2009年8月2日 星期日

瞓唔著

星期日半夜四點,急vivi醒左,再瞓又瞓唔番,重有一日會响呢個屋企,之後都要成個月先返到黎喇!唔放心係其一啦,我諗係唔捨得多d啦!同老公識左咁耐,都係第一次分開咁耐,雖然話佢會日日黎探我,點都係唔同啦!

 

瞓唔著起身寫吓blog啦,之後成個月都update唔到,小b出左世就更加啦!由天黑寫到天光六點幾,都係時候返房抖吓,今日諗住出去買水龍頭,因為我個厠所果個龍頭實在太難推,老公諗住我入左院就幫我換埋!返入房都係眼光光,轉黎轉去,小b同我一齊唔瞓,周身郁!可能到我平時返工要起身嘅時間啦!哈哈!小b好叻架!一到七點幾,鬧鐘都未響,佢就識踢醒我叫我返工架!不過佢梗係唔知我今日唔使返工喇@_@

 

响床轉黎轉去,都好肚餓,平時老公放假都好早起身,今日九點幾十點都無咩動靜咁,佢一定好累,我無叫佢起身,等佢瞓多d啦,之後我唔响度,佢都唔會瞓得好架喇!我出左去小b房執小b野,好等我入左院之後,老公都識follow吓要做d咩!

 

十點幾,老公終於起身,好surprise見我已經起左身重執緊野!哈哈!又真係好罕有嘅!通常都係佢等我起身食早餐等到傻左架麻!小b,我哋終於等到爹爹起身,有野食喇!因為實在太餓,無哂力,我都只夠力落樓下間茶餐廳食野咋!食完野我哋就出發去旺角買水龍頭,老公都好叻,揸車一去就停左响間舖頭門口,唔使我點行,一落車就係喇!之前都買開呢個牌子,所以都無周圍再睇比較吓,就响呢間望兩望,選好左就行得喇!前後都唔知有無十分鐘,真係有d佩服自己可以咁決斷呀!嘻嘻!

 

之後本來又係返屋企,不過我話想去荷花買d野,咁我哋就去左愉景新城行,諗住果度大d少人d,點知原來都唔少人囉,好彩果度地方濶落,唔迫!去左荷花先發現我所有VIP coupons都無帶,無法啦,買少少野啫,貴少少囉!買左企鵝仔嘅凡士林,鴨仔(定雞仔?)奶咀鏈同埋Avent安撫奶咀,我都唔係幾想買奶咀,唔想俾慣小b食,見有朋友唔俾都ok麻,不過又驚驚哋真係扭計唔知點好,都係買定啦,用唔用係一件事,最緊要叫老公同奶奶講我哋唔prefer用,唔好吓吓要我哋俾就得!

 

去完荷花,有d餓,不過又唔想坐低食,好多人麻!去左奇華買左個光蘇餅同檸檬水,諗住上車食,點知果枝檸檬水(果汁先生新出架!)甜到嘔呀!同starbucks果隻真係差得遠喇!咁我哋又走左去starbucks買過枝啦,忍唔住都响starbucks坐低食埋個光蘇餅,係有d核突嘅,當人哋好優雅咁食緊藍莓cheese cake,我竟然走去食光蘇餅!!!重要食到成身餅碎,哈哈!不過大肚婆係咁架啦,斷估唔會有人夠膽走黎鬧我嘅!

 

經過Chickeeduck,見特價又走左入去睇,想買多個睡袋仔俾小b,點知sales話睡袋係公價無得半價喎,咁都有嘅,好彩小b都有兩個,不過有一個好細,我諗好快就唔啱架喇,所以想買多個做spare,不過無折就算,bb展先再買啦!

 

再經過BeBeDream,見到做sale,我哋之前睇左架high chair做緊八折呀!雖然叫左老公嘅朋友買都係八折,不過自己買開心d喎!老公即刻打俾朋友話我哋見有折想自己買番,好彩佢未落order咋!高高興興入去買,重見到有布公仔搖鈴玩具做緊折,頭先响荷花見到閒閒哋都百幾蚊一個,咁貴唔捨得買無買到,呢度差唔多樣折左都係五十蚊,好抵呀!係無頭先果個咁靚嘅,不過小b都唔會分到,至緊要function係一樣就得,有時靚唔靚都係滿足大人多d啫!個玩具重係我想買嘅黑白紅色,因之前睇過七田真嘅胎教書,佢話啱啱出世嘅bb最好俾d黑白色嘅玩具去刺激眼神經喎!咁呢個玩具都係多左紅色啫!暫時買住一個玩具先啦!我唔想買太多俾小b,唔係錢嘅問題,而係唔想俾佢慣哂有好多玩具,我見老公同自己個朋友都唔會買太多,夠玩同啱玩就得,Ellen Law重話自製咭仔俾佢bb,真係好有心機!

 

買完張high chair都要走人喇,好大件呀!返到屋企拆出黎睇,好開心!老公重話不如趁我重响度砌埋bb床我睇,我話唔使啦,咁早砌左又阻地方,張床仔我有份去買嘅就得啦,我重記得個樣嘅,夠架喇!

沒有留言:

張貼留言