2009年8月14日 星期五

偷食

之前成日都話跟營養餐食野唔太飽,好多野都唔食得。但係踏入八個月開始,唔知係咪小b大左,迫住d內臟,攪到我都無咩胃口,食少少就夠,又回復番一日三餐就夠嘅狀態,好多時重唔係因為肚餓而去食,而係因為再唔食就改左一日兩餐咁,我係怕小b無得食先食咋!

 

進入倒數呢個禮拜,我都開始放肆,都唔再諗太多糖尿嘅野,想食就食,再唔食坐月就無得食,哈哈!呢排嘅至愛係西瓜,又甜又多汁,真係好正!連小b都食到周身郁呀!有時一個人响屋企都好想偷食,但我都控制到嘅,只係試過偷食一次紅荳雪條,嘩哈哈!!!呢幾個禮拜其實應該要清吓d胎毒,但係我又成日驚突然作動,所以都唔敢食清胎毒果d野,費時一陣食完作動要撲出瑪麗,重驚!呢幾日倒數,唔理得咁多喇!小b,你都係食埋呢幾日好野,出世之後日日都係飲果d無味嘅奶咋,所以你都要好好享受呢幾日嘅美食呀!嘻嘻!

沒有留言:

張貼留言