2009年8月10日 星期一

購物日

今日老公放假,主要陪我去贊育同私家覆診,因為時間好緊迫,我哋揸車早d出去,諗住去埋贊育附近果間bb用品店買床單床圍,Peter Rabbit,好靚架,計過都係呢間最抵!Appointment係兩點鐘,我一點鐘就去登記,成個大堂都無人,唔知以為會關門,好彩嬸嬸都俾我登記,重做埋磅重驗vivi,我問佢醫生係咪兩點先返,佢話係,咁我話我差唔多兩點再返黎等。時間啱啱好,好好彩泊到咪錶,咁就可以同老公一齊買Peter Rabbit、食埋lunch同埋入去贊育等喇!一點十再返去嘅時候,成個大堂都係人,好彩登左記先,我應該排第一啩!

 

兩點鬆少少,真係第一個叫我個名,點知原來係姑娘叫名問驗唔驗B型鏈球菌,其實我開刀,照計驗唔驗都得,都唔影響小b,我同姑娘講,佢又話無關係,咁我問清楚佢胎盤前置會唔會唔可以驗,有無影響,佢又係話無關係,咁唔使錢,咪驗埋囉!不過我心諗,攞得報告嘅時候我都差唔多要開刀啦,咁遲先叫人驗!出返去再等醫生叫名,叫左一輪都未到我,好驚佢哋要我見顧問醫生,呢d醫生咁大,陣間成三、四點先黎咪斃!不過好彩都係等左一陣又到我,醫生竟然俾老公入埋去,以前唔俾架喎!都係問吓有無唔舒服,又叫你出血要入院,真係鬼唔知咩!之後咪又係度肚、按肚同聽心跳,一切正常,老公就問佢係咪有張booking要俾我哋聽日去瑪麗攞機錄心跳,個醫生先去搵吓個file有無,嘩!唔問都唔知記唔記得或者知唔知要俾我架,好彩老公响度,俾著我,我唔會識問,重諗住走果時個receptionist俾番書仔我果時會順便俾埋我咋!出番黎,老公好緊張話個醫生咁大力按我個肚痛唔痛,佢第一次見,哈哈,所以都好驚訝,又難怪嘅,平時叫佢摸吓個肚都驚,都係掂吓就算,見到個醫生咁大力,重唔嚇死?!而家佢咪知我平時自己黎政府覆診係幾慘囉,私家邊會按肚架!重諗住贊育又會叫我一星期後返黎覆診咁無聊,因為果時都十七號,十八號我都入院,十九號開刀,千祈唔好叫我又撲出黎俾你按肚,好彩佢都叫我唔使返黎咋!走得嘅時候都只不過係三點,好早呀!

 

私家要四點九先有得睇,咁早就走得,原本諗住太趕唔去大圍買野,而家又有時間,所以都係決定去埋!大圍呢間shop,我check過d野真係比出面抵好多!我哋諗住買嘅奶樽,吉之島賣緊$138一個,我哋一路都等佢做八折先去買,但係原來吉之島bb節要八月尾,我哋都等唔到喇!又俾我搵到大圍呢間shop,無折都賣$95一個,平過七折呀!之前响吉之島買嘅洗衣液,折左都成$70一樽,呢度一樽加一包補充裝都係$60,真係好抵,忍唔住都買多包補充裝,呢排成日洗衫仔,用得快呀!掃左d奶樽、洗奶樽刷、洗衣液、尿片、乾棉同濕巾,又幫老公個朋友掃左d貨,真係大收獲呀!而家屋企充斥住好多唔同牌子嘅濕巾同乾棉,d存貨唔知用唔用到兩個月呢,到時試吓邊隻最好用先得!尿片我都買左兩隻牌子,都係forum人話好用,睇吓係咪真係掂,哈哈!

 

買完野又撲返去睇私家,都等左成九個字先到我哋!張醫生都好好,有耐性咁解答左我哋d問題,之後我哋就睇小b喇!我諗今次係最後一次咁睇小b喇!度完頭仔、肚仔同大脾骨,一切都正常,張醫生話隨時生都得,夠“熟”喎!不過佢話小b臍帶纏頸,纏左兩圈,老公好驚,不過我知小b有羊水就唔怕,張醫生都咁講!老公就驚我無啦啦穿水,咁咪好麻煩囉,都係架,無水纏頸梗危險啦,不過我記得上次巫醫生好斷然咁話我唔會穿水,咁咪又問吓張醫生我個胎盤係咪遮左,所以都應該唔會穿水,張醫生都話好難會,咁我都放心!不過老公就唔係喇,好驚咁,重叫我沖涼沖快d,佢驚我沖涼穿水都唔知喎!可能張醫生見佢都好緊張咁,就係咁話我胎盤昇左d,起碼開刀位置唔係要介開胎盤先,咁就唔會一介d血會周圍“必”喎!佢話好彩胎盤响底,咁同普通開刀差唔多,唔使太擔心。當我問佢咁係咪子宮底收縮同止血無子宮頂咁好(呢d知識係上次屯門醫院個醫生講我知架),所以都難止血,佢話係,不過我個胎盤响底唔係响面,咁底又收縮得好過面喎,所以都唔好擔心。聽佢咁講,雖然我唔好彩胎盤前置,係麻煩少少,但又好彩地咁耐無出血,個位又唔係差到好危險咁,希望佢講嘅野係真啦!最尾張醫生都好好人寫左八日假俾我,等我唔使返工可以抖到入院生,又唔使再睇佢續假,真係唔該哂佢!

沒有留言:

張貼留言