2009年8月13日 星期四

無無聊聊

自從入完醫院响屋企放病假之後,老公都唔想我周圍去,好擔心我會無啦啦出血趕唔切入醫院,之前提議去上環或者西環果d酒店住,我都reject左,唔想嘥錢呀!趕唔切最多都係去屯門醫院啫,係無我record麻煩少少,不過話哂都係醫院啦!為左安全,而家我嘅活動範圍只限樓下間茶餐廳,食完早餐之後通常我都唔會落街,晏晝都係叫外賣!簡直係足不出戶!有時候我諗坐月嘅時候咪重悶,連早餐都唔出得去,無凍檸茶飲,唔知我頂唔頂得順!不過可能到時忙到寧願瞓吓覺都唔願落街,哈哈!

 

呢排真係好悶,响屋企又無野做,因為好多野老公都唔俾我攪,如果唔係我咁得閒可以逐日洗吓小b野,而家除左上網同寫blog真係唔知做咩好!以前開落facebook account,呢排都有上去望吓,玩吓game咁,就係咁沉迷左落去,不過玩得唔叻咁解!

 

雖然成日話好悶,其實真係有好多時間可以做好多自己野,例如做吓mask夠好啦,不過我真係無呢d扮靚心情!之前好驚爆肚紋,影大肚相之前爆左少少,不過又唔太嚴重,果時都重有心機上網訂d油自己溝黎查,不過最尾又懶吓懶吓,都唔係keep住查,d人成日話女人貪靚,可能apply唔到我度,極其量我都係三分鐘熱度。而家肚紋越爆越多,連肚臍上面都有,我諗第日著低腰都遮唔到,但唔知點解我都“的”唔起心肝攪攪佢,懶到死!Even之前响Clarins買落firming連同一d減淡色素嘅產品,有d而家已經可以用,我竟然都無動力開黎睇,莫講話試用!家吓嘅心態係咩都唔諗住,生左至算,所以我個腦係無用過嘅!唔知係咪咁,我發現我嘅無記性嚴重左,唔知生完會唔會正常番呢?

 

再過幾日就生得,呢d咁無聊嘅生活,我而家就話好悶,可能之後我就會開始懷念架喇!真係好矛盾呀!

沒有留言:

張貼留言