2009年8月30日 星期日

拆線篇

之前响醫院嘅時候,聽到隔離床個病人同姑娘嘅對話:

 

病人:「吓,我個傷口唔使拆線架?」

姑娘:「係呀!條線自己會溶,唔使再返黎拆線架喇!」

病人:「係咪而家全部都係用溶線架?」

姑娘:「唔係架,一個個醫生嘅做法,有d都重會用拆線架!」

病人:「咁溶線個疤痕係咪會無咁覺呀?」

姑娘:「都係架!不過有d病人鐘意要拆線多d架,條疤會現d,有紀念性呀!」

病人:「咁又係呀,一生人可能都係生一次,留條疤痕做紀念都好架!」

 

聽完呢段對話之後真係吹漲,邊有人會想條疤咁現架,應該話邊有女人唔想靚架,佢就話係溶線唔憂啫,有無諗過其他人聽到有咩感受架?我個傷口一直貼住左膠布,又無人話我知我聯左幾多針,用左咩線?我都好想知,重要聽到溶線條疤會無咁現,攪到我好想知自己使唔使拆線!

 

出院果朝早醫生睇完我,佢話晏少少姑娘會幫我洗傷口,我好驚!我見傷口果塊紗布成塊都係血跡,唔知咁快傷口埋哂未,唔知會唔會好“拿”!

 

姑娘黎洗傷口,最痛果下係搣膠布!果塊真係強力膠布,我有時諗塊膠布都有少少support作用,起碼我覺得貼左個傷口無咁易因為我嘅郁動而拉扯得好緊要,就係佢咁強力,搣嘅時候姑娘又無就住就住,真係甘到爆!見到姑娘倒左d粉紫色嘅液體落棉花度,我諗係消毒藥水,諗住會好“拿”,但又無喎,好神奇!姑娘同我講話我要返黎拆線,唉,有無攪錯呀!我問佢傷口埋得好唔好,佢又話拆線先知喎!佢幫我book左過兩日返黎拆線!

 

八月二十四日,返瑪麗拆線。有時真係想像唔到個肚咁樣開一刀之後,都只係住三日兩夜就出院,跟住過多兩日就話可以拆線,個傷口真係會痴番埋架?!之前返贊育食糖尿餐,有個女人同我講佢第一胎開刀,返左屋企之後個傷口爆開左唔知,行到屋企成條血路,講到好得人驚,攪到一向都好驚開刀嘅我真係超驚!傷口爆開左會唔會跌d野出黎架!拆線果日心情都好緊張,我奶奶話唔痛,剪一下線頭就成條線“mon”出黎喎!我入到房瞓低左,姑娘唔係剪一下,係幾下,每剪一下就震一震,唔係話痛嘅,有d唔舒服同驚囉!姑娘剪完之後俾番d線我睇,都唔知點解,我都唔願睇,d線都只係好似魚絲咁,藍色嘅,原來d線唔係好粗,咁都可以聯埋傷口?姑娘同我講我聯左五針,我都覺匪夷所思,五針咁少,d線又唔粗,但條傷口都好長架喎,咁就得架嗱?!之後都係消毒,姑娘話傷口埋得ok(佢唔係話靚,我好失望!),係針孔位有d敏感,不過唔緊要喎!佢跟住攞左塊鏡照個傷口,好似人哋去髮型屋剪完頭髮俾塊鏡你照咁,好攪笑!唔睇由至可,一睇,嘩!真係好傷心呀!個傷口係一條長長嘅線,然後每針上下都有針孔,而d針孔有幾個附近嘅皮都好似損左,爛爛哋咁,好紅,好似科學怪人面上果條疤咁,好得人驚!再襯埋肚上面果d已經變到紅紅紫紫嘅肚紋,真係好大打擊!邊個話想留條疤做紀念架?痴線架?!

 

返左屋企有好幾日都唔敢同唔想去睇條疤,超sad,真係好核突,老公聽到我講好核突,話睇吓,我都唔係幾願啦,好嚇人咁!第日都唔知會唔會淺色d呢?著唔到三點式,自己照鏡都唔好嚇親麻!

 

拆線果日做左個情緒嘅問卷調查,其實响生左之後第一日做過一次!姑娘話我今次好高分,原來上次我七分,今次成十五分,越高分即係情緒唔好,所以姑娘都好似好緊張咁同我傾偈,睇我有無咩問題。雖然我唔知點解唔開心,好大原因可能關於餵人奶嘅問題,其他我都講唔出,硬係覺得情緒低落,提唔起勁,好易無啦啦喊,有d患得患失嘅感覺。

沒有留言:

張貼留言