

奶奶:「點解你成日唔使食野架?」

我:「未夠鐘食呀!你係咪餓呀?你食先啦!」

奶奶:「咁我唔等你喇!你唔食多d野,bb呢個月好吸收架!」

(果日我成十一點先起身食早餐,食完都無郁過,二點幾咁早,好難肚餓喎!唔餓又點食呀?!)

 

奶奶:「X姨灣仔屋企啱啱執好,不如响佢屋企住吓,到時萬一作動去瑪麗都近d麻!」

(最幣你响度我都周身唔自在,更何況去人哋度住?咪玩啦!我寧願住醫院!)

我婉拒:「唔係好方便嘅,又悶!」

奶奶:「唔會呀,當租間房住之麻,你而家都日日响屋企架啦!睇吓電視咪唔悶囉!」

(咁我可唔可以當X姨透明,當佢d仔女唔响度,唔使應酬先?!係咪冷氣任開?都係果句,我寧願住醫院喇!)

我再婉拒:「同X姨又唔係好熟,佢個仔又响度,唔方便嘅!」

 

奶奶:「其實開頭諗住入醫院住成個月都要俾幾千蚊啦,你唔去X姨度住,不如搵間酒店住,近d麻,傑文又唔使成日咁擔心!唔係有d月租六千蚊嘅酒店咩?」

(好似都有d道理咁!)

我:「而家都係得番兩個禮拜,唔知有無得租兩個禮拜咁平喎!」

(奶奶可能以為我唔想所以响度搵藉口啦!)

奶奶:「酒店近d安全d麻,又有得上網睇電視,又有人執房!反正你响屋企都係咁上下,你又咪係餐餐叫外賣唔煮野食,住酒店都係差唔多啫!」

(係咪寸緊我呀?不過响酒店住佢咪唔可以日日黎睇住我囉,又唔錯喎!)

我:「咁我一陣上網睇吓有無近近哋又平平哋嘅酒店啦!」

 

我:「唔知到時傑文可唔可以陪產呢?」

奶奶:「吓!果時邊個邊個開刀都無架喎,都係响出面等咋!」

我:「唔係喎,我問過醫生,全身麻醉就唔得,半身都得架!」

奶奶:「唔好啩!傑文會好驚架喎!」

我:「吓,我都好驚喎,佢哋會有布遮住手術部份,傑文睇唔到架!有人同我講吓野分散d注意力麻!唔係到時聽到d刀聲、人聲會好多幻想架喎!」

奶奶:「哦!呢d手術好易好簡單架咋!唔使半個鐘就生左聯埋針,唔驚,普通野啫,好多人都開刀生架啦!」

(=_=咁唔驚你又第一時間話傑文會驚,俾人劏果個好似係我喎!使唔使咁呀!)

沒有留言:

張貼留言