2009年8月9日 星期日

悠長假期

都幾悶吓!最遠嘅地方就係每日都會去食早餐嘅茶餐廳,行落樓都唔使五分鐘!
 

今日老公放假,我叫佢陪我去第二間食,因為實在太悶喇!最尾去左吉之島嘅大家樂,實在太懷念大家樂嘅早餐,以前返工日日都食佢架!好可惜去到嘅時候啱啱賣哂蕃茄肉碎湯通粉,好失望呀!食完早餐乘機行吓街街,不過都無咩好行咁,最尾又係不期然走左去BB用品部望,其實成日都去睇,d野又買得七七八八,都無野好睇,去都係一種心隱!

 

聽日要去贊育同私家覆診,好大機會續病假到生小b,我嘅產假係八月十九日開始,即係我開刀果日,所以其實我嘅產假啱啱係後十,而呢段時間我又放病假,無啦啦變相放前三,真係好誇張!

沒有留言:

張貼留言