2009年8月28日 星期五

待產篇

八月十八日,入瑪麗醫院待產,心情輕鬆,終於無驚無險等到呢日!可以嘅話,我真係好想小b留响肚裡面耐d,長肥d!呢幾個禮拜响屋企休息,都唔覺有d咩假宮縮,好似無咩動靜咁,如果唔係胎盤前置一定要開刀,唔知小b會幾時出世呢?

 

差唔多十二點入到瑪麗,啱啱撞正派飯時間,我食左早餐重好飽,所以決定晏d去大家樂食返個下午茶!老公走左,我响病房都無野做,今朝又早起身,都係瞓吓覺,有目標去食下午茶,時間係快過d嘅!諗住聽日小b都出世,今晚晚飯過後應該都唔俾食野,之後坐月都會有好多野唔食得,所以好放肆咁叫左奶油多、炸雞翼同凍檸茶,真係好豐富!食到最尾,醫院打俾我,問我去左邊,麻醉師黎左想見我,咁我就仆番上去病房喇!

 

麻醉師同我講番麻醉嘅風險,佢話會先試半身麻醉,胎盤前置係驚手術出血難止,所以佢話in case止唔到血要輸血就會即刻做全身麻醉,我都無咩問題,佢話點就點啦,不過都係驚驚哋半身麻醉果時咁清醒會驚,不過無辦法啦!麻醉師話我會係聽朝早第一個做手術,時間大概八點半!好難想像到時候會點,小b要出世呢個事實有d唔係好真實嘅感覺!

 

夜晚老公收工過黎陪我,我哋又係去大家樂食晚飯,有d似最後晚餐咁,大家都心情緊張,我食左個下午茶又飽飽哋,無咩胃口,食得好少!探病時間過左,老公都要走喇,聽日佢又要咁早過黎睇我,早d返去休息吓好d

 

我之前成日叫老公响我開刀果日唔使請假,反正佢唔陪產,而且唔到探病時間都無得俾佢探,我又要等麻醉藥過,佢留响醫院好似無咩用,嘥左d假咁!佢話如果佢重返工好奇怪,點可能我生緊仔佢重响公司若無其事繼續做野喎!而且佢成日都話想睇住我入手術室,我話你估拍戲有條長長嘅走廊推住我入手術室咩,現實係果條走廊只得兩張床位咁長,重唔知幾點推我過去,我重諗緊會唔會係自己行過去,哈哈!Anyway,老公點都話黎睇我,我都唔堅持,我諗咁樣佢會放心d嘅,唔係真係唔知做咩好!

 

姑娘問左我好幾次老公陪唔陪產,我都無問老公就答唔陪喇,姑娘有d奇怪,我都無理,到夜晚同其他人傾開偈,d人知道老公唔陪產都有問點解,我唔知老公係唔係真係唔想陪,但我知佢都驚同一定會超緊張,所以都無叫佢陪!

 

十一點,熄燈瞓覺,唔知點解之前一路都無緊張嘅感覺,到靜落黎瞓覺嘅時候就多野諗,根本都瞓唔著!

沒有留言:

張貼留言