2009年8月2日 星期日

Handover

星期五上午去完贊育知道要入院,下午就衝左返公司handover手上嘅野俾同事,因為就只係得番星期五下午返工喇!一路以黎我嘅工作都係獨立嘅,所以都無咩人知我d野咁,不過之前成日病假都預早講過一次俾幫我嘅同事知,但係通常d人都係未殺埋身都唔係幾入耳,原本有見及此都諗住整張list俾佢有野跟吓,點知而家咁突然都整唔切,要口講多一次,佢重捉埋其他同事幫手聽吓記吓!希望佢攪得妥妥當當啦,如果唔係我返黎要有排執呀!

 

响公司要handover,估唔到响屋企都要,哈哈!小b嘅野老公有時都有份去買,不過主要都係我去做researchd野點安排全部都响我腦入面,所以佢都好多野唔知,要我逐樣講叫佢跟住做,好攪笑咁,都唔知佢得唔得嘅!我係咁講,邊d野要用,要洗,要攞入院,擺邊度....好似交代身後事咁!

沒有留言:

張貼留言